De Automobile Club de Monacoquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat?
Hoe dan?
Welke zot heeft dat besloten?
Dat lag niet aan hem, maar het team waar McLaren toen mee samenwerkte.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:04 schreef Karstman het volgende:
Misschien is dat wel beter voor hem, vorige keer kwalificeerde hij immers niet eens.
Die moet het echt een stuk beter gaan doen en veel constanter worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over de kansen op een F1-zitje voor Mick Schumacher: https://www.autosport.com(...)how-more-for-f1-step
Daarom verwacht ik Shwartzman eerder in de F1 dan Schumacher.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die moet het echt een stuk beter gaan doen en veel constanter worden.
Op dit moment zo'n 40 punten achter op z'n teammaat en die zit in zijn 1e jaar F2.
qua talent zie ik Shwartzman en Armstrong sowieso hoger in rangorde staan bij het FDA maar of dat het gaat winnen in de rangorde van sentimentele waarde is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Op dit moment zo'n 40 punten achter op z'n teammaat en die zit in zijn 1e jaar F2.
Shwartzman is dan ook veel getalenteerderquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ja, een van de Alfa zitjes is meestal voor een Ferrari junior. Giovinazzi is ook een Ferrari (reserve)coureurquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
Shwartzman volgend jaar in de Alfa?
Hij is gelierd aan Ferrari.
Zou hij wel verdienenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
Er gaan ook geruchten dat Perez daar heen zou gaan als Vettel zou tekenen bij Racing Point. Men verwacht dan dat Kimi moet wieberen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
Ja, dat postte ik net in het anderd topicquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:05 schreef 4-elements het volgende:
Bottas is door Mercedes bevestigd voor 2021.
[ twitter ]
Dan is bij deze iedereen genformeerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, dat postte ik net in het anderd topic
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:17 schreef vosss het volgende:
Take it or leave it blijf maar lekker in die gare Williams zitten totdat Mercedes misschien ooit over 4 jaar een stoeltje voor je vrij heeft.
Een jaartje langer Lewis Hamilton bitch spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:05 schreef 4-elements het volgende:
Bottas is door Mercedes bevestigd voor 2021.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |