ik ben de draad kwijt, zat ff bij Joridequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
waf waf lorenzo blijft bij mij!!!
Frenkie is voldoende besproken ja, het zelfde riedeltje, hij red zich wel, en andere vrienden/familie met een nieuwe vriendin.. sjah ze hebben tijd zat om alles te bespreken, alleen zeikRegie doet strategische SW's elke keerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben ze het nog over Frenkie gehad? Of andere tattooboys? Want mama labiel is naarstig op zoek naar een piemol met een tattoo.
Ja, het ziet er niet echt uit dat hij er enkel voor de film is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frenkie is voldoende besproken ja, het zelfde riedeltje, hij red zich wel, en andere vrienden/familie met een nieuwe vriendin.. sjah ze hebben tijd zat om alles te bespreken, alleen zeikRegie doet strategische SW's elke keer
Wanneer dat joch oprot is nog de vraag.. misschien blijft 'ie wel bij Mama slapen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:43 schreef snetje het volgende:
Hebben ze wel een zakje met nepbloed? Als Shelley Hiske een gat in haar hoofd ramt ...
Dat mogen we alleen hopen.quote:
nee dat was een beetje een dingetje, de grimeur had dat niet bij zich, ketchup?quote:
Ligt er nog wel een in Amersfoortquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
sky moet de steen nog zoeken
Niet? Zit ik voor niks te wachtenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee dat was een beetje een dingetje, de grimeur had dat niet bij zich, ketchup?
mens moet een keer ophouden met haar gratis dingen, echt wat een wijf!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Lex wil op d'r andere been ook nog een -gratis- tattoo.
Begin het een irritant inhalig wijf te vinden. Eigenlijk hoe ik er eerst zag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Lex wil op d'r andere been ook nog een -gratis- tattoo.
ja raar he het wisselt , eerst lief dan weer niet, maar inhalig blijft wel hangenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:49 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Begin het een irritant inhalig wijf te vinden. Eigenlijk hoe ik er eerst zag.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Lex vraagt of de fillum ook buiten op cd-rom uitgezonden gaat worden.
Ik dacht eerst -maar misschien wilde ze dat ook wel zeggen- dat ze zou vragen of het ook door een zender op TV uitgezonden ging worden.quote:
al d'r verstand zit in haar tietuhquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht eerst -maar misschien wilde ze dat ook wel zeggen- dat ze zou vragen of het ook door een zender op TV uitgezonden ging worden.
stiefquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:53 schreef Bramenstruik het volgende:
dus Sjel vrmoord haar eigen (half)zus?
Zijn er foto's waar er nog geen siliconen in dat lijf zitten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
al d'r verstand zit in haar tietuh
Oh, op die fiets.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel heeft toch voor elkaar gekregen dat die vrijwilligsters niet meer mogen komen.....nu kan Jessie zeggen wil niet meer dat hij te pas en te onpas op het terrein komt. En het was sarcastisch bedoelt van mij.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:55 schreef sjampoeh het volgende:
carice van houten, eat your heart out.. shel is cumming
Heb ik wel voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn er foto's waar er nog geen siliconen in dat lijf zitten?
Ik hoor Jessie het nog zeggen 'het moet marktconform zijn'.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
750 ¤ behandeling gekregen voor 50¤ marktconform
MEREL NEUKEN!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:56 schreef sjampoeh het volgende:
jessie blért door de scene: MEREL MOET IK
Klopt, 200 mini scenes aan elkaar edditen voor 10min film.. die gast krijgt absoluut nu al te weinig betaaldquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:54 schreef FOKoffieleut het volgende:
die cameraman redt de heleboel, niemand intern daar had dit kunnen filmen of fixen vandaag
zei die met zijn sponser bed ook zeker?....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoor Jessie het nog zeggen 'het moet marktconform zijn'.
Dat geldt alleen voor anderen, want dan gaat het niet door.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:57 schreef Maria. het volgende:
[..]
zei die met zijn sponser bed ook zeker?....
Ze had vast Franny voor ogen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:58 schreef spapaars het volgende:
Zo realistisch, ik schrok ervan![]()
[ afbeelding ]
Dat was wel een goeie iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:58 schreef spapaars het volgende:
Zo realistisch, ik schrok ervan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn er foto's waar er nog geen siliconen in dat lijf zitten?
Dit is Lexy.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
lexie ook haar neus laten doen? of is dit lexie niet?
de meesten hebben ook geen kinderen, dus ook wat andersquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:03 schreef Lelie68 het volgende:
Blijf t raar vinden dat haar zoon Jordy er weer is.. leuk voor Lez maar niet fair t.o.v. de anderen
Misschien dat ze de andere beelden ook kunnen gebruiken ..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aan de zijkant gefilmd, schat dat er voor 15 centimeter lucht tussen de steen en de kin zit.
Maar wel ouders van Lex dr leeftijd dus unfairquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de meesten hebben ook geen kinderen, dus ook wat anders
Merel heeft zelfs de vloer gemold.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Dylan bezig in de tattoo shop. Ben benieuwd of Merel de boel heeft schoongemaakt.
Daarom juist. Zou haar die shop laten schoonmaken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel heeft zelfs de vloer gemold.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
En de hele tatoesjop al nieuw zeil of lijkt het maar zo...
[ afbeelding ]
Ja joh, het zijn natuurlijk wel acteurs en actrices, maar zó goed zijn ze nu ook weer nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Wtf, zijn ze nog steeds met die film bezig.
Op deze foto ziet ze er best leuk uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Vampirella met je rooie bek, gaat ff spoelen dan..
[ afbeelding ]
Hiske wordt weer overgeslagen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Als Sjellie datte buite ken gaan doen wor ze sooww hééww galukkââgg...
Camera man gaat haar belle dan...
Jaja om te neuken zeker...
Vind je? Het kunstbloed zit nog op haar tanden..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op deze foto ziet ze er best leuk uit.
Ja, dat vind ik ook. Niet heel knap, maar wel leuk en aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op deze foto ziet ze er best leuk uit.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Vampirella met je rooie bek, gaat ff spoelen dan..
[ afbeelding ]
Ja, die man heeft zijn best gedaan. Ik bedoelde er meer Shelley met haar kansloze droom mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het nog goedkoop, die man heeft de film gered wat er te redden viel.
En Hiske had nog kritiek op zijn werkwijze.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
De opstap naar actrice, de woorden van Hiskequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Sjellie en haar "Toekomst"
Zielig...
[ afbeelding ]
quote:
Opname en monteren voor 300 euro lijkt mij ook goedkoopquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel heeft toen het uit was met Jessie gezegd dat ze niet begreep dat ze ooit op hem gevallen is, 'Hij loopt er als een slons bij, normaal val ik op types als Jordy (zoon van Lex, die er nu is)'.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:28 schreef renevanlaaren het volgende:
wat is er met jessie gebeurt waar heeft franny het over ?
dank je wel val net binnenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Merel heeft toen het uit was met Jessie gezegd dat ze niet begreep dat ze ooit op hem gevallen is, 'Hij loopt er als een slons bij, normaal val ik op types als Jordy (zoon van Lex, die er nu is)'.
Ach, anderen mogen naar de kapper als ze toch naar het z'huis gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Moet Zoontje niet naar huis? De Filmcew is allang weg...
Het is gewoon een extra bezoekquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Moet Zoontje niet naar huis? De Filmcew is allang weg...
En ook natuurlijk he. Geen botox of andere troep in haar gezicht gespoten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Niet heel knap, maar wel leuk en aantrekkelijk.
Ze ontkent het overigens gezegd te hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dank je wel val net binnen
Ja, het ziet er natuurlijk uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ook natuurlijk he. Geen botox of andere troep in haar gezicht gespoten.
Merel zou ook makkelijk een eigen leugentopic kunnen vullenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze ontkent het overigens gezegd te hebben.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze ontkent het overigens gezegd te hebben.
Je aanstaande stiefzoon, Uppie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:36 schreef DKUp het volgende:
Flikker die bloedmooie zoon van het terrein, helemaal klaar dat die gast daar maar telkens naar binnen kan.
Ik ben volgens mij een jaar jongerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je aanstaande stiefzoon, Uppie.
van een keukenboerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
His: Dat is het boek van de neef van Cees toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt !!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
His: Dat is het boek van de neef van Cees toch?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
van een keukenboerJurriaan Kamer - Cees Kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Er is een filmpje van bij verslagen waarop te zien is dat ze het wel gezegd heeftquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]ik heb geen idee of het zo is, kijk zelf nog weinig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vindt ze alleen maar lekker. Gaat ze om de 2 maanden botoxen.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:39 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Er is een filmpje van bij verslagen waarop te zien is dat ze het wel gezegd heeft
Jawel hoor Adje en Jens hadden het erover...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
En voor een club jaloerse afgunstige tyfuslijers, die alles en iedereen het licht in hun ogen misgunnen... totaal geen commentaar over Lexie's illegale familiebezoek
Raaarrrrr
Niet dus.. Zie ook NaarGeest Debâcle in Utopiaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:38 schreef Maria. het volgende:
[..]
klopt !!
Samenvatting
"Formule X' van Jurriaan Kamer en Rini van Solingen is een verhalend managementboek over snelheid, leiderschap en organisatieverandering. Veel organisaties worstelen met het feit dat de wereld sneller is geworden. Voor bedrijven en professionals voelt het leveren van werk vaak als een onmogelijke spagaat tussen kwaliteit en snelheid. Maar dat snelheid niet gelijk hoeft te staan aan slecht werk, bewijst de wereld van de Formule 1.
Binnen de korte tijd tussen de races moet daar de enorme klus geklaard worden om alle data te analyseren en nieuwe onderdelen te ontwerpen, te produceren, te verschepen en in te bouwen. Hoe doen ze dat? En wat kun jij daarvan leren en direct toepassen in jouw werkomgeving?
"Formule X' vertelt het verhaal van Ronald Verhulst, directeur van een groot keukenbedrijf. Als het hem niet lukt de levertijd van de keukens drastisch te verkorten van twaalf tot twee weken, is hij zijn baan kwijt. Met vallen en opstaan versnelt hij stap voor stap zijn organisatie. Hij krijgt daarbij hulp uit onverwachte hoek in de vorm van advies van een F1-teambaas. Ronald voert de geleerde lessen uit de Formule 1 door, met een ware cultuuromslag tot gevolg.
Maar net wanneer Ronald denkt er te zijn, slaat het noodlot dubbel en dwars toe. Hoe redt hij zich hieruit?
Dat sowieso... die verzint ze ook ter plekkequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel zou ook makkelijk een eigen leugentopic kunnen vullen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]Lijkt me wel een interessant boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Te oud sorry, dan liever Milani.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vindt ze alleen maar lekker. Gaat ze om de 2 maanden botoxen.
Heb je al tattoos?
topcoureur maris, maar ja dat pitsstoppersoneel werkt niet meequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet dus.. Zie ook NaarGeest Debâcle in Utopia
kunnen ze scene 2 en 3 inkorten of schrappenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw... scene 1 en 4 waren van Miss Monsoen .. dus Sjellie heeft maar een ½ Film verzonnen
Jammer
i mi ta tie v an j e n s die pr aat oo k z oquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
Duo-NixAan
Dat... In... Let.. ter...gree..pen pra... ten van Miloo... oontje begint.... erge....lijke vormen aan... tenemenWeetje?
[ afbeelding ]
nee blijkbaar mag die gast nog wel een paar uur blijven. Zwaar bezopen dit.quote:
Compensatie voor Lex voor no fillers?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee blijkbaar mag die gast nog wel een paar uur blijven. Zwaar bezopen dit.
Dan had ze geen kleding moeten kopenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:54 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Compensatie voor Lex voor no fillers?
Jenstaal IIquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
i mi ta tie v an j e n s die pr aat oo k z o
Compensatie voor het zijn van het lijdend voorwerp in de aankomende Meer/jess fittie in de uitzending.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:54 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Compensatie voor Lex voor no fillers?
De pyjama van Jesse Klaver past hem vast ook, de befaamde eikeltjespyjama.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja als een klein jochie in een pyamaatje, met als opschrift SHIRTJE, BROEKJE
Weet Mariska dat Franny dat tegen Mylene heeft gezegd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:01 schreef Mumbojumbo het volgende:
Smerige spelletjes zegt Maris tegen Mylene. Over Franny?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
autopech, prorail blaadjes, ns staken, febo doe wat en laat jordy langer blijven voor lexie
Ik heb Tranny vandaag wel Mylene en Jens horen opstoken dat ze op Mariska moesten gaan stemmen (volgens mij omdat ze zo niet op Greet zouden gaan) omdat Mariska op Mylene zou gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:01 schreef Mumbojumbo het volgende:
Smerige spelletjes zegt Maris tegen Mylene. Over Franny?
Denk dat Mylene het gevraagd heeft, viel te laat binnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:03 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Weet Mariska dat Franny dat tegen Mylene heeft gezegd.
Had Shelley geregeld,onder het mom van een rolletje in haar film.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:05 schreef Sofia2019 het volgende:
Waarom heeft lex extra bezoek gehad ?
Die heeft echt de aandachtsspanne van een goudvis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:33 schreef Angelique61 het volgende:
Je kan geen gesprek voeren met Alex/..........................EENDJESSSSSSSSSSSSS......................
'Don't call us?'quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:07 schreef snetje het volgende:
Ze gaan Shelley bellen als ze eruit komt ...
Een truc die Achter maar één keer kan flikken.. laat die Witte Zoeloe nu maar lekker de tyfus krijgen met haar debiele chaos-actquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Had Shelley geregeld,onder het mom van een rolletje in haar film.
Ja, ook dat. Voor Lexie die leuk dat haar zoon er was. Voor het spel weer een nieuwe input mogelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Compensatie voor het zijn van het lijdend voorwerp in de aankomende Meer/jess fittie in de uitzending.
Begin ook serieus te denken dat Max en Sas als nieuwe bewoners echt niet ver gezocht is nu.
Jordy had dat toch gezegd regen franny in dat huisjequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:10 schreef Mumbojumbo het volgende:
Er lopen mensen te stoken zegt Franny
Er is op FOK! al een topic voor haar SHO / Door plastische chirurgie verspookte celebs #29quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
lexie tegen his: maar meid kun je mij niet een beetje die tv wereld inbrengen?
jordie: je zit in de tv wereld
Ze kan moeilijk zeggen dat ze zelf overal loopt af te luisteren ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny weet niet meer van wie ze het heeft.
Kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:14 schreef Mjelleke het volgende:
t stemmen van Mariska op Mylène komt toch van Jordie vandaan. Ik heb Merel daar niets over horen zeggen
En zelf durft ze niet op Shelley te gaan omdat ze bang voor haar is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze kan moeilijk zeggen dat ze zelf overal loopt af te luisteren ...
de snelheid waarmee ze hiske naar de keel greep was dan ook angstaanjagendquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En zelf durft ze niet op Shelley te gaan omdat ze bang voor haar is.
Ivm met de volgende show....wordt hier al ingezet dat er een stuk binnen gaat komen.?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Merel klaagt...Jessie is onvoldoende blij voor Merel
En daar start de volgende Show
Morgen nog even Merelbezoek en dan kan de Jessie-Oprot-Show weer van start...
Gelijk met de GeileGerrie&Sjellie-Show want het lijkt flink uit met Frustie
Neuhh, dat is pas voor na dinsdag, als de Bankbezetting bekend is , en met welke stemmen kan pas bepaal worden wat casting er voor terug wil droppenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:26 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ivm met de volgende show....wordt hier al ingezet dat er een stuk binnen gaat komen.?
Merelquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Merel klaagt...Jessie is onvoldoende blij voor Merel
En daar start de volgende Show
Morgen nog even Merelbezoek en dan kan de Jessie-Oprot-Show weer van start...
Gelijk met de GeileGerrie&Sjellie-Show want het lijkt flink uit met Frustie
Dat ging haar echt gemakkelijk afquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:22 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
de snelheid waarmee ze hiske naar de keel greep was dan ook angstaanjagend
Die Jessie is ook geen gezellig feestnummerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:32 schreef Lelie68 het volgende:
Nu zien we natuurlijk ook niet alles, maar ze hebben ook nooit eens lol saampjes of een goed gesprek samen.. gesprekken gaan altijd over anderen.. echt een gelegenheidssetje
Het zou leuk zijn daro voor de sfeer, dat er op zijn tijd ook eens flink lol gemaakt wordt. Lijkt me voor de kijkers ook eens een verademingquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:32 schreef Lelie68 het volgende:
Nu zien we natuurlijk ook niet alles, maar ze hebben ook nooit eens lol saampjes of een goed gesprek samen.. gesprekken gaan altijd over anderen.. echt een gelegenheidssetje
Zat alleen een beetje apathisch naar Merel te staren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:34 schreef goldback het volgende:
[..]
Die Jessie is ook geen gezellig feestnummer
Creepyquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:35 schreef eskil het volgende:
[..]
Zat alleen een beetje apathisch naar Merel te staren.
Jessie is hoofdzakelijk in Jessie geïnteresseerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:33 schreef eskil het volgende:
Heb niet het idee dat Jessie nou echt geïnteresseerd is in Merel.
Welnee, het is gewoon een 'verstandshuwelijk'.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:33 schreef eskil het volgende:
Waarom liegt Hiske dan ook meteen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:42 schreef Mumbojumbo het volgende:
Weer liegen die Merel en His. Hij verwoorde letterlijk wat er gezegd was.
Wat leuk, neem je ook de hele dag op of alleen bepaalde momenten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Merel weer over de Jessie= onverzorgd scene … voor wie het horen wil, het filmpje staat in verslagen
Ze neemt weer even wat afstand van Jessie, als haar familie morgen niet positief is over hem kan ze hem meteen weer dumpen.quote:
Omdat ze ook zegt niet te weten dat het is gezegd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Waarom liegt Hiske dan ook meteen?
Heb ik uren geleden al gedaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Het binnenhalen van Lexie's zoontje krijgt steeds meer nare bijverschijnselen .. voor die film kunnen we inmiddels tot BS verwijzen
Ik kan maar één stream tegelijk en moet switchen als er ergens anders iets van belang is.. dus ja ik kan niet alles vangen.. dat kunnen alleen DGK-tegengas en HiDIHoquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat leuk, neem je ook de hele dag op of alleen bepaalde momenten?
En als ze dat niet zeker weet dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:45 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Omdat ze ook zegt niet te weten dat het is gezegd.
Achter beweert dat het niet van hun komt. Hij had het trouwens over iemand die nog nooit tegen hem had gelogen als bron.
Aangezien ze altijd de neutrale uithangt, lijkt me dat in deze van het zelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En als ze dat niet zeker weet dan?
Is zich aan het indekken voor mama Merel. Maar Jessie ook, die heeft deze rel in gang gezet. (oftewel febo)quote:
Is ook raarquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:52 schreef Mumbojumbo het volgende:
Dat Merel twee dagen voor het stemmen bezoek krijgt vonden ze ook al raar daar.
Er gaat iets met het stemmen gebeuren denk ik. Onverwachte exit misschien?
Merel naar huis?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:52 schreef Mumbojumbo het volgende:
Dat Merel twee dagen voor het stemmen bezoek krijgt vonden ze ook al raar daar.
Er gaat iets met het stemmen gebeuren denk ik. Onverwachte exit misschien?
Dat zou helemaal lachen zijn. Durft ze nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of Meer gooit er drie op Jess.
Is dat n eindeloze cake dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:59 schreef snetje het volgende:
Ze zitten dus weer aan de spacecake ...
Die Dill speelde zijn rol wel goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:59 schreef cobain1994 het volgende:
Weer een gevangenis gesloten in Nederland..
[ afbeelding ]
Als de fam en friends dr gek maken wel hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:59 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dat zou helemaal lachen zijn. Durft ze niet
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:59 schreef cobain1994 het volgende:
Weer een gevangenis gesloten in Nederland..
[ afbeelding ]
Spacecake.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjellie is overal aan het bléren om hulp om de gevangenis uit elkaar te halen
Inmiddels wordt de gevangenis allang uit elkaar gehaald door anderen
Sjellie is al bezopen aan haar geblér te horen
Dat dus. Het wordt steeds duidelijker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het is inmiddels ook wel duidelijk wie de TV-makers zijn, de oogappeltjes van Achter en wie de figuranten zijn
Oogappeltjes
Jessie, Merel, Sjellie, Gerrie, Hissie Duracell Frustie
Figuranten
Deelie, Dreetje , Adrie, Jens , Miloontje, Naartje Alex, Jorrie
De Bank word ook niet bepaalt door de Bewoners maar door de casting Achter
🤣🤣quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:04 schreef cobain1994 het volgende:
Het is net een Bulgaar met deze outfit.
[ afbeelding ]
Opvallend onverzorgtquote:
Hij kan veel bedekken maar niet zijn kwade inborst.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:07 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, met dat gewaad kan hij veel bedekken
Dat groene broekje toch? Met de badslippers en zwarte sokkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:07 schreef schizolientje het volgende:
Heeft ze zijn kleren al uitgezocht voor morgen en bepaald wat hij aan moet?
onder de bezielende leiding van shell....is het zo gepiept..........quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
Kijken hoe het werk gaat.. sjahh als "Filmster" je handen vuil maken is not done.. veel klagen mekkeren en gaatniegaatnie roepen is precies wat sterren doen… overal "mannetjes" voor zoeken
[ afbeelding ]
Eén plaatje , met veel gekreun en gesteun naar buiten getild .. energie die ze beter aan GG kon besteden als die straks weer gaat slijmen&lijmenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:08 schreef Maria. het volgende:
[..]
onder de bezielende leiding van shell....is het zo gepiept..........![]()
![]()
-2.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:11 schreef goldback het volgende:
[..]
Is die bril echt of voor de show?
Ik denk dat ze helemaal niet weet dat ze niet zo n tof mens is. Opvoeding enzo....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:09 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Waar verdien ik dit toch altijd aan vraagt Merel zich af.
Nou aan je gedrag misschien???
Je bent n.l. gewoon een draak van een wijf!
Het is een groot kreng die echt altijd haar zin wil hebben en die nooit naar eigen gedrag kijkt maar altijd naar dat van een ander.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:12 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal niet weet dat ze niet zo n tof mens is. Opvoeding enzo....
Dus dat wordt voor haar weer vannacht slapen in dat zweetvoeten stinkhok, waar de kip nog onder haar bed zat te poepen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:12 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En Merel weer lekker roddelen over Jessie..............
Welnee. Buiten utopia zou hij haar niet eens zien staan. Te dik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:33 schreef eskil het volgende:
Had Jessie niet ns gezegd dat hij in september naar huis ging?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:23 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Welnee. Buiten utopia zou hij haar niet eens zien staan. Te dik.
Maar wat ben je dan voor een klootzak dat je haar aan het lijntje houdt.
Schijthuis is veel te bang dat ie alleen komt te staan, en dan is ie helemaal niks in utopia.
Ze ligt al naast hem.. waarschijnlijk net de 2 minuten goedmaaksex achter de rugquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:19 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dus dat wordt voor haar weer vannacht slapen in dat zweetvoeten stinkhok, waar de kip nog onder haar bed zat te poepen.
Laat hem komende stemming maar opzouten daar. Zijn tijd in utopia is allang geweest.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:24 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Had Jessie niet ns gezegd dat hij in september naar huis ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |