Snel slapen voor je iedereen hier begint te knuffelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Helemaal lovey dovey vandaag 😜 ok nu echt weg daaaaaaag fijne avond schatten
Als je een déjà vu krijgt dan herinner jij je die dromen weer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik het grootste gedeelte van mijn dromen snel vergeten ben.
Waarom moet een droom een voorspelling zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom komen de dromen van @:Geerd Geerdje niet uit?
Het hoeft geen voorspelling te zijn, het kan ook gaan om een ervaring.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom moet een droom een voorspelling zijn
Zoveel nachtmerries?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik het grootste gedeelte van mijn dromen snel vergeten ben.
Geerd droomt verkeerd. Daaromquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Binnen bier drinken is laagdrempeliger dan naar buiten gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij droomt over andere dingen als ik je posts zou analyseer hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Binnen bier drinken is laagdrempeliger dan naar buiten gaan
Hij droomt ze verkeerd. Niet dat ze verkeerd zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Dromen over poesjes, tetten etc zijn verkeerd?![]()
![]()
Hoe kan ik me voorstellen dat hij ze verkeerd droomtquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij droomt ze verkeerd. Niet dat ze verkeerd zijn.
Maja dan moet je wel naar buiten toequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij droomt over andere dingen als ik je posts zou analyseer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AHAHA![]()
![]()
Hij droomt dat hij die poesjes, tetten etc heeftquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe kan ik me voorstellen dat hij ze verkeerd droomt![]()
![]()
Wat zou het kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |