Ja ik ook maar toen kon ik nog een uurtje slapen. Dus dat is wel uitslapen voor mijquote:
Boerenkool met rookworstquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Iemand inspiratie voor eten vanavond?
Gepofte aardappel uit de oven met zalm en salade.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja boetenkool hebben ze nietquote:
Pasta met roomsaus en gebakken spekjesquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm goede suggestie jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gepofte aardappel uit de oven met zalm en salade.
Heb deze week al 2 keer pasta opquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pasta met roomsaus en gebakken spekjes
Zelfgemaakte pizza. Aardappel partjes uit de oven met rozemarijn en tijm. Roergebakte spinazie met knoflook en room. Japanse biefstuk puntjes.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb deze week al 2 keer pasta op
Boerenkool is veel lekkerderquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja is ook zo.
Hutspot? Kan je altijd maken
Maak hetquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker toch
Nu heb ik er ook zin in
Nou, ik ben ziekjes en geen zin om naar de winkel te rijdenquote:
Zelfgemaakte pizza wil ik een houtoven voor.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza. Aardappel partjes uit de oven met rozemarijn en tijm. Roergebakte spinazie met knoflook en room. Japanse biefstuk puntjes.
https://www.sameneenkoekopen.nl/recept/Biefstuk-op-Japanse-wijzequote:Op zondag 18 augustus 2019 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza wil ik een houtoven voor.japanse biefstuk puntjes?
Klinkt lekker.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.sameneenkoekopen.nl/recept/Biefstuk-op-Japanse-wijze
Zoiets bijvoorbeeld.
Hallo naatjequote:
Ik ben geen naatjequote:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben geen naatje
Mijn hele dag en waarschijnlijk mijn toch al redelijk kapotte nachtritme naar de tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |