die botox reikt verquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel heeft last van accuut geheugenverlies.
Ik weet niet waar dit nu ineens vandaan komt, maar Jessie heeft gehoord dat Merel bij het bezoek van Lexc had gezegd dat Jordy meer haar type is, dan Jessie. Ze heeft ook gezegd dat Jessie er slonsig bij loopt. Ze ontkent nu, maar volgens mij heeft ze dat wel gezegdquote:
ja heeft ze gezegdquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit nu ineens vandaan komt, maar Jessie heeft gehoord dat Merel bij het bezoek van Lexc had gezegd dat Jordy meer haar type is, dan Jessie. Ze heeft ook gezegd dat Jessie er slonsig bij loopt. Ze ontkent nu, maar volgens mij heeft ze dat wel gezegd
zij kleed hem toch.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja heeft ze gezegdoh zo zielig, die Jessie
ja als een klein jochie in een pyamaatje, met als opschrift SHIRTJE, BROEKJEquote:
Klopt ze staat nu glashard te liegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:14 schreef snetje het volgende:
Merel heeft wel degelijk gezegd tegen Hiske dat ze niet snapte dat ze ooit op Jessie kon vallen ... dat Jordy meer haar type was en dat Jessie er als een slons bij liep ...
ik zie al weer trouble aankomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel is de hele dag al een beetje kortaf.
je moet rustig aan doen met je gezicht spieren....na botoxquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel is de hele dag al een beetje kortaf.
Zeker weten toen het uit was met Jessiequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:14 schreef snetje het volgende:
Merel heeft wel degelijk gezegd tegen Hiske dat ze niet snapte dat ze ooit op Jessie kon vallen ... dat Jordy meer haar type was en dat Jessie er als een slons bij liep ...
Denk het ook. Even wat ruzie zoeken voor vanavond, zodat hij morgen een reden heeft een kogelvrij vest aan te trekken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:19 schreef Mumbojumbo het volgende:
Jess heeft dit van achter gehoord, misschien welde beelden gezien.
Even een bommetje van de febo een dag voor het bezoek.
Nou, het is toch anders dan dat Merel vertelt. Hiske beaamt het zo'n beetje alleen niet dat het misschien Jordy niet was.quote:
Dat zeg ik netquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:21 schreef Flow3r het volgende:
Misschien heeft ie het gezien bij de febo op een filmpje
kaartje kopen.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
ik weet niet hoor..................... maar ik raak het plot kwijt
1 september is de filmavond.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
ik weet niet hoor..................... maar ik raak het plot kwijt
Heeft niks met jaloers te maken. Hij heeft weer meer lelijke uitspraken over hem gehoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
awwwww soooooo cute , een jaloerse Jessieniet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |