quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Het is tijd voor weer wat helemaal nieuws aan RLS.
Owww ik zit net te kijken op de utopiasite. Dit filmpje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die Jordy. Zo zie je maar hoe ze je kunnen neerzetten.
Maar een nieuwe rls... bring it on, maar heel weinig inmenging van buitenaf en regie.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
![]()
Die Jordy. Zo zie je maar hoe ze je kunnen neerzetten.
Maar een nieuwe rls... bring it on, maar heel weinig inmenging van buitenaf en regie.
Ja, anders had ze 'thuis' gezeten. Maar ze moet nog even ruim een week wachten...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:10 schreef cobain1994 het volgende:
Dat ik dit nog mag meemaken..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Het is tijd voor weer wat helemaal nieuws aan RLS.
Owww ik zit net te kijken op de utopiasite. Dit filmpje![]()
![]()
Geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik ook want al die leugenachtige Naargeest te weinig stemmen krijgt voor op de Bank en "Haar Week" is om gaat ze evengoed naar huis, ze gaf zichzelf nog een week zei ze… een mooier script is er gewoon nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:11 schreef snetje het volgende:
Zonet buiten Mylene tegen Franny dat ze dan maar op Mariska moet gaan stemmen ... de altijd onzekere Franny die nooit weet waar ze op moet stemmen antwoordde gelijk met "Te gemakkelijk"...
Ik blijf hopen dat ze vol op Shelley gaat ...
Ivan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:16 schreef humpty het volgende:
Lex hoopt dat woensdag de man van haar dromen binnen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |