en een beetje van ....achter....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij hebben een Shelley en Hiske dit samen geschreven.
ja ik vat het nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heeft alleen geholpen met 'acteren', tips gegeven.
Zeker. Als het er morgen niet meer is, vind ik het prima. Sommige mensen hier zal ik wel een beetje missen (is soms toch effe gezellig), maar ik zal direct vergeten dat ik ernaar keek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Ben dat Utopia zo moe eigenlijk, ik merk steeds meer dat ik vergeet om te gaan kijken. Ben blij met de samenvatting van paco.
Gaat echt nergens meer over daar
Maar ze kennen wel de hele dag graties utopia kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
pfffff wat een achterstands gevangenis... er is niet eens een tv
Ik hoop het ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Hij zal zich hopelijk niet verlagen door daar naartoe te gaan.
De felheid is vast een herbeleven van een heel spannende situatie. Ma tegen pa zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske komt uit een vechtscheiding, waarschijnlijk heeft ze daar haar inspiratie vandaan gehaald, want ik hoor echt haar moeder
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeker. Als het er morgen niet meer is, vind ik het prima. Sommige mensen hier zal ik wel een beetje missen (is soms toch effe gezellig), maar ik zal direct vergeten dat ik ernaar keek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Och ja kind ligt er ook nogquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Wel sneu voor Lorenzo dat er gewoon een hele gevangenis op zijn kamer is.
waar ik niet uit ben is of het voor of na of tijdens de NLP tijd was van mamsquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
De felheid is vast een herbeleven van een heel spannende situatie. Ma tegen pa zou goed kunnen.
kaartje kopen voor haar eigen premiere op het terreinquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:10 schreef KeesAnders het volgende:
Best heel zielig dat Shelley echt denkt dat dit iets gaat worden. Bizar ook om geld uit te geven aan deze onzin. Wel fijn dat dit de ultieme droom van Shelley is en ze nu dus in principe klaar is in Utopia, heeft nu niets meer te wensen over. Dus lekker naar huis volgende week!
voorgelogen, ook door ceesquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:10 schreef cobain1994 het volgende:
Dat ik dit nog mag meemaken..
[ afbeelding ]
Exxlll script!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:10 schreef KeesAnders het volgende:
Best heel zielig dat Shelley echt denkt dat dit iets gaat worden. Bizar ook om geld uit te geven aan deze onzin. Wel fijn dat dit de ultieme droom van Shelley is en ze nu dus in principe klaar is in Utopia, heeft nu niets meer te wensen over. Dus lekker naar huis volgende week!
eruit en gelijk GTST in, voor temptations was ze ook gevraagd, dus dat is haalbaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:10 schreef cobain1994 het volgende:
Dat ik dit nog mag meemaken..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |