Lijkt wel op je haxball skillsquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mijn uitzending loopt gewoon 30 seconden achter ofzo. Wtf zeg.
Ja pfff laat ze eens wat conditie opbouwen manquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin.
Zo hou je zwakke voetbalcultuur.
Zo dan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan duurt het nog een seconde of 10 voordat het bij jou binnen komt.
Waar is Russell?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan duurt het nog een seconde of 10 voordat het bij jou binnen komt.
Scrummie had alles anders dan ik in de toto, ik maakte daar een opmerking over en toen stelde hij voor om een UI-bet te doen voor een maand. Nou, dat durfde ik wel aan! Nu zit ik hier aan vast.quote:
Nee, dat is zijn zoon.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:02 schreef fetX het volgende:
Willem Vissers is een ontzettende mongool.
Dan duurt een maand lang.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie had alles anders dan ik in de toto, ik maakte daar een opmerking over en toen stelde hij voor om een UI-bet te doen voor een maand. Nou, dat durfde ik wel aan! Nu zit ik hier aan vast.
Scrummie staat gewoon nog steeds bovenaan in de toto.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie had alles anders dan ik in de toto, ik maakte daar een opmerking over en toen stelde hij voor om een UI-bet te doen voor een maand. Nou, dat durfde ik wel aan! Nu zit ik hier aan vast.
Het wk-pouletje wordt ook altijd gewonnen door de kantinejuffrouw, niet geremd door enige kennis van zaken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Scrummie staat gewoon nog steeds bovenaan in de toto.
Roy Dondersquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het wk-pouletje wordt ook altijd gewonnen door de kantinejuffrouw, niet geremd door enige kennis van zaken.
Neven van Henry voor Schut en Sjoerd Ramshorstquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Milan van Dongen en Maarten Stekelenburg
Zijn die twee lulletjes familie ?
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat had je echt erg gevonden?
Of iets van Feyenoord. Of Frank Lammers.quote:
DRAMAANDAGquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vriend
Vandaag een matig werkdagje. Netwerk was traag en moest vanalles installeren.
Volgende keer krijg je Thierry Baudet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Of iets van Feyenoord. Of Frank Lammers.
Ik heb weinig tegen die man.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je Thierry Baudet.
Tom als gevluchte vaderquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neven van Henry voor Schut en Sjoerd Ramshorst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |