Oh dat is niet werkbaar nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
En afgelopen woensdag: heb je die mail gestuurd?
Ja.
Weet je t zeker? Want is belangrijk (en hij was sneller klaar dan ik had verwacht)
Ja, echt!
Kom ik er vandaag achter dat hij dat helemaal niet heeft gedaan.
Dino zeikt toch een stuk leuker op zijn collega's.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook een nieuwe externe collega, IEDEREEN kan hem wel schieten. Hij is zo incompetent. Niet normaal. Kan ook niet communiceren. Zitten nog tot 31 oktober aan hem vast, ik tel elke dag af. Letterlijk.
Hij was er gelukkig maar een weekje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh dat is niet werkbaar nee.Wanneer loopt zijn contract af?
Moet je nauw met hem samenwerken dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook een nieuwe externe collega, IEDEREEN kan hem wel schieten. Hij is zo incompetent. Niet normaal. Kan ook niet communiceren. Zitten nog tot 31 oktober aan hem vast, ik tel elke dag af. Letterlijk.
Ik ben er niet zo goed in omdat ik meestal leuke collega's heb. Geef me even wat tijd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino zeikt toch een stuk leuker op zijn collega's.
De eerste weken heel veel maar gelukkig zit hij op andere mensen te parasiteren. Doorgaans. Als ik hem zie zitten gaat de frustratie al naar level maximaal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet je nauw met hem samenwerken dan?
ja, sorry. maar goed dat je het inzietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:48 schreef Fascination het volgende:
Ik heb helemaal geen slechte collega's eigenlijk. Oh shit, dan ben ik het he
Halloweenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef Q. het volgende:
Ideaal om de externe collega zonder teveel rompslomp in stukken te hakken en zijn resten te verdelen over verschillende maïsvelden...quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ideaal om de externe collega zonder teveel rompslomp in stukken te hakken en zijn resten te verdelen over verschillende maïsvelden...
Een vrouw mag dromen toch...?quote:
Als je een baby krijgt ben je natuurlijk beter dan de rest van de wereld en heb je recht op alles. Gratis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e&utm_medium=ios_app
Mooi.
ja, maar de mais is dan al geoogst, gekkiequote:
Oh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar de mais is dan al geoogst, gekkie
Ik volg het deel met die planner niet helemaal. Die moeder had daar onderling mee geregeld dat de bruiloft omgeboekt zou worden naar de bruiloft zus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e&utm_medium=ios_app
Mooi.
geeft niet, bossen genoeg tochquote:
Mja da's waar.quote:
Nee in deel 4 zegt die planner dat dar niet kan. Dat ze dat nooit gedaan heeft en nooit zou doen zonder die bruid 1 (de TS zeg maar) er bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik volg het deel met die planner niet helemaal. Die moeder had daar onderling mee geregeld dat de bruiloft omgeboekt zou worden naar de bruiloft zus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |