Nee hoor, natuurlijk ruiken niet alle poesjes naar vis. Maar als een poes moet ruiken is het meestal gelijk naar vis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef Fancy2 het volgende:
Allemaal maagden hier die denken dat alle poesjes naar vis ruiken
Sommige slurven ruiken ook naar pis. Een keer in de tram komt er zo een popiejopie gast naast me zitten met zijn benen zo wijd mogelijk. Nou, de geur die toen de tram optrok...man man man...quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Sommige slurven ruiken ook naar pis. Een keer in de tram komt er zo een popiejopie gast naast me zitten met zijn benen zo wijd mogelijk. Nou, de geur die toen de tram optrok...man man man...![]()
![]()
Wat jij allemaal meemaaktquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Sommige slurven ruiken ook naar pis. Een keer in de tram komt er zo een popiejopie gast naast me zitten met zijn benen zo wijd mogelijk. Nou, de geur die toen de tram optrok...man man man...![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je weleens ijs gegeten bij Palazzo
Nee nooit geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo een ijstent in Scheveningen nabij KFC.
Heeft men in huize Haga geen behoefte om naar Scheveningen te gaan als het mooi weer is o.i.d.?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik woon helemaal aan de andere kant
Ik woon in Kijkduinquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Heeft men in huize Haga geen behoefte om naar Scheveningen te gaan als het mooi weer is o.i.d.?
Preciesquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, en lekker rustig. Begrijpelijk dat je dan Scheveningen skipt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |