gewoon beidenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:42 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon aan de bar zitten en zuipen toch?
Dubbel anaal heeft weinig met liefde te maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:45 schreef Questular het volgende:
Ik dans de liefdestango regelmatig met je moeder, de 18+ raw versie.
Het toelaten vanuit de vrouw moet toch wel echte liefde zijn?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:46 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dubbel anaal heeft weinig met liefde te maken.
Als jij epileptische aanvallen n.a.v. die rotzooi dansen wil noemen....tsja....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:41 schreef wielrennerdt het volgende:
van die guytjes die niet soepel bewegen in de club op een remix van unwritten van natasha bedingfield
Je bedoelt de tearoom tango. De slet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:45 schreef Questular het volgende:
Ik dans de liefdestango regelmatig met je moeder, de 18+ raw versie.
Ben je wel de juiste club binnen gewielrennerdt? Lijkt alsof je bij een bejaardensoos was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:41 schreef wielrennerdt het volgende:
van die guytjes die niet soepel bewegen in de club op een remix van unwritten van natasha bedingfield
Hoe bedoel je stokjquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je wel de juiste club binnen gewielrennerdt? Lijkt alsof je bij een bejaardensoos was.
Dat lied van Natascha stamt inmiddels uit de oudheid. En mensen die niet soepel bewegen gaf gelijk de associatie met een bejaardentehuis.quote:
dat nummer van natasha wordt nog altijd gepompt door de speakers in de betere clubs. wel remixes ervan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat lied van Natascha stamt inmiddels uit de oudheid. En mensen die niet soepel bewegen gaf gelijk de associatie met een bejaardentehuis.
Geen idee waar dit vandaan komt maar prima, eens met je opmerkingquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
Mannen die hun benen scheren, zwaar eckto zijn en net doen alsof ze een professionele wedstrijd aan het rijden zijn
wielrennerdt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Geen idee waar dit vandaan komt maar prima, eens met je opmerking
Njet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga vaak naar parenclubs alleen.
Ik dacht dat men altijd wel prijs had in een parenclub?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga vaak naar parenclubs alleen. Daar moet he als alleenstaande flink dansen want anders ga je met de zak vol naar huis
Nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:07 schreef Marsenal het volgende:
Zijn er parenclubs waar een man alleen naartoe kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |