niet alfa zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:14 schreef Atak het volgende:
Mensen die misbruik van hun leeftijd en de plaats inpikken van jongeren.
Akkoord met de klacht, ze schijnen het (niet altijd) beter te weten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:14 schreef Atak het volgende:
Mensen die misbruik van hun leeftijd en de plaats inpikken van jongeren.
Als een bejaarde in de bus staat en jij zit dan moet je gewoon opstaan droplul.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Akkoord met de klacht, ze schijnen het (niet altijd) beter te weten.
Rustig aan hoor Questelaer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Als een bejaarde in de bus staat en jij zit dan moet je gewoon opstaan droplul.
Droplul.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Rustig aan hoor Questelaer.
Toen ik laatst in Den-Haag was en de tram in moest kwam er ook een opa en oma aan die amper konden lopen. Zaten twee kleine kinderen (zonder begeleiding) bij de ingang waar zij binnenkwamen. En die opa en oma maar staan kijken naar die kinderen als in van ga opstaan. Die kindjes keken op hun buurt weer glazig naar die opa en oma. Uiteindelijk heeft die opa ze weggejaagd.
inb4: ik zat 2 stoelen verderop en kon mijn zitplek aanbieden maar dan moesten de oudjes wat verder lopen en dus verder van de uitgang zitten en dat is ook niet handig he.
is ook. En nu leren die kinderen er misschien nog wat vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Rustig aan hoor Questelaer.
Toen ik laatst in Den-Haag was en de tram in moest kwam er ook een opa en oma aan die amper konden lopen. Zaten twee kleine kinderen (zonder begeleiding) bij de ingang waar zij binnenkwamen. En die opa en oma maar staan kijken naar die kinderen als in van ga opstaan. Die kindjes keken op hun buurt weer glazig naar die opa en oma. Uiteindelijk heeft die opa ze weggejaagd.
inb4: ik zat 2 stoelen verderop en kon mijn zitplek aanbieden maar dan moesten de oudjes wat verder lopen en dus verder van de uitgang zitten en dat is ook niet handig he.
Of dat je voor een “zwangere” vrouw opstaat maar dan blijkt ze gewoon moddervet te zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:13 schreef Quotidien het volgende:
Gek genoeg ben ik meestal de enige die opstaat om plaats te maken voor een ouder iemand. Maar impliciet zeg je tegen die mensen wel "jij bent oud en kreupel", dus het is soms lastig in te schatten.
Dat is makkelijk op te lossen door niet meteen op te staan, maar te vragen of ze misschien willen zitten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:13 schreef Quotidien het volgende:
Gek genoeg ben ik meestal de enige die opstaat om plaats te maken voor een ouder iemand. Maar impliciet zeg je tegen die mensen wel "jij bent oud en kreupel", dus het is soms lastig in te schatten.
Dat is wel een goeie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:16 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat is makkelijk op te lossen door niet meteen op te staan, maar te vragen of ze misschien willen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |