Waar gekocht, als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:54 schreef V. het volgende:
Prima... afgelopen zaterdag mijn spullen binnengekregen.
[ afbeelding ]
Alleen... zo stom geweest om de cpu-koeler te vergeten. Dus ik zaterdag besteld, zodat ik die vandaag binnen zou krijgen en mijn compu in elkaar zou kunnen zetten.
Krijg ik net bericht: 'bezorging vertraagd, morgen vanaf 15:00 uur af te halen daar en daar"![]()
![]()
![]()
![]()
De bulk bij Megekko, omdat dat iets in prijs scheelde. De koeler bij Alternate (wel wat duurder), omdat die als enige vandaag konden leveren. Althans, zo was de afspraak.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:04 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Waar gekocht, als ik vragen mag?
Er zit toch een standaard cooler bij? Die kun je wel tijdelijk gebruiken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:54 schreef V. het volgende:
Prima... afgelopen zaterdag mijn spullen binnengekregen.
[ afbeelding ]
Alleen... zo stom geweest om de cpu-koeler te vergeten. Dus ik zaterdag besteld, zodat ik die vandaag binnen zou krijgen en mijn compu in elkaar zou kunnen zetten.
Krijg ik net bericht: 'bezorging vertraagd, morgen vanaf 15:00 uur af te halen daar en daar"![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar het is zo'n gehannes om koelers te verwisselen. Ik wil het in een keer goed doen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:20 schreef Syd het volgende:
[..]
Er zit toch een standaard cooler bij? Die kun je wel tijdelijk gebruiken.
Je moet echt even uit die negatieve spiraal komen zeg... Sterkte!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:49 schreef V. het volgende:
Het goede nieuws: alles lijkt te werken.
Voor zover ik kan zien, want:
Het slechte nieuws: mijn monitor flikkerde om en daarvan is het scherm nu stuk
GODVERDOMME!!!! Mooi klote dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:49 schreef V. het volgende:
Het goede nieuws: alles lijkt te werken.
Voor zover ik kan zien, want:
Het slechte nieuws: mijn monitor flikkerde om en daarvan is het scherm nu stuk
Ik ga het checken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:06 schreef Djurres het volgende:
Kan je het niet op de inboedelverzekering gooien? Ik heb een x wat met mijn DJ set gehad (een geluidsmonitor die van de muur kwam flikkeren) en die reparatie van bijna 1000¤ werd gewoon vergoed
Ik bereken de 25% commissie wel aan je door. Zie tikke in DM.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:03 schreef V. het volgende:
YESSSSS. ik krijg een groot deel van de schade vergoed. 100 euro eigen risico.
Dank voor de tip!
Heb al gebeld met Coolblue, mag hem weigeren aan de deur.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:27 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik bereken de 25% commissie wel aan je door. Zie tikke in DM.
Maarre, monitor online gekocht? Herroepingsrecht, even netjes terugsturen en een 1440p of 1080p monitor terug kopen.
Wat is je budget, en wat voor eisen heb je aan een monitor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |