abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7799729
Ik zit nu met een vriend te chatten, deze wil niet op vakantie in de zomer omdat dat elk jaar toch zo'n 3000 gulden minimaal kost. (hij doet dat nooit) hij vind een motor veel belangrijker. Maar hij begint toch wat te twijfelen nu ik hem dus vertel dat de herinneringen aan de vrouwen, de vrienden, de gezelligheid, de feesten en het leren kennen van je echte vrienden. dat deze herinneringen toch de rest van je leven je bij blijven en eigenlijk de enige investering zijn waar je tot het einde van je dagen iets aan hebt.
Mee eens of oneens ... met uitleg graag
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_7799859
Eens

Ik heb dat ook inderdaad, ontspannen met je vriend(in) op vakantie, dingen mee maken waar je je nog jaren lang om kan lachten of huilen. Maar ik ga ook op vakantie om dat ik het lekker vind: weg van alles, ff iets anders dan je eigen huis.

Wat is een mens zonder vakantie?

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_7799889
Leuke uitleg geef je.
Maar een vakantie kan ook zwaar tegenvallen en zelfs een strop zijn.
In dat geval heeft je vriend straks een herinnering die hij maar snel weer vergeet.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_7799898
Jupz zeker die dingen blijven altijd bij je, en je zal er later zeker aan terug denken. Denk zelf wel eens terug aan alle vakanties met mijn ouders moest altijd nu heb ik zoiets van gelukkig dat ik mee mocht.

Maar sommige mensen vinden dingen belangrijker als een leuk leven. Ieder voor zich ik kies voor de herineringen ipv de spulletjes.

Je leeft maar een keer

-
pi_7799926
nouja, aan een herinnering heb je weinig als je het maar met weinig mensen kan delen... Ik hoef niet het gezeik van 1 van mijn vrienden aan te horen hoe hij weer een aantal vrouwtjes heeft gescoord

geef mij maar auto

donderdag 9 januari 2003 @ 16:27:52 #6
19918 KnoXville
Royale with cheese
pi_7799949
Mee eens..
De vakantie is bij mij altijd wel een van de hoogtepunten van het jaar. Ik leef er met m'n vrienden maanden van te voren al naar uit. Je maakt in zo'n vakantie dingen mee waar je later nog over praat.. Verder kom je jezelf en elkaar vaak tegen, je leert wie je echte vrienden zijn, kortom onbetaalbaar.
:: "Marketing; the ability to make people believe." --- Samuel L. Jackson als Elmo McElroy in 'The 51st State' ::
pi_7799969
Alsof ,je aan een motor geen herineringen zou hebben
Was getekend:,
pi_7800008
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:26 schreef sir_dalord het volgende:
nouja, aan een herinnering heb je weinig als je het maar met weinig mensen kan delen... Ik hoef niet het gezeik van 1 van mijn vrienden aan te horen hoe hij weer een aantal vrouwtjes heeft gescoord

geef mij maar auto

Hoezo kinderachtig zeg, iedereen weet heus wel hoeveel vrouwen ik heb gehad, dat hoef ik ze echt niet te gaan vertellen hoor. waarom zou ik dat uberhaupt doen, ik heb die toch voor mezelf neit voor me vrienden .. niet dan

maar goed, buiten dat is die hele ervaring .. die 2 weekjes in de zomer .. het enige wat me het hele jaar op de been houdt ...
HEIL VAKANTIE

pi_7800072
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:28 schreef Remizon het volgende:
Alsof ,je aan een motor geen herineringen zou hebben
Lol al die gezellig uren die je samen hebt doorgebracht, samen biertjes gedronken, samen gefeest en gepraat vriendschappen en liefde gedeeld, al die keren dat je 's avonds bezopen thuis kwam en daar ongelofelijk hebt gelachen, hoe je samen met je motor 's ochtends brak opstond en zo super gaar naar het zwembad sjockte waar de rest van je motor je op zat te wachten, om eens keihard te lache wat je gister hebt gedaan. Of waar ene veld met 40 man roep TTIIMM!!!! het hele zwembad naar je kijk en jij er lachend heen sjokt en iets braks roept.
daarna jump je in het zwembad, waarna er nog 10 man volgt er komen nog meer mensen bij waarmee je 's avonds gezellig uitgaat en dit ritueel herhaald. en die geweldige sex die je met je motor hebt 's avonds om ;s ochtends op te staan en hem vaarwel te kussen en weg te gaan en te blijven.

heb je dat nou ook met een motor?

donderdag 9 januari 2003 @ 16:36:08 #10
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_7800111
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:34 schreef GWD het volgende:

[..]

Lol al die gezellig uren die je samen hebt doorgebracht, samen biertjes gedronken, samen gefeest en gepraat vriendschappen en liefde gedeeld, al die keren dat je 's avonds bezopen thuis kwam en daar ongelofelijk hebt gelachen, hoe je samen met je motor 's ochtends brak opstond en zo super gaar naar het zwembad sjockte waar de rest van je motor je op zat te wachten, om eens keihard te lache wat je gister hebt gedaan. Of waar ene veld met 40 man roep TTIIMM!!!! het hele zwembad naar je kijk en jij er lachend heen sjokt en iets braks roept.
daarna jump je in het zwembad, waarna er nog 10 man volgt er komen nog meer mensen bij waarmee je 's avonds gezellig uitgaat en dit ritueel herhaald. en die geweldige sex die je met je motor hebt 's avonds om ;s ochtends op te staan en hem vaarwel te kussen en weg te gaan en te blijven.

heb je dat nou ook met een motor?

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:36:44 #11
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_7800119
ik zou voor vakantie kiezen
straks mis je vanalles, dat zou toch zonde zijn
en je bent maar 1x jong................
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:38:40 #12
20814 C_ZAR
field commander C_ZAR
pi_7800145
En toch kun je met een motor andere dingen ervaren/beleven dan op een vakantie.
Tja waar kies je voor, een herrinnering hoe je elke vakantie samen wmet je vrienden dronken in een zwembad stuiterde.
Of hoe je met je motor op plaatsen kwamm waar je nog nooit bent geweest.

Het is nog leuker om met een groep vrienden op de motor op vakantie te gaan, maar dan moet je wel zulke vrienden hebben

work - buy - consume - die [br] Love me or leave me, then let be me lonely
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:40:45 #13
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7800178
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:34 schreef GWD het volgende:

[..]

Lol al die gezellig uren die je samen hebt doorgebracht, samen biertjes gedronken, samen gefeest en gepraat vriendschappen en liefde gedeeld, al die keren dat je 's avonds bezopen thuis kwam en daar ongelofelijk hebt gelachen, hoe je samen met je motorvrienden 's ochtends brak opstond en zo super gaar naar het zwembad sjockte waar de rest van je motorvrienden je op zat te wachten, om eens keihard te lache wat je gister hebt gedaan. Of waar ene veld met 40 man roep TTIIMM!!!! het hele zwembad naar je kijk en jij er lachend heen sjokt en iets braks roept.
daarna jump je in het zwembad, waarna er nog 10 man volgt er komen nog meer mensen bij waarmee je 's avonds gezellig uitgaat en dit ritueel herhaald. en die geweldige sex die je met je motorvrienden hebt 's avonds om ;s ochtends op te staan en hemze vaarwel te kussen en weg te gaan en te blijven.

heb je dat nou ook met een motorje vrienden?

Heb jij sex met je vrienden?
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:43:45 #14
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_7800255
Ook leuk........ komen je vrienden weer van vakantie waar jij niet mee was

gaan ze gewoon maanden de zelfde grappige verhalen vertellen, waar je niet over mee kunt praten, terwijl het allemaal supergrappig klinkt

Smaken verschillen

pi_7800284
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:43 schreef Sinaasappel het volgende:
Ook leuk........ komen je vrienden weer van vakantie waar jij niet mee was

gaan ze gewoon maanden de zelfde grappige verhalen vertellen, waar je niet over mee kunt praten, terwijl het allemaal supergrappig klinkt

Smaken verschillen

pi_7801026
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:17 schreef GWD het volgende:
zo'n 3000 gulden minimaal
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:30 schreef GWD het volgende:
die 2 weekjes in de zomer
Djeez! Van 3000 gulden kan ik makkelijk een maand met vakantie!

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 09-01-2003 17:25]

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7801042
En dan wel met zijn tweeen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 9 januari 2003 @ 17:27:46 #18
12221 Tijn