Dat is netjes van ze, ze krijgen dus wel hun materiaal terugquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:23 schreef mazaru het volgende:
Mail van de producers. Ze stoppen er helemaal mee maar weten wel een andere producer die ze gaan helpen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is netjes van ze, ze krijgen dus wel hun materiaal terug
Remco is van het evenementenburo niet van APquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit is wat ik gisteren al meteen dacht en vanochtend hier al neergezet heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef Maria44 het volgende:
Mailtje van Remco dat ze wel producers kennen die het nummer opnemen ruim voor de releasedatum.
Jessie blij, Gerrit moet bellen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit is wat ik gisteren al meteen dacht en vanochtend hier al neergezet heb.
Als je al zolang RLS kijkt, zoals wij hier, kun je de verhaallijnen wel een beetje
zelf bedenken
Klopt, ik las het hier vanmorgen. Ik zei gisteren al dat het buro de angel was in de mail van AP en die komen nu met andere producers, tja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit is wat ik gisteren al meteen dacht en vanochtend hier al neergezet heb.
Als je al zolang RLS kijkt, zoals wij hier, kun je de verhaallijnen wel een beetje
zelf bedenken
We konden dat eerder deze week al voorspellen. Tijdens het gesprek met die mannen was het mij al duidelijk waar het naar toe zou gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Klopt, ik las het hier vanmorgen. Ik zei gisteren al dat het buro de angel was in de mail van AP en die komen nu met andere producers, tja.
Dat wordt het volgende probleemquote:
Maar hoe dan ook , ze hebben wel een deuk opgelopen , in Uto kan dan veel maar hierna ben je afhankelijk van andere bureaus,producers en maatschappijenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Klopt, ik las het hier vanmorgen. Ik zei gisteren al dat het buro de angel was in de mail van AP en die komen nu met andere producers, tja.
Over hierna moeten ze zich helemaal niet druk maken. Dat wordt toch niets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook , ze hebben wel een deuk opgelopen , in Uto kan dan veel maar hierna ben je afhankelijk van andere bureaus,producers en maatschappijen
Daar staan ze helaas niet bij stil want ze zien alleen de fame en niet alles wat er toe bijdraagt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook , ze hebben wel een deuk opgelopen , in Uto kan dan veel maar hierna ben je afhankelijk van andere bureaus,producers en maatschappijen
Ohww, dus Gerrie moet nog steeds gaan bedelen bij APG om het af te maken bij een andere producerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:31 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Remco is van het evenementenburo niet van AP
Jessie wil doorbreken , dus hierna is voor hem wel degelijk belangrijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Over hierna moeten ze zich helemaal niet druk maken. Dat wordt toch niets.
Exactquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:38 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Daar staan ze helaas niet bij stil want ze zien alleen de fame en niet alles wat er toe bijdraagt.
Ja dat blijft staan. En dan moeten ze vragen of die nwe producer de visie van Jessie deelt... en wat de kosten zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww, dus Gerrie moet nog steeds gaan bedelen bij APG om het af te maken bij een andere producer
Dat weet ik, maar zie dat niet gebeuren. Nu ben ik al geen rapfan, dus zal mijn visie daar ook wel mee te maken hebben. Ik vind het van beiden niet mooi klinkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie wil doorbreken , dus hierna is voor hem wel degelijk belangrijk
Ik ben wel gek op de Nederlandse hiphop en rap , heb er ook veel muziek van maar dit is kleuter muziek , geen kwaliteit,quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zie dat niet gebeuren. Nu ben ik al geen rapfan, dus zal mijn visie daar ook wel mee te maken hebben. Ik vind het van beiden niet mooi klinken
gewoon zonder bescherming op het terrein neerzettenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:42 schreef mazaru het volgende:
Wat een eikel die Adriaan
A: Ik kom je zo weer helpen hoor. Ik ga eerst de plantjes verspreiden... mocht oom agent komen dan moeten ze eerst die plantjes zoeken.
Ik denk dat Katie er als eerste bij is. De kippen lusten het waarschijnlijk ook welquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
gewoon zonder bescherming op het terrein neerzettenDan hebben de konijntje, muizen en misschien zelfs wel Katie, een leuke dag
Ehm dat 'verspreiden'is voor de politie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Katie er als eerste bij is. De kippen lusten het waarschijnlijk ook wel
Ja. Die gozer wordt met de dag meer gestoordquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm dat 'verspreiden'is voor de politie?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ieder dag die planten ff verzuipen
Goffer jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja. Die gozer wordt met de dag meer gestoord
Die idioot komt toch nooit meer aan een baan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:50 schreef puzziepie het volgende:
Hij doet net alsof de politie al onderweg is![]()
Op dat gaas zetten ze 230volt en dan sluiten ze Jessie er in opquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Waar is dat kippenhok boven in de silo voor?
Straks gaat hij ze zelf bellen of ze willen komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:52 schreef puzziepie het volgende:
Zet hij ze nou met pot en al in de grond of tussen de planten![]()
Loser
Ik zie hem er voor aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks gaat hij ze zelf bellen of ze willen komen
1 rukwindje en het zijjn hangplantjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
A3 zet 1 plantje op het dak van de caravan
Dan hoop ik dat ze iemand sturen met een dwangbuis.quote:
Meer een lachwekkende verhaallijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:49 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is te lachwekkend![]()
Leen heeft helemaal nergens zin in. Met uitzondering van middagdutjes en sterke drank.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:55 schreef Harrison het volgende:
Jordie roept, hij heeft een heel leuk mailtje voor Mylene. Zet maar in mijn mailbox, zegt Mylene. Wil je niet weten wat erin staat dan, zegt Jordie. Nou, oke dan. Jordie leest voor. Een vocal coach wil haar graag zangles geven. Goh, leuk, zegt Mylene flegmatisch, zet maar in mijn mailbox.
Ik krijg de indruk dat ze dit aanbod liever niet had gekregen...
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meer een lachwekkende verhaallijn.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks gaat hij ze zelf bellen of ze willen komen
Zelfs al zou de politie zich zo vervelen dat ze voor die drie plantjes mankracht zouden inzetten. Dan nemen ze gewoon een hondje mee die die dingen zo hebben gevondenquote:
🤣🤣quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 rukwindje en het zijjn hangplantjes![]()
Of ze denk er realistisch over na dat ze eruit gaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leen heeft helemaal nergens zin in. Met uitzondering van middagdutjes en sterke drank.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:59 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
🤣🤣
Ik moet altijd zo lachen om jouw reacties. Ik die zal aan de tekst dat jij geschreven hebt.
of ze heeft er gewoon geen zin in, nu het gesodemieter met ger en jess nog aan de gang isquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of ze denk er realistisch over na dat ze eruit gaat.
En maar blijven stoken en proberen ze uit elkaar te halenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:01 schreef Maria44 het volgende:
Jens oppert of het mogelijk is dat Gerrit zijn single bij AP maakt en dan ieder zijn eigen weg gaat, Dan kan er later nog een nummer komen met Jessie erbij met de andere producers.
Mag die daar gaan werken als Conciergequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:59 schreef spapaars het volgende:
Als die ooit een auditie voor toelating op een toneelschool mocht doen, staat hij binnen 5 minuten weer buiten.
[ afbeelding ]
En ik zou willen opperen ermee te stoppen met dat verhaallijn, er zit gewoon geen talent binnen Utopia.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:01 schreef Maria44 het volgende:
Jens oppert of het mogelijk is dat Gerrit zijn single bij AP maakt en dan ieder zijn eigen weg gaat, Dan kan er later nog een nummer komen met Jessie erbij met de andere producers.
Dit vond ik geen stoken, want ze hebben geen geld en AP doet het gratis voor Gerrit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
En maar blijven stoken en proberen ze uit elkaar te halen
Voor Jessie is het makkelijker als hij onstream ff 'n oproep doet naar papa of die ffquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:00 schreef puzziepie het volgende:
'Plantjus'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan hij wel, de hele dag achter een bureau voor zich uit staren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag die daar gaan werken als Concierge
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ik zou willen opperen ermee te stoppen met dat verhaallijn, er zit gewoon geen talent binnen Utopia.
Ja wordt vast erg gezellig, met die spraakwaterval mompel mompelquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Brandana niet aan heb bouwen, zit in de siloods.
Krijgt vanavond een keisje op bezoek voor een niet date.
Ah, bedankt voor tijdstip, die had ik nie mee gekregen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:08 schreef Bonken het volgende:
Brandon heeft vanavond een dateAlex wil hem samen met Shell en Jordie mooi maken, rond 6 uur.
Met een meisje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:08 schreef Bonken het volgende:
Brandon heeft vanavond een dateAlex wil hem samen met Shell en Jordie mooi maken, rond 6 uur.
Lekker toch ieder zijn of haar Utopiaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leen heeft helemaal nergens zin in. Met uitzondering van middagdutjes en sterke drank.
quote:
Dat dus, staat weer 's te bluffen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:13 schreef Harrison het volgende:
Volgens Jessie liggen alle rechten van die nummers bij hen. Hoe kan dat nou, die beats zijn toch van AP? Ze hebben er toch niet voor niets een watermark in zitten?
Ze hebben net een mail gehad dat de producers hen handen er helemaal vanaf trekken. Ik denk niet dat ze de rechten gaan claimen na alle shit die ze nu al over zich heen krijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:13 schreef Harrison het volgende:
Volgens Jessie liggen alle rechten van die nummers bij hen. Hoe kan dat nou, die beats zijn toch van AP? Ze hebben er toch niet voor niets een watermark in zitten?
Hoe is het mogelijk he, onze alleseweterquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dat dus, staat weer 's te bluffen.
Weet er dus reet vanaf.
Ze kunnen natuurlijk wel zeggen dat ze die beats niet mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben net een mail gehad dat de producers hen handen er helemaal vanaf trekken. Ik denk niet dat ze de rechten gaan claimen na alle shit die ze nu al over zich heen krijgen.
Geen woord over kosten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:17 schreef Harrison het volgende:
Nieuwe producer ziet ook de bui al hangen: er moet achteraf geen discussie ontstaan over wat jullie uit willen brengen. Daar ziet Jessie natuurlijk geen probleem in, want hij bepaalt tenslotte gewoon wat hij wil, Gerrit heeft niks in te brengen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:17 schreef Harrison het volgende:
Nieuwe producer ziet ook de bui al hangen: er moet achteraf geen discussie ontstaan over wat jullie uit willen brengen. Daar ziet Jessie natuurlijk geen probleem in, want hij bepaalt tenslotte gewoon wat hij wil, Gerrit heeft niks in te brengen.
Die mail was van Remco, van het buro waar Jessie nu mee belt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben net een mail gehad dat de producers hen handen er helemaal vanaf trekken. Ik denk niet dat ze de rechten gaan claimen na alle shit die ze nu al over zich heen krijgen.
Ja? Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat het die laffe herders waren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:18 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Die mail was van Remco, van het buro waar Jessie nu mee belt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:19 schreef spapaars het volgende:
Mocht het voor Jessie niet lukken, zal hij dan wel de manager van Gerrit worden.
Managen daar is hij goed in, vraag het maar aan Boyd.
Nee, dit buro weet producers die wel met Jessie verder willen gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja? Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat het die laffe herders waren.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, dit buro weet producers die wel met Jessie verder willen gaan.
begin van het einde met wijzigen tijdstipquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:20 schreef freaky40 het volgende:
Verhaallijnen worden steeds gekker en sjeuiger en dat zal ook wel moeten als Utopia over 2 weken op een andere moeilijke uitzendtijd zit zul je toch wat teasertjes moeten hebben anders kijkt er geen hond meer.
Neuh, zo'n vaart zal het niet gaan lopen. Ze gaan eerst nog andere reanimatiepogingen doen, terugbrengen naar een halfuur, ander tijdstip. Genoeg mogelijkheden nog, zelfs verplaatsen naar een andere zender zou nog mogelijk kunnen zijn...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
begin van het einde met wijzigen tijdstip
denk dat het eind 2019 gedaan is met u2
Heb hem helemaal niet over kosten gehoord, en Jessie zegt gewoon dat er geen kosten aan verbonden zijn.....met weer een zin erachter maar we moeten het wel goed op papier neer te zetten. Gaat dit net als het lasergebeuren????quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, dit buro weet producers die wel met Jessie verder willen gaan.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:21 schreef Vinamp het volgende:
De nieuwe gerenommeerde producer doet het allemaal gratis
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:21 schreef mazaru het volgende:
Jessie: Het zijn gerenommeerde producers
G: Wat is dat 'gerenommeerd'?
Maaiomaai... die studenten van tegenwoordig
Ik wist ook niet wat ik hoorde. Zeker voor een 'student'quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Laatst met een presentatie van buitenaf had Greet het er nog met Hiske over dat er veel 'moeilijke' woorden gebruikt werden en dat hij het idee had dat de rest er weinig van begreep. Hij natuurlijk wel.
Gerenommeerd is een een alledaags woord. Leest dat joch weleens?
Klopt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Dat rappen past ook helemaal niet in de doelgroep van Utopia. Als je ziet wat er op hun markt komt dan weet je wat je doelgroep is en dat zijn geen rap-minded schuimpjes. Meer figuren die van het levenslied houden.
Ik zat daar naar te luisteren ... Gerrit bedoelde te zeggen "op wat voor manier is hij gerenommeerd". Niet dat hij het woord niet kent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Laatst met een presentatie van buitenaf had Greet het er nog met Hiske over dat er veel 'moeilijke' woorden gebruikt werden en dat hij het idee had dat de rest er weinig van begreep. Hij natuurlijk wel.
Gerenommeerd is een een alledaags woord. Leest dat joch weleens?
Jessie bepaald wederom ...en Ger trekt weer zijn bek niet los en laat het gebeurenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:17 schreef Harrison het volgende:
Maar heeft wel gestudeerd (zijn stopwoordje)quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie bepaald wederom ...en Ger trekt weer zijn bek niet los en laat het gebeuren
Ongelofelijk .
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:26 schreef Harrison het volgende:
Gerrit weet wel van zichzelf dat er helemaal niks meer van gaat komen als hij dit alleen moet gaan doen. Hij heeft Jessie nodig om hem aan te jagen. In zijn eentje laat hij het liggen.
Hij zei: "Wat betekent dat? Gerenommeerd?"quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:30 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik zat daar naar te luisteren ... Gerrit bedoelde te zeggen "op wat voor manier is hij gerenommeerd". Niet dat hij het woord niet kent.
[ afbeelding ] Mylene ziet er weeruit vandaag
Wat is er nou precies gebeurd tussen die twee?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:19 schreef spapaars het volgende:
Mocht het voor Jessie niet lukken, zal hij dan wel de manager van Gerrit worden.
Managen daar is hij goed in, vraag het maar aan Boyd.
Dat weet niemand want ze praten er geen van tweeën over.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is er nou precies gebeurd tussen die twee?
Ik las hier wel dat er gedoe is geweest maar wat er precies is gebeurd weet ik niet
Eigenlijk weet niemand het.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las hier wel dat er gedoe is geweest maar wat er precies is gebeurd weet ik niet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Achter schiet het even voor, en brengen de bewoners nog wat dieper de schuld in.
Volgens mij is er tussen Jessie en Gerrit niks gebeurd. Het zijn de producers van Gerrits zomerhit die met Gerrit alleen verder willen en niet meer met Jessie erbij. Ze vinden dat Jessie het project gekaapt heeft en Gerrit steeds aan het overrulen is. Gerrit moet steeds meer water bij de wijn doen. Alles moet zoals Jessie het wil. Terwijl ze Gerrit met zijn droom wilden helpen, niet Jessie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij wel goed bij Jessiequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik vind het wel sneu voor GG.![]()
![]()
Hij kwam binnen om de centen te doen. Mag nie meer.
Toen wou hij fotograaf worden. Mag nie meer.
Toen wou Shellyt batsen. Mag nie meer.
Toen wou ie DJ worden. Mag nie meer.
Toen wou die een zomerhit. Mag nie meer.
Alles pakken ze van hem af, arme drommel![]()
Die vraag ging over Jessie en Boydquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:37 schreef Harrison het volgende:
[..]
Volgens mij is er tussen Jessie en Gerrit niks gebeurd. Het zijn de producers van Gerrits zomerhit die met Gerrit alleen verder willen en niet meer met Jessie erbij. Ze vinden dat Jessie het project gekaapt heeft en Gerrit steeds aan het overrulen is. Gerrit moet steeds meer water bij de wijn doen. Alles moet zoals Jessie het wil. Terwijl ze Gerrit met zijn droom wilden helpen, niet Jessie.
Ik denk dat dit niet de reden is, en welke dat wel is zou ik niet weten. Hopelijk krijgen we dat nog te horen waarom ze tot deze beslissing zijn gekomen want het was het best scorende programma in de vooravond. Dan wil je er of vanaf, of heb je er dus een andere reden voor die nog niet bekend is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
Maar de uitzendingen gaan van 19.30 naar 18.00, dus hopen ze op wat meer jeugdige kijkers die om 19.00 naar bed moeten
Oh hahaha, zit ik een heel verhaal te typenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vraag ging over Jessie en Boyd
mooie teksten voor Cossers om er een rap over te schrijvenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij wel goed bij Jessie
WIlde hondenvoer, lukte nite
Wilde koffie. lukte niet.
Wilde lazeren, lukte niet
Wilde rapper worden lukte niet
Wilde prefab villa, lukte niet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
![]()
Maakt niets uit. Het komt uit een goed hartquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:38 schreef Harrison het volgende:
[..]
Oh hahaha, zit ik een heel verhaal te typen
Nee tussen Boyd en Jessie bedoelde ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:37 schreef Harrison het volgende:
[..]
Volgens mij is er tussen Jessie en Gerrit niks gebeurd. Het zijn de producers van Gerrits zomerhit die met Gerrit alleen verder willen en niet meer met Jessie erbij. Ze vinden dat Jessie het project gekaapt heeft en Gerrit steeds aan het overrulen is. Gerrit moet steeds meer water bij de wijn doen. Alles moet zoals Jessie het wil. Terwijl ze Gerrit met zijn droom wilden helpen, niet Jessie.
Waarop Jessie uitlegde wat die producer allemaal deed. Denk dat Gerrit bedoelde "hoezo dan, gerenommeerd?" Maar je kan gelijk hebben, vond het niks voor Gerrit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei: "Wat betekent dat? Gerenommeerd?"
Dat is een groot geheim wat we niet mogen weten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee tussen Boyd en Jessie bedoelde ik
Was goed bedoeld inderdaadquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Het komt uit een goed hart
En die kinderen in Bangladesh zijn ook aartslui, nog geen Katie varken afgeleverd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij wel goed bij Jessie
WIlde hondenvoer, lukte nite
Wilde koffie. lukte niet.
Wilde lazeren, lukte niet
Wilde rapper worden lukte niet
Wilde prefab villa, lukte niet
Maar er wordt hier wel aangenomen dat het allemaal de schuld van Jessie is. Ik heb altijd geleerd waar 2 vechten hebben 2 schuld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is een groot geheim wat we niet mogen weten.
Ja, Maz zei het al. Was een beetje dom van mijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee tussen Boyd en Jessie bedoelde ik
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
mooie teksten voor Cossers om er een rap over te schrijven
even een wereldbeat eronder en kassaaaa
Zo dom is het niet hoor. Boyd is niet onstream.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:41 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja, Maz zei het al. Was een beetje dom van mij
Dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo dom is het niet hoor. Boyd is niet onstream.
Boyd tatoeëert dus de verhouding qua geld tussen de twee zal wel hebben geleid tot deze ruzie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar er wordt hier wel aangenomen dat het allemaal de schuld van Jessie is. Ik heb altijd geleerd waar 2 vechten hebben 2 schuld.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:37 schreef Harrison het volgende:
[..]
Mijn orenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:40 schreef mazaru het volgende:
Krijgen we weer wekenlang die ellendige bouwgeluiden
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
![]()
Nee johquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:41 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja, Maz zei het al. Was een beetje dom van mij
Kan ook zijn dat Jessie die bord boven de zaak heeft gehangen, die nu op de tattooshop staat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Boyd tatoeëert dus de verhouding qua geld tussen de twee zal wel hebben geleid tot deze ruzie.
Wat mogen we wel weten tussen de twee Utopia's door, helemaal niks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is een groot geheim wat we niet mogen weten.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Jessie die bord boven de zaak heeft gehangen, die nu op de tattooshop staat.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:33 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een hoogmoed van die Jessie in die brief, het is weer ik ik ik.
Die mannen moeten zich toch ...een krul in hun lul lachen!
Is het ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar er wordt hier wel aangenomen dat het allemaal de schuld van Jessie is. Ik heb altijd geleerd waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Moet je eens opletten hoe snel de gym staat straks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:47 schreef Harrison het volgende:
Met alle respect voor alle Jessie/Gerrit-haters, maar ik vind dat soort irritainment-streams toch echt vermakelijker om naar te kijken dan bloedsaaie streams van slecht articulerende bouwers of meningloze Hiske met clown Shelley over die domme fulm
De meeste streamers zien blijkbaar liever een Brandon in beeld als beeld opvulling, dan een Jessie die tv maakt.........On-voor-stel-baar............Ik hoop op allemaal saaie gasten zoals Brandon als vervangers van een Gerrit of een Adriaan of een Mariska............Sommigen verdienen dat hier gewoon........quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:47 schreef Harrison het volgende:
Met alle respect voor alle Jessie/Gerrit-haters, maar ik vind dat soort irritainment-streams toch echt vermakelijker om naar te kijken dan bloedsaaie streams van slecht articulerende bouwers of meningloze Hiske met clown Shelley over die domme fulm
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De meeste streamers zien blijkbaar liever een Brandon in beeld als beeld opvulling, dan een Jessie die tv maakt.........On-voor-stel-baar............Ik hoop op allemaal saaie gasten zoals Brandon als vervangers van een Gerrit of een Adriaan of een Mariska............Sommigen verdienen dat hier gewoon........
Hoe kom je daar nu weer bij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De meeste streamers zien blijkbaar liever een Brandon in beeld als beeld opvulling, dan een Jessie die tv maakt.........On-voor-stel-baar............Ik hoop op allemaal saaie gasten zoals Brandon als vervangers van een Gerrit of een Adriaan of een Mariska............Sommigen verdienen dat hier gewoon........
Wat ben je vrolijk vandaag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Denkt die Andrea nu ook al dat ze een van Buren in de dop is?..............Flikker dat ding daar weg, want ze kunnen er geen van allen wat van......
Dree kan lekker draaien, en is sowieso veel beterquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Denkt die Andrea nu ook al dat ze een van Buren in de dop is?..............Flikker dat ding daar weg, want ze kunnen er geen van allen wat van......
Is dit echt een vraagstelling?..Zo ja ga ik er niet eens op in en geef ik alleen even aan dat je de streamverslagen van het laatste halfjaar maar even terug moet lezen.....quote:
Omdat ik een mening geef ben ik chagie?........begrijp ik dat goed?quote:
Ze kan er niets van, zoals de rest daar.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:57 schreef puzziepie het volgende:
Op vrijdag 16 augustus 2019 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
wat hebben de streamverslagen te maken met wat jij denkt dat de meeste streamers willen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dit echt een vraagstelling?..Zo ja ga ik er niet eens op in en geef ik alleen even aan dat je de streamverslagen van het laatste halfjaar maar even terug moet lezen.....
Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik een mening geef ben ik chagie?........begrijp ik dat goed?
Ik herhaal, lees de streamverslagen van het afgelopen half jaar maar eens terug.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
wat hebben de streamverslagen te maken met wat jij denkt dat de meeste streamers willen?
Niks over gehoord verder, heb haar ook geen deeg zien maken, maar ja, ze was ziek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:58 schreef Paco55 het volgende:
Vraag me af of de Mariska Pizza party met vrije inloop vanavond nog doorgaat. Want dat zou ze elke vrijdag gaan doen. In het geval van ja dan zou de oven nu al opgestookt moeten worden.
Maar je bedoelde het wel........Kan er naast zitten hoor......quote:
staat niet eens op de webshop.....dus ja....daar heeft jessie ook wat van gezegd....vandaar de dip van maris gisteren......quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:58 schreef Paco55 het volgende:
Vraag me af of de Mariska Pizza party met vrije inloop vanavond nog doorgaat. Want dat zou ze elke vrijdag gaan doen. In het geval van ja dan zou de oven nu al opgestookt moeten worden.
Dan kijk jij niet goed ,of je hebt er geen verstand vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kan er niets van, zoals de rest daar.....
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
A3 heeft geen text in de film Lor en Zo.
Vreemd?
Nee hoor, mag maar 20 minuten duren
De streamverslagen zijn niet eens bijgehouden het afgelopen half jaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik herhaal, lees de streamverslagen van het afgelopen half jaar maar eens terug.....
Oh, wat fijn voor Brandon eindelijk aan zijn sportgymgebouw begonnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe snel de gym staat straks.
Gaat sneller dan de snackbar? (staat die al)
Buiten keuken?
2 projecten die ze door de strot zijn gedouwd waardoor dit moest wachten.
Aha, ja dan kunnen er ook geen mensen komen. En ja, ze was volgens mij ook nogal boos op Jessie, waarna ze later zei dat ze ziek was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:00 schreef Maria. het volgende:
[..]
staat niet eens op de webshop.....dus ja....dar heeft jessie ook wat van gezegt....vandaar de dip van maris gisteren......
Ik had het niet gedaan. Ze hebben hun tekst toch. Ze gaan het maar inzingen bij een ander.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ging mijn melk..........quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet goed ,of je hebt er geen verstand van
Ach, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet goed ,of je hebt er geen verstand van
bij kritiek ...trekt maris alsmaar de zielige gezondheid kaart.......quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:02 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Aha, ja dan kunnen er ook geen mensen komen. En ja, ze was volgens mij ook nogal boos op Jessie, waarna ze later zei dat ze ziek was.
Ik bedoel de cosverslagen..............Excuus mevroi..........quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
De streamverslagen zijn niet eens bijgehouden het afgelopen half jaar.
en ik zie werkelijk niet wat die streamverslagen te maken hebben met wat (volgens jou) de meeste streamers willen
Dan kun je je zin blijven herhalen, maar geef dan gewoon duidelijk antwoord
Ik denk dat hij bedoeld wat er hier met name wordt gepost.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
De streamverslagen zijn niet eens bijgehouden het afgelopen half jaar.
en ik zie werkelijk niet wat die streamverslagen te maken hebben met wat (volgens jou) de meeste streamers willen
Dan kun je je zin blijven herhalen, maar geef dan gewoon duidelijk antwoord
Ja, en hij krijgt hulp.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, wat fijn voor Brandon eindelijk aan zijn sportgymgebouw begonnen.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ach, smaken verschillen.
Ik mag die Dré wel en ik vin dat ze lekker draait.
Betere muziek keuze althans.
Dit gaat niet om smaak maar of ze het kan of nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ach, smaken verschillen.
Ik denk een wandje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:03 schreef mazaru het volgende:
Gaan ze dat ding nou gewoon bovenop die stenen leggen?
Ohhh wat hoop ik dan op een flinke storm!!![ afbeelding ]
dan nog....dat geeft toch niet aan wat de meeste streamers willen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel de cosverslagen..............Excuus mevroi..........
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:03 schreef mazaru het volgende:
Gaan ze dat ding nou gewoon bovenop die stenen leggen?
Ohhh wat hoop ik dan op een flinke storm!!![ afbeelding ]
Het is echt Kortjakje wat dat betreft. Zo gauw het op echt werken gaat lijken dan haakt ze af. Terwijl ze Lexy al had gerecruteerd om het werk te doen. Weer een Maris fail.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Niks over gehoord verder, heb haar ook geen deeg zien maken, maar ja, ze was ziek.
Ja, begint op te vallen he? Maar in de tent zegt ze dat de pleuris dan uitbreekt, ze smijt ze zo over het hekquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:03 schreef Maria. het volgende:
[..]
bij kritiek ...trekt ze alsmaar de zielige gezondheid kaart.......
Dus dat......quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld wat er hier met name wordt gepost.
Nee, er zijn genoeg streamers die geen behoefte hebben aan die blaasbalg van een Jessie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat hoeren scheef liggen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ligt nu al zo scheef als een hoer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat het aan die straat ligt....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Best wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
het begint met de dienst aan te bieden op de webshop.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:04 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het is echt Kortjakje wat dat betreft. Zo gauw het op echt werken gaat lijken dan haakt ze af. Terwijl ze Lexy al had gerecruteerd om het werk te doen. Weer een Maris fail.
Zie nog liever een slapende kip dan een Jessie die gemaakte tv maakt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja, 6 uur opstaan, spinnen, spelletje maken etc. Jessie heeft haar dat gisteren ingewreven en weg was ze.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:04 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het is echt Kortjakje wat dat betreft. Zo gauw het op echt werken gaat lijken dan haakt ze af. Terwijl ze Lexy al had gerecruteerd om het werk te doen. Weer een Maris fail.
Hert is toch een soap?....In elke soap heb je toch viezeriken.......Ik houd van mooie en leuke tv en die zie ik een Brandon niet maken....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, er zijn genoeg streamers die geen behoefte hebben aan die blaasbalg van een Jessie.
Het moet je type zijn. Het soort mens waar je je aan optrekt, anders snap ik persoonlijk niet wat interessant is aan Jessie.
zit nog steeds op donny te wachten....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, er zijn genoeg streamers die geen behoefte hebben aan die blaasbalg van een Jessie.
Het moet je type zijn. Het soort mens waar je je aan optrekt, anders snap ik persoonlijk niet wat interessant is aan Jessie.
Denk dat die pizza eigenlijk veels te veel werk is en erop terug is gekomen....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Niks over gehoord verder, heb haar ook geen deeg zien maken, maar ja, ze was ziek.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:26 schreef mazaru het volgende:
Jessie: Als jij met ze door wil gaan dan blijf ik je natuurlijk gewoon helpen. Ik laat je echt niet vallen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
hoe weet jij dat hoeren scheef liggen?
Type aso.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:07 schreef Maria. het volgende:
[..]
zit nog steeds op donny te wachten....
Amen........Dat is precies wat ik even wilde aangeven.......quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie nog liever een slapende kip dan een Jessie die gemaakte tv maakt.
Vindt het totaal plaatje ook veel beter kloppen ze draait tenminste enthousiast en kan haar keus wel waarderen.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ach, smaken verschillen.
Dan komen we Cossen tekort. Dan is er echt munitiequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:07 schreef Maria. het volgende:
[..]
Kijk, weer wat geleerd in de COS.quote:
Je bedoeld dus precies wat ik ook even aangaf, een mening...........quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, niets van gemerkt. Zij heeft gewoon haar eigen mening.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan komen we Cossen tekort. Dan is er echt munitie
Een dag niet geleerd is een dag niet geleefdquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kijk, weer wat geleerd in de COS.
Ik gaat slimmer slapen dankzij FOK>
Ja Maris van het uitdelen maar niet van het incasseren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja, 6 uur opstaan, spinnen, spelletje maken etc. Jessie heeft haar dat gisteren ingewreven en weg was ze.
Open deur, maar niet iedereen mag die hebben.quote:
Over domheid gesproken......Dit beeld geeft het exact weer....quote:
Die blijft nog een jaartje bij Ajax...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:07 schreef Maria. het volgende:
[..]
2 september is de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanneer vertrekt Adriaan eigenlijk?.............
2 September volgens hemzelf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanneer vertrekt Adriaan eigenlijk?.............
Dat noemen ze een piraatje.quote:
Als je loenst, hoef je nog niet dom te zijn....Maar zij wélquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over domheid gesproken......Dit beeld geeft het exact weer....
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 September volgens hemzelf.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als je loenst, hoef je nog niet dom te zijn....Maar zij wél
Yep, maar een ander hoeft er niet mee eens te zijn en dan zeggen hoe die dat ziet en waarom die het niet met je eens is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bedoeld dus precies wat ik ook even aangaf, een mening...........
Tenzij de wietplantjespolitie pas in oktober tijd hebben om langs te komen. Dan blijft hij vast nog wel even.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 September volgens hemzelf.
Jessie maakt alleen 'tv'over de rug van een anderquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie nog liever een slapende kip dan een Jessie die gemaakte tv maakt.
Die gozer is zo dominant en bemoeizuchtig aanwezig dat de bewoners zich amper kunnen ontplooien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Amen........Dat is precies wat ik even wilde aangeven.......
Ik een Jessie ook niet, walgelijk vent, walgelijke humor, walgelijke ventquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hert is toch een soap?....In elke soap heb je toch viezeriken.......Ik houd van mooie en leuke tv en die zie ik een Brandon niet maken....
hij heeft ze al aan dylan beloofd....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij de wietplantjespolitie pas in oktober tijd hebben om langs te komen. Dan blijft hij vast nog wel even.
Jouw mening over Jessie kennen we nu wel en is niet relevant om elke keer maar weer te herhalen, beter vertel je gewoon wat er op de streams gebeurd...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik een Jessie ook niet, walgelijk vent, walgelijke humor, walgelijke vent
Het is ook een klootzak, maar die heb je nodig in zo'n soap............Zie Ludo Sanders....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik een Jessie ook niet, walgelijk vent, walgelijke humor, walgelijke vent
Anders zal de film ook wel niet doorgaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie maakt alleen 'tv'over de rug van een ander
Nu ook weer, met de film van Shel
Hij had een rol, leerde de tekst niet is nu figurant en wil een tekst anders doet hij niet meer mee
Kinderachtig figuur
khoop dat shelley sterker in dr schoenen staat als gerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie maakt alleen 'tv'over de rug van een ander
Nu ook weer, met de film van Shel
Hij had een rol, leerde de tekst niet is nu figurant en wil een tekst anders doet hij niet meer mee
Kinderachtig figuur
Dat zullen ze hem wel gunnen ga ik vanuit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:15 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij zijn 15 maanden vol kan maken..
ja..hahaha...jessie wil die rol...in gtst....zei hij....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is ook een klootzak, maar die heb je nodig in zo'n soap............Zie Ludo Sanders....
Zag dan toch liever een andere kloot zak dan deze opgeblazen minkukkelquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is ook een klootzak, maar die heb je nodig in zo'n soap............Zie Ludo Sanders....
Volgende week stemmingen, nuff said...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik de streams aanslinger zie ik wel een Jens die altijd bezig is..........
Hij is figurant, makkelijk te vervangenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Anders zal de film ook wel niet doorgaan
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:16 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja..hahaha...jessie wil die rol...in gtst....zei hij....
Ja Jessie is een beetje een dingetje bij SHel sinds ze denkt te weten dat Jessie gek op haar isquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:15 schreef Maria. het volgende:
[..]
khoop dat shelley sterker in dr schoenen staat als ger..dr uit met die vent..
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij de wietplantjespolitie pas in oktober tijd hebben om langs te komen. Dan blijft hij vast nog wel even.
Dot mop......Ik snap je oprecht, maar het is een soap.......In Twente zeggen we Loat goan....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag dan toch liever een andere kloot zak dan deze opgeblazen minkukkel
Jens doet ook best veel, net als een Brandon, die niet veel zegt maar des te meer doetquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik de streams aanslinger zie ik wel een Jens die altijd bezig is..........
Okay....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgende week stemmingen, nuff said...
Ik zit er klaar voor:quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgende week stemmingen, nuff said...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Dan zou ik lekker een boek gaan lezen. Maar goed er zijn meer mensen behalve Brandon. Hij is in ieder geval geen zuiger.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hert is toch een soap?....In elke soap heb je toch viezeriken.......Ik houd van mooie en leuke tv en die zie ik een Brandon niet maken....
ja...door de poort...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dot mop......Ik snap je oprecht, maar het is een soap.......In Twente zeggen we Loat goan....
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor:Top! ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor deze bijdrage.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker een boek gaan lezen. Maar goed er zijn meer mensen behalve Brandon. Hij is in ieder geval geen zuiger.
Als ik gezuig, gedram, gelieg en grootdoenerij wil zien, zoek ik een filmpje uit, maar dat geeft mij geen plezier. Als het gaat om mensen die het met elkaar moeten doen om een samenleving op te bouwen, heb ik het niet over die wanstaltigheid die jij tv noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |