Heb er ff 'n paar filters over gegooid nu beter leesbaar...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:17 schreef 5thencounter het volgende:
En inderdaad wil Jessie het laatste woord… die "samenwerking" was al opgezegd door APG...
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb er ff 'n paar filters over gegooid nu beter leesbaar...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
van wie heeft ze die zonnebril gejat?
RayBan maakt niet zulke lelijke brillenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Misschien is het die van b o l.com Die van 301 euro
Die blijft de hele dag in bed zoals voorspeldquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:33 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzus.. NaarGeest weer eens in beeld.. eindelijk
30sec
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sukkel mail, hij gaat aan het hele probleem voor bij als hij maar rapper kan wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb er ff 'n paar filters over gegooid nu beter leesbaar...
[ afbeelding ]
Die is vast hard aan het werk in haar dromenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:33 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzus.. NaarGeest weer eens in beeld.. eindelijk
30sec
[ afbeelding ]
Ben ik wel benieuwd of die nummers van Gerrit zijn of van Jessie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wacht op de bestanden en dan gaat hij andere producers benaderen
Hij is er niet bang voor dat hij niets gaat vinden
Die jongens van Block party hebben vast nog wel wat liggen wat ze niet gebruiken zegt de ego tripper |Jessie
Jessie praat alsof die al 25 jaar in die muziek zit en zijn jubileum aan het regelen isquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd of die nummers van Gerrit zijn of van Jessie.
Jessie wil ze hebben en een nieuwe producer zoeken.
toch wel 'n M&M zonder pinda, want daar stikt ze inquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Merel ziet in jessie puur een M& M als hij bezig is
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie aait Katie onder luid roepen..Katie meisje..en Katie hapt venijnig naar zijn kuiten.
Hhahahahahahahaha
Dat geldt alleen voor de eerste zin.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:33 schreef goldback het volgende:
[..]
Zinnen met "ik" beginnen is in een brief niet zo best.
Die moet hem ook al niet, want ze doet alleen maar agressief tegen Jessie, dus Jessie is geen goed mens, en Katy weet dat!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie aait Katie onder luid roepen..Katie meisje..en Katie hapt venijnig naar zijn kuiten.
Hhahahahahahahaha
daar heeft his gelijk inquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
His zegt dat is voor Ger heel belangrijk
Volgens Hiskes vindt Ger dat Merel stookt tussen Ger en Jessie ( volgens het perspectief van His)
Ze snappen er zelf niks van omdat ze niet alles weten, en Merel komt nu voor haar neukertje op, terwijl ze toen het uit was ze aan het uilachen was.En het is toch zo simpel!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
His denkt dat de succes formule Ger en Jessie is
Merel is het daar niet mee eens
Ja, toen klonk het nergens naar, en nu prijst ze hem de hemel inquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze snappen er zelf niks van omdat ze niet alles weten, en Merel komt nu voor haar neukertje op, terwijl ze toen het uit was ze aan het uilachen was.En het is toch zo simpel!
O ja dat zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:11 schreef Hagenesie het volgende:
Straks stemmen Jessie en Merel nog op Gerrit. Zie ze er wel voor aan
Daar heeft Gerrit absoluut een punt. Merel is heel vies bezig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
His zegt dat is voor Ger heel belangrijk
Volgens Hiskes vindt Ger dat Merel stookt tussen Ger en Jessie ( volgens het perspectief van His)
op weg naar de Nooduitgangquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:13 schreef Flow3r het volgende:
waar is ons Maris ?
waar is ons Maris ?
waar is ons Maris ?
Mompelt iets van griep tegen Jessie... jup.. 4 dagen in bed blijven dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:13 schreef Flow3r het volgende:
waar is ons Maris ?
waar is ons Maris ?
waar is ons Maris ?
Ja, dat is ze ook. Min mensquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Daar heeft Gerrit absoluut een punt. Merel is heel vies bezig.
Klopt helemaal, maar veel zinnen met ik beginnen is qua stijl in een brief niet echt mooi.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:03 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de eerste zin.
Kan je ook over Jessie zeggen.... die denkt alleen aan veel geld verdienen en bitcoins dacht ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:09 schreef chufi het volgende:
WTF ? GGreet heeft passie voor muziek? Hoe dan ?
Ja ... allebei bagger... Geef mij Dreetje maar met dr beatsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan je ook over Jessie zeggen.... die denkt alleen aan veel geld verdienen en bitcoins dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Adriaan maar zingen![]()
Zou mooi zijn als Mariska maar 1 stem krijgt en dus niet op de bank komtquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:16 schreef Flow3r het volgende:
Aanstellerig wijf die Mariska ,sjokt over het terrein alsof ze 80 jaar oud is, dit kan ze nog even volhouden tot ze naar huis gestemd wordt
Ik mag toch hopen dat dat mooi tegen gaat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Nee veel stemmen, ook de publieksstem, en dan niet naar huis gestuurd wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Mariska maar 1 stem krijgt en dus niet op de bank komt![]()
Die is ook rijp voor 'n gecapitoneerde cel al dan niet met 'n jointquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Maffe Adje zingt over zijn wiet plantje
Hij wil ze roken, hij ziet ze bloeien
Goedemorgen lieve schat, hoe voel je je j
Er zit wat op je dat kan toch niet
oeie oeie oeie wat ben je aan het groeien
lekker bloeie bloeie bloeie
Dat het gewoon kan in dit land
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Er is niets aan de hand
het is gewoon maar een plant, zingt hij er op los
[ afbeelding ]
Denk gewoon haar was opvouwenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
En Maris is aan het inpakken ?
[ afbeelding ]
Is die nu aan het janken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Fijn sfeertje in de tent. Slachtoffers van Jessie en Merel.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En terecht, Mariska roept al vanaf haar binnenkomst dat je zelf moet opstappenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lexc gaat Mariska geen petertje gunnen als ik dat zo hoor.
En gelijk een SL.
Klopt, ze wil dat Naartje haar woorden nakomt, als je weg wil moet je gaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En gelijk een SL.
Nee, dat heeft ze al een paar keer gezegd vanmorgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En gelijk een SL.
Dat heeft His heel goed gezien, ik sta versteld dat ze dat nu eens volmondig zegt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
His heeft heel goed door dat wat je daar verkoopt in de buiten wereld niet zou verkopen
ALs voorbeeld haalt ze haar stroopwafelcake aan, hier in Utopia verkoopt ik. Maar als ik eenmaal weer buiten ben en ik begin een winkeltje gaat het echt niet lopen zegt ze
Maar hij wil ook horen dat zijn pannenkoeken buiten wel aftrek vinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:46 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt dat iedere Utopiaan een pion is, iedereen is te vervangen, zodra je buiten de poort staat ben je gewoon jezelf weer
Je wordt weer een gewoon persoon die weer een normaal leventje gaat leiden.
Dat was een grapje volgens mij, hij zei tegen His, brand maar af hoor ik ga toch geen pannenkoeken restaurant beginnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar hij wil ook horen dat zijn pannenkoeken buiten wel aftrek vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Nee bij Adriaan zit er altijd een serieuze ondertoon in, want die wil ook de beste zijn net als alle anderen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was een grapje volgens mij, hij zei tegen His, brand maar af hoor ik ga toch geen pannenkoeken restaurant beginnen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:48 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat heb ik met dat stukje over geld sparen voor later. Hij gaat geld sparen voor later en later heeft hij geld als water. Heeft hij dat geld als water omdat hij gespaard heeft of had hij dat geld als water toch wel gehad zonder dat sparen? Want dan was het best zonde van het sparen. 😂quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt lachend dat hij het nummer niet snapt helemaal van Ger niet
Iedereen wil met hem naar huis, maar op het eind gaat hij alleen naar huis
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:52 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Dat heb ik met dat stukje over geld sparen voor later. Hij gaat geld sparen voor later en later heeft hij geld als water. Heeft hij dat geld als water omdat hij gespaard heeft of had hij dat geld als water toch wel gehad zonder dat sparen? Want dan was het vmbest zonde van het sparen. 😂
Daar heeft Adje gelijk in, Mariska loopt dat tegen iedereen te roepen, dan geld dat ook voor haar zelf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:56 schreef Dotteke het volgende:
In Utuopia ben je vrienden, maar hoe ben je dat buiten, zegt Adje
Uit het oog uit het hert
Er zijn er maar een enkeling die in mijn vrienden krijgn behoren
Adje gaat zijn stemmen op Ger zetten
His vindt het lastig, Maris
Adje zegt ze zei tegen mij als je naar huis wil moet je zelf maar gaan, dat heeft ze ook tegen mij gezegd
His snapt álles van iedereen en weet ook alles wat er niet goed is. Wat doet ze zelf in Utopia?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:
His snapt Shel wel, ze heeft dan natuurlijk met een echte camera man gewerkt
Adje zegt ik snap het, ze kan dan buiten zeggen dat ze een film opgenomen heeft met een echte cameraman.
[ afbeelding ]
Ja, daar heeft hij zeker gelijk in, ze loopt het tegen iedereen te roepen. Een beetje kortzichtig dat ze er nu zelf om gaat vragen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:57 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Daar heeft Adje gelijk in, Mariska loopt dat tegen iedereen te roepen, dan geld dat ook voor haar zelf.
Euhhhhhhhhhhhhhhh niet zulke moeilijk vragen stellen op de vroege morgen Lavenderrquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
His snapt álles van iedereen en weet ook alles wat er niet goed is. Wat doet ze zelf in Utopia?
gewoon een zielige aandachtsdoosquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij zeker gelijk in, ze loopt het tegen iedereen te roepen. Een beetje kortzichtig dat ze er nu zelf om gaat vragen.
Ja, zou dat ook bij haar opvoeding horenquote:
En als het His niet is dan is het wel iemand anders .quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
His snapt álles van iedereen en weet ook alles wat er niet goed is. Wat doet ze zelf in Utopia?
En in alles goed zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:01 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En als het His niet is dan is het wel iemand anders .
Ze denken daar allemaal dat ze alles heel goed zien.
Jaja.....................quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:06 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben 100.000 unieke bezoekers per maand op de webshop
ja ja hahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:06 schreef Dotteke het volgende:
Ja echt wel ....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:06 schreef Dotteke het volgende:
Hij kan ze toch beter in de volle grond zettenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Er is niets aan de hand
het is gewoon maar een plant, zingt hij er op los
[ afbeelding ]
Het was ook een mooi spel, maar ik denk dat ze wel terugkomen, Talpa TV is té mooie reclamequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:12 schreef Crabapple het volgende:
Toch vind ik het een mooie commerciële stunt van APG om Jessie zo in zijn hemd te zetten. In tegenstelling van wat ik hier lees vind ik dat ze het professioneel hebben aangepakt en zich niet gek laten maken door een paar tv camera's. De brief die Jessie net naar ze heeft geschreven laat zien dat APG een juiste beslissing heeft genomen.
APG zal wel vaker egotrippers als Jessie zijn tegengekomen en daar hebben ze gewoon op geanticipeerd.
Gm Cos
|Ben het ook helemaal met je eens hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:12 schreef Crabapple het volgende:
Toch vind ik het een mooie commerciële stunt van APG om Jessie zo in zijn hemd te zetten. In tegenstelling van wat ik hier lees vind ik dat ze het professioneel hebben aangepakt en zich niet gek laten maken door een paar tv camera's. De brief die Jessie net naar ze heeft geschreven laat zien dat APG een juiste beslissing heeft genomen.
APG zal wel vaker egotrippers als Jessie zijn tegengekomen en daar hebben ze gewoon op geanticipeerd.
Gm Cos
Wat is daar eigenlijk gebeurd dat heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:12 schreef Crabapple het volgende:
Gm Cos
Tuurlijk komen ze terug, maar dan wel voor 'hoe zij' het willen, het uitdragen van hun visie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was ook een mooi spel, maar ik denk dat ze wel terugkomen, Talpa TV is té mooie reclame
volgens mij krijgt hij die tracks helemaal niet. De tekst misschien, maar hij heeft geen recht op de tracks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:17 schreef Maria44 het volgende:
Jessie gaat alvast producers zoeken maar wil eerst de tracks hebben. Merel vindt dat hij gewoon moet bellen.
ze moeten hem dat gesprek laten horen, wordt hij nog zieker want ze willen met Gerrit wel door begrijp ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:12 schreef Crabapple het volgende:
Gm Cos
Nee, dat denk ik ook. Hij snapt er echt niks van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij krijgt hij die tracks helemaal niet. De tekst misschien, maar hij heeft geen recht op de tracks.
Hallo, Jessie is wel God van Utopia die hoeft niets te snappenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:19 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook. Hij snapt er echt niks van.
die klerenkast die er van de week was en btxlip kent?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:21 schreef kaatje50 het volgende:
die mannen, welke er eerder deze week waren, hebben toch ook iemand die wilde produceren.
Het zal wel de bedoeling zijn dat deze mensen het helemaal overnemen.
Dit is gewoon een verhaallijn om daar uit te komen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
die klerenkast die er van de week was en btxlip kent?
aandacht aandachtquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:23 schreef Maria44 het volgende:
Mariska is grieperig zegt ze tegen Jessie, beetje duizelig.
Nog niet, zit nog in de dreigfase, afwachtend wat ze voor reacties ze krijgtquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:23 schreef Hznootje het volgende:
Wil Mariska nog steeds naar huis? 24 uur al aangevraagd?
't is van de week wel raak met al die gastenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:24 schreef Hznootje het volgende:
Djezus wat komt er nou binnen stappen?
Maar geen goddelijke stem.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hallo, Jessie is wel God van Utopia die hoeft niets te snappen
Voor zover ik weet is het alleen van Adje zekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:14 schreef chufi het volgende:
Maar wie gaan er allemaal weg... GGreet, Mylene, Maris en Adje
¤7.50quote:
Volgens mij ook niet, die waren van die jongens, alleen te tekst en die heeft hij zelfquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij krijgt hij die tracks helemaal niet. De tekst misschien, maar hij heeft geen recht op de tracks.
En hij slistquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar geen goddelijke stem.
40% van zijn stemgeluid gaat via de neus.
Vandaar hij nooit kucht, maar snuift.
Ik dacht al das goed koopquote:
Nee, ze moest een mailtje sturen en misschien zouden nog wat willen ...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al das goed koop
750 dus, das een hoop geld, heeft ze toegezegd?
Zo te zien stopt Utopia over 2 maandquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:27 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf???
Een compete prefab sportschool?
[ afbeelding ]
Heeft Brandon ff geregeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:27 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf???
Een compete prefab sportschool?
[ afbeelding ]
Erg oprecht dus..anders kijk je de ander wel aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:32 schreef Maria44 het volgende:
Shel vraagt hoe het met Maris is, niet goed etc maar ze kijkt Shel gewoon niet aan als ze antwoord geeft.
Meneer stuurt een rekening, bedrag niet bekendquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo te zien stopt Utopia over 2 maand![]()
Nee want dan schiet ze waarschijnlijk in de lach als ze die kop van Sherry zietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:32 schreef Maria44 het volgende:
Shel vraagt hoe het met Maris is, niet goed etc maar ze kijkt Shel gewoon niet aan als ze antwoord geeft.
Ze is wel heel erg aan het opruimen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:23 schreef Hznootje het volgende:
Wil Mariska nog steeds naar huis? 24 uur al aangevraagd?
Als ze er niet rigoureus iets aan gaan veranderen dan halen ze eind van het jaar niet..dan is het einde verhaaalquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo te zien stopt Utopia over 2 maand![]()
APG zijn producers die door/voor Gerrit waren benaderd en met Gerrit in zee wilden gaan om een muzieknummer op te nemen. Jessie sloot zich daar bij aan, maar die had duidelijk een andere visie op 'kwaliteit ' dan de heren van APG.Daarnaast zijn er ook nog andere producers op het terreinllangsgeweest, die ook hun diensten hebben aangeboden (optredens en opnames). APG heeft hierop een mail gestuurd met uitleg dat ze alleen met Gerrit verder willen en niet met Jessie. Hierna is er telefonisch contact geweest met Gerrit en heeft APG hun visie uitgelegd, ze weigeren echter herhaaldelijk om (telefonisch) in gesprek te gaan met Jessie. Dat steekt Jessie enorm, vandaar dat hij nu een mail naar ze stuurt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:15 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk gebeurd dat heb ik niet meegekregen.
Maar als ik dan toch heel eerlijk ben vind ik eigenlijk Jessie het 100x beter doen dan Ger. Waarom niet stoppen met Ger of liever nog met beiden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:20 schreef 5thencounter het volgende:
En kappen met die zg "Artiesten" fake
Maris heeft een vierdubbele agenda (en trek in een wijntjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Erg oprecht dus..anders kijk je de ander wel aan
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee want dan schiet ze waarschijnlijk in de lach als ze die kop van Sherry ziet![]()
Ik denk dat Ger voor APG een stuk 'flexibeler' is om mee te werken dan een Jessie. Aan de zangkwaliteiten kan genoeg worden gedaan in de studio, daar klink ik zelfs als Adelequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar als ik dan toch heel eerlijk ben vind ik eigenlijk Jessie het 100x beter doen dan Ger. Waarom niet stoppen met Ger of liever nog met beiden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:41 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik denk dat Ger voor APG een stuk 'flexibeler' is om mee te werken dan een Jessie. Aan de zangkwaliteiten kan genoeg worden gedaan in de studio, daar klink ik zelfs als Adele
Heel Nederland kent haar immers alquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:40 schreef mazaru het volgende:
Mariska wil niet beroemd worden. Ze houdt niet van camera's
Maar Merel moet van haar winst toch ook een donatie doen aan een goed doel (en geen Merel me myself and i foundation)quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:40 schreef Shambles het volgende:
Mariska gaat de winst vandaag niet berekenen.
Die zal Merel wel op haar dak krijgen vandaag (hoop ik).
Gerrie wil het op "Utopia-niveau" houden, een beetje leuk rappen op muziek, DJ'tje spelen maar Jessie verknalt alles door het op het "Mega-Artiestenvlak" te trekken richting festivals buiten de poort…quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar als ik dan toch heel eerlijk ben vind ik eigenlijk Jessie het 100x beter doen dan Ger. Waarom niet stoppen met Ger of liever nog met beiden.
Want zo is ze opgevoedquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:42 schreef Maria44 het volgende:
Mariska vindt Lex achterlijk, want ze had het in vertrouwen gezegd en nu weet het halve terrein het.
Hiske had het ook van Lex gehoord en niemand gaat een stem geven, Adriaan ook niet.
Dan gaat Maris zelf zegt ze.
Uniek? Allemaal in de pantermeukquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:06 schreef Dotteke het volgende:
Bizar wat doet ze daar dan, die is rijp voor een psychiater.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heel Nederland kent haar immers al
Komt ook zo gemeend overquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:46 schreef Maria44 het volgende:
Oh Lex wil mensen helpen.
Gaat goed met helpen dan
Ik vrees dat ze al is uitbehandeld, ze weet zelf alles beterquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:46 schreef goldback het volgende:
[..]
Bizar wat doet ze daar dan, die is rijp voor een psychiater.
Ik moet naar mijn werkquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Naariska janken.
Snot komt der neus uit.
weer een snotkoker hopelijk komt Cees inclusief wens ambulance haar redden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Naariska janken.
Snot komt der neus uit.
wat een kutopmerkingquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:49 schreef goldback het volgende:
[..]
weer een snotkoker hopelijk komt Cees inclusief wens ambulance haar redden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:46 schreef mazaru het volgende:
Janklex vind dat Mariska niet moet janken
Weet ze al dat er weer voor een paar duizend aan hout binnen komt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:51 schreef Maria44 het volgende:
Niemand trekt zijn bek open als mensen zich op een voetstuk zetten zegt Maris.
Geen priveboodschappen doorgegeven en iedereen zit aan de redbull.
Zij wil niet de enige zijn die er wat van zegt.
Ok, daar zit wel wat in.
Wat gekquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb bijna geen contact met mijn familie he, jankt Maris
[ afbeelding ]
Goh?..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. NaarGeestje doet expres de wistuitkering niet gaan uitrekenen voor Merel haar botox morgen.. "had ze maar moeten sparen"
Dat is dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. NaarGeestje doet expres de wistuitkering niet gaan uitrekenen voor Merel haar botox morgen.. "had ze maar moeten sparen"
Goh waarom verbaast mij dat niet, grote flop, heel die Mariskaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Merel scheen continue op haar nek te zitten voor die winstuitkering poen.. ik ben benieuwd hoe merel vandaag haar geld gaat opeisenquote:
Ik hoorde haar gisteren alweer om de pinpas vragenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Merel scheen continue op haar nek te zitten voor die winstuitkering poen.. ik ben benieuwd hoe merel vandaag haar geld gaat opeisen
Maar daar is voor gepitcht, dus dat magquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet ze al dat er weer voor een paar duizend aan hout binnen komt?
Mariska is zelf wellicht ook niet ongevoelig voor dat botox gedoe, die gaat wel overstagquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Merel scheen continue op haar nek te zitten voor die winstuitkering poen.. ik ben benieuwd hoe merel vandaag haar geld gaat opeisen
Ja, die is echt te erg, zou ze zo opgevoed zijn?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:54 schreef mazaru het volgende:
Pffffffff je zou maar met zo'n mens samenwonen. Dan raak je in een depressie waar je nooit meer uit komt
Jah natuurlijk zeikt ze dat er geld komt uit haar winst, maar of voorschieten/lenen gaat lukken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde haar gisteren alweer om de pinpas vragen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:59 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar daar is voor gepitcht, dus dat mag
Of verzuurd. 1 van de 2quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is echt te erg, zou ze zo opgevoed zijn?
Naartje heeft maar ¤22 , dat is te weinig om met botox mee te doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mariska is zelf wellicht ook niet ongevoelig voor dat botox gedoe, die gaat wel overstag
Owww hahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Naartje heeft maar ¤22 , dat is te weinig om met botox mee te doen
Ik verwacht later vandaag een mail waarin staat dat Jessie en Gerrit de track niet meer mogen draaien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:01 schreef puzziepie het volgende:
Hebben ze al mail gehad van dat bureau ?
Ach hij kan geen kwaad daar, zal iedereen denken...Mijn demente buurman zit ook continu in zijn werkschuur...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:03 schreef Dotteke het volgende:
Zie hem zitten leipe loetje de slissende rapper![]()
[ afbeelding ]
Jessie en Gerrit hebben het nummer geschreven (tekst)quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:03 schreef Shambles het volgende:
[..]
Ik verwacht later vandaag een mail waarin staat dat Jessie en Gerrit de track niet meer mogen draaien.
Dat is eigendom van APG, denk ik.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach hij kan geen kwaad daar, zal iedereen denken...Mijn demente buurman zit ook continu in zijn werkschuur...
De tekst wel maar de muziek nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie en Gerrit hebben het nummer geschreven (tekst)
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen
Ze hadden die muziek er toch ook al zelf bij gemaakt? Die lui hebben het alleen maar verfijnd volgens mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar het deuntje is van de producers, lijkt me sterk dat zij die aan Jessie en Gerrit geven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen ,maar de teksten (en de rechten op de teksten) zijn van Jessie en Gerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden die muziek er toch ook al zelf bij gemaakt? Die lui hebben het alleen maar verfijnd volgens mij.
Met andere woorden Merel welquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik helaas niet meegekregen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden die muziek er toch ook al zelf bij gemaakt? Die lui hebben het alleen maar verfijnd volgens mij.
Adele Bloemendaal?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:41 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik denk dat Ger voor APG een stuk 'flexibeler' is om mee te werken dan een Jessie. Aan de zangkwaliteiten kan genoeg worden gedaan in de studio, daar klink ik zelfs als Adele
Denk het van nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:11 schreef kaatje50 het volgende:
Jessie blaast nu minder hoog van de toren en lijkt wat realistischer te zijn.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen ,maar de teksten (en de rechten op de teksten) zijn van Jessie en Ger
Dat deuntje durf ik dus niet met zekerheid te zeggen , volgens mij hebben ze dat van dat bureau gekregenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik weet ook zeker dat ze dit deuntje ook al hadden met 'alles anders' voor ze die laffe herders vonden.
Hij is de politie aan het afbranden die al zijn mankracht alleen maar inzet om bij mensen invallen te doen die 3 plantjes hebben staanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:20 schreef puzziepie het volgende:
Wat zeurt Adje nou,of zijn zijn plantjes weggehaald
Zeuren om niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |