komt dat daar vandaan joh? nooit gewetenquote:
Gandhi heet gewoon Gerritquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
komt dat daar vandaan joh? nooit geweten
Oh hij heeft/had wel geld hoor. Maar ik wil hem toch nooit meer terug, is ook alweer 3 jaar geleden ofzo. Beter komt die er eens bovenop ofzo. Maar volgens mij zuipt die zichzelf steeds verder de tering in hierdoor.quote:
Daar komt wat wijsheid vandaan, het zal je verbazenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
komt dat daar vandaan joh? nooit geweten
Snap ik wel, je bent dan ook een bijzonder knap deerntjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hij heeft/had wel geld hoor. Maar ik wil hem toch nooit meer terug, is ook alweer 3 jaar geleden ofzo. Beter komt die er eens bovenop ofzo. Maar volgens mij zuipt die zichzelf steeds verder de tering in hierdoor.
Neuh. Daarom snap ik ook niet waarom hij het niet loslaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Snap ik wel, je bent dan ook een bijzonder knap deerntje
Ik vind van wel, dus ik weet wel waaromquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neuh. Daarom snap ik ook niet waarom hij het niet loslaat.
heeft ie van mijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar komt wat wijsheid vandaan, het zal je verbazen
Ze hebben wel smaakquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:09 schreef Solotovski het volgende:
op de camping had een groep gewoon keihard heart of gold van neil young uit de box bangen
heb ik ze ook gezegdquote:
Als het regent en als het niet regent?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer je jarig bent en niet jarig bent?
quote:
Daar zijn te veel versies vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het regent en als het niet regent?
Maisiefus, sneu voor het beestjequote:
Wanneer je staat en wanneer je zit?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar zijn te veel versies van
hahahaha jezusquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:14 schreef JanCees het volgende:
Zegt de kapper: zullen we het kort van achter doen?
Ik: jawel maar knip eerst m'n haar even als je wil
quote:
Zijn allemaal tumors inderdaad.quote:
Maar ik ga altijd naar een mannelijke Turkse kapper.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:14 schreef JanCees het volgende:
Zegt de kapper: zullen we het kort van achter doen?
Ik: jawel maar knip eerst m'n haar even als je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |