Ook niet minder ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 02:29 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik snap het niet meer, welterusten
ik rook niet, maar ik eet niet super gezondquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:45 schreef Ferdii het volgende:
Bekend met vaatproblemen/diabetes/copd? rook je? hoe is je eetpatroon?
Is het ergens een drukpunt op? Matras/schoenen etc? is het wondbed geel of rood? Is het een erg vochtig wondje?
ik heb wel last van spataderenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:45 schreef Ferdii het volgende:
Bekend met vaatproblemen/diabetes/copd? rook je? hoe is je eetpatroon?
Is het ergens een drukpunt op? Matras/schoenen etc? is het wondbed geel of rood? Is het een erg vochtig wondje?
neequote:
het gekke is dat het alleen de rechterbeen is.. en niet links..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:25 schreef robber57 het volgende:
Klinkt als een open been![]()
Nou kan ik je het verhaal van mijn oma vertellen maar ik zal je sparen...
Ga naar je huisarts.
Overigens, diabetes "voel" je niet net zoals hoge bloeddruk en als je het wel voelt balanceer je op de rand vd kist.
dik door? vocht? + spataderen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
het gekke is dat het alleen de rechterbeen is.. en niet links..
ik ben in het verleden aan de rechterbeen geopereerd.. vanwege een zwakke enkel..
mijn enkel is nog steeds dik (oude voetbalblessure)
ik vraag me af of dit niet misschien daarmee te maken zou kunnen hebben?
denk (hoop) niet dat dat het is, maar we gaan het zien en horen maandagquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dik door? vocht? + spataderen?
grote kans op ulcus cruris/open been, oftewel naar de huisarts jij
het zou ook Hypostatisch eczeem kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dik door? vocht? + spataderen?
grote kans op ulcus cruris/open been, oftewel naar de huisarts jij
en hoe is het nu met je been?quote:Op woensdag 4 september 2019 15:20 schreef -Chakotay- het volgende:
Vandaag weer een nieuw wondje gekomen.. en maar weer gelijk een afspraak met de huisarts gemaakt..
dit is niet normaal in mijn optiek
blijkt een bacterie te zijn.. niks ernstigs.. gebruik nu antibiotica zalf.. dit lijkt te helpenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |