en heeft daarna nooit meer zoiets geflikt, kan dus ook zijn dat hij geluk had met de vorm van die twee en het systeem dus meer geluk dan wijsheid was. zolang je een kunstje maar 1 keer kan, ben ik niet overtuigd van iemands kunnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dus deed Bert het goed door het systeem op hen in te richten.
je kan als trainer van alles willen en ik begrijp dat je van een bepaalde basis principes uit wil gaan maar dan moet je gaan kijken hoe je van 11-16 spelers een winnend team maaktquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar kan je dat dan aan v bommel/marwijk wijten of aan de aangekochte spelers, als dit blijkbaar het systeem is dat ze willen spelen.
UEFA cup met Feyenoord was ook een knappe prestatie, kan me niet meer voor de geest halen of die ploeg zelfde speelde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en heeft daarna nooit meer zoiets geflikt, kan dus ook zijn dat hij geluk had met de vorm van die twee en het systeem dus meer geluk dan wijsheid was. zolang je een kunstje maar 1 keer kan, ben ik niet overtuigd van iemands kunnen.
Dat maakt allemaal niet zoveel uit als die controleurs voetballend vermogen hebben en dat is een beetje het probleem, Rosario heeft dat dus niet, bij Guti komt het er nog te weinig uit en je hebt een speler op 10 die dat eigenlijk niet kanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
UEFA cup met Feyenoord was ook een knappe prestatie, kan me niet meer voor de geest halen of die ploeg zelfde speelde.
Ik weet wel dat ik dat vasthouden aan twee controleurs voor een topclub in de eredivisie niet zo handig vind.
Dat was ook uit nood geboren van een zwakke, oude en trage verdediging, waarvoor hij een dubbele stop inbouwde. Sneijder en Robben pasten prima in een elftal dat wat achterover leunde en meer op controle speelde, die konden de ruimte tegen betere tegenstanders die zich gedwongen voelden te komen optimaal uitnutten. Van Persie werd praktisch gewoon geofferd en kwam te zwemmen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dus deed Bert het goed door het systeem op hen in te richten.
Eerste is uiteraard waar, maar v Bommel lijkt daar niet zo naar op zoek te zijn. Denk dat Bergwijn op 10 op zich wel kan, maar niet als er daarvoor nog 3 lopers/dirbbelaars staan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet zoveel uit als die controleurs voetballend vermogen hebben en dat is een beetje het probleem, Rosario heeft dat dus niet, bij Guti komt het er nog te weinig uit en je hebt een speler op 10 die dat eigenlijk niet kan
klopt maar het systeem is dus ontstaan door te kijken waar de kracht en de zwaktes liggen, nu zeg ik niet dat Van Bommel dat niet ziet maar hij heeft er al een tijd geen oplossing voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat was ook uit nood geboren van een zwakke, oude en trage verdediging, waarvoor hij een dubbele stop inbouwde. Sneijder en Robben pasten prima in een elftal dat wat achterover leunde en meer op controle speelde, die konden de ruimte tegen betere tegenstanders die zich gedwongen voelden te komen optimaal uitputten. Van Persie werd praktisch gewoon geofferd en kwam te zwemmen.
Zou je met spelers als Malen, Bruma, Bergwijk en Gakpo niet gewoon wat meer moeten inzakken zodat er meer ruimte ligt om ze diep te sturen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt maar het systeem is dus ontstaan door te kijken waar de kracht en de zwaktes liggen, nu zeg ik niet dat Van Bommel dat niet ziet maar hij heeft er al een tijd geen oplossing voor
dat moet je tegenstander ook wel toelaten, in NL zullen ze die op Ajax na niet tegen komen en de andere clubs zien ook wel hoe je PSV momenteel moet bestrijden, maar goed ondanks alles creëren ze nog steeds kansen, als je dan de score opent krijg je wat meer de ruimte en dan heb je voorin kwaliteit genoeg om uit te lopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zou je met spelers als Malen, Bruma, Bergwijk en Gakpo niet gewoon wat meer moeten inzakken zodat er meer ruimte ligt om ze diep te sturen?
Geen idee, ik kom er nooit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zit de kerk niet meer aan kinderen?
Dan was je net pissen toen hij de bal veroverde en er vervolgens meteen over struikelde denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vond Sadilek het heel behoorlijk doen. Hij was fel op de bal, zat er kort op. Verdedigend gewoon dikke prima. Ook Baumgartl heeft geen fout gemaakt en liet af en toe een prettige inspeelpass zien.
die Sadilek is ook niet zo goed maar werkt wel hard, dat zien mensen graagquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan was je net pissen toen hij de bal veroverde en er vervolgens meteen over struikelde denk ik
'Jammer' eigenlijk dat sneijder nooit geblesseerd is geweest op een groot toernooi, ik had wel willen weten hoe Van Marwijk het dan zou hebben opgelost. Van Der Vaart centraal zou genoopt heb ben tot meer combinatievoetbal, die speelde veel liever mensen in de voeten aan. Met twee controleurs kom je dan aanvallend een mannetje tekort.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt maar het systeem is dus ontstaan door te kijken waar de kracht en de zwaktes liggen, nu zeg ik niet dat Van Bommel dat niet ziet maar hij heeft er al een tijd geen oplossing voor
Zoals ik al zei: hij doet goed zijn best, maar hij is gewoon geen back. Of iig geen goedequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Sadilek is ook niet zo goed maar werkt wel hard, dat zien mensen graag
ik weet het niet, vd Vaart vond ik nooit echt een spelverdeler, meer een 10 voor achter de spits.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
'Jammer' eigenlijk dat sneijder nooit geblesseerd is geweest op een groot toernooi, ik had wel willen weten hoe Van Marwijk het dan zou hebben opgelost. Van Der Vaart centraal zou genoopt heb ben tot meer combinatievoetbal, die speelde veel liever mensen in de voeten aan. Met twee controleurs kom je dan aanvallend een mannetje tekort.
Zonder Pierre gewoon exit 3rde ronde Uefa Cup.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
UEFA cup met Feyenoord was ook een knappe prestatie, kan me niet meer voor de geest halen of die ploeg zelfde speelde.
Ik weet wel dat ik dat vasthouden aan twee controleurs voor een topclub in de eredivisie niet zo handig vind.
Gefeliciteerd alvast.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Had specifieker moeten zijn. We zijn nu 32 weken weken dus duurt nog wel even.
[..]
BedanktJa het ging tussen PSV of Helmond Sport. Dan is de keus snel gemaakt.
Pierre heeft later aangegeven dat vMarwijk weinig toegevoegde waarde had. Was eerder een molensteen. Dat team had nogal wat talent en de wil om te winnen, en de wil om samen te spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder Pierre gewoon exit 3rde ronde Uefa Cup.
Hij moet zich ergens aan vasthouden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:14 schreef Makamba_ het volgende:
Als je er 1 maakt dan maak je er waarschijnlijk wel 2,3,4 of 5.
Wat een analyse van Van Bommel
Nou ja, in zekere zin snap ik het wel. Je maakt deze tegenstander natuurlijk ook onnodig groot. Door de teugels niet aan te trekken en geen doelpunten te maken geef je ze het idee dat er volop kansen liggen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:14 schreef Makamba_ het volgende:
Als je er 1 maakt dan maak je er waarschijnlijk wel 2,3,4 of 5.
Wat een analyse van Van Bommel
niet alleen het idee, die kregen ze ook nogquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou ja, in zekere zin snap ik het wel. Je maakt deze tegenstander natuurlijk ook onnodig groot. Door de teugels niet aan te trekken en geen doelpunten te maken geef je ze het idee dat er volop kansen liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |