abonnement Unibet Coolblue
pi_188471941
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:22 schreef Moustachio het volgende:

WK 2010 had Oranje eigenlijk hetzelfde dat Ajax afgelopen Champions League seizoen had. Een aantal uitzonderlijke spelers in bloedvorm en alles wat op dat moment precies goed valt.
Wil je dat niet vergelijken aub.

Dat spel van Oranje was werkelijk waar verschrikkelijk tegen vooral landen met minder kwaliteit (Kameroen, Slowakije, Denemarken, Japan, Uruguay) en alleen tegen Brazilië door één goede helft lukte het. Waar het spel bij Ajax vele malen beter was en met een daadwerkelijk idee erachter ipv gokken op de individuele klasse van Robben en Sneijder.
Oh.
pi_188471950
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 00:11 schreef Scarface88 het volgende:
Ik word over een aantal weken ook vader. Mijn jongen gaat opgevoed worden als PSVer :) Dus als jullie me een tijdje minder zien hier weten jullie waarom. Te druk met poepluiers.
Moet jij weten.
pi_188471955
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ja echt. Maar ze heeft chips gehad. En Ihattaren viel in. Zag wel meteen dat die wel iets met een bal kan.
De meesten die in het veld stonden zouden ook meer met een bal moeten kunnen dan wat ze vanavond lieten zien. Ik denk toch dat het weer Osijek-syndroom is. Er is geen enkel positie op het veld waar de PSV' ers niet beter waren dan hun directe tegenstander. Maar ze laten allemaal weer zo weinig drive zien. Dat is gewoon arrogantie. "Het is maar Haugesund dat doen we wel op 70%". Ja, dat zou kunnen als ze allemaal zo goed waren als ze denken dat ze zijn. De realiteit is echter dat je niet zo goed bent als je denkt en dat je toch echt minstens 90% zal moeten zijn om van dit soort elftallen te winnen.

Serieus, daar begint het gewoon mee. De tegenstander serieus nemen en er vol voor gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188471992
PSV kroop donderdagavond door het oog van de naald tegen Haugesund. De Noren lieten enkele grote kansen liggen om op voorsprong te komen, waardoor het treffen in 0-0 eindigde en de Eindhovenaren de vierde voorronde van de Europa League bereikten. Kees Kwakman ziet een structureel probleem bij PSV, zo vertelt hij bij Voetbalpraat van FOX Sports.

“Ik zie iets structureels terug bij PSV: ze spelen het zo slecht uit in de ruimte. We hebben het altijd over de snelheid in de aanval, zeker als de tegenstander ruimte geeft. Maar ze doen daar zo weinig mee, ze blijven maar dribbelen. Ik weet niet of dat in ze zit, dat ze net op tijd die bal geven of hun hoofd omhoog doen. Het is een structureel probleem, want ik zag het in de Johan Cruijff Schaal al”, stelt Kwakman. Mario Been vraagt zich af of Steven Bergwijn niet beter op de flanken kan spelen.
“Wat mij opviel: zodra de ruimtes heel klein worden, vraag ik me af of Steven Bergwijn zich heel prettig voelt als tien. Toen Bruma uitviel, dacht ik dat Ihattaren op tien zou gaan spelen en Bergwijn weer naar de flanken zou gaan. Maar dat gebeurde niet en alles loopt maar in de trechter. Als ze dat een klein beetje beter uitspelen, gaat het een stuk makkelijker”, concludeert Been. “Door de vele wisselingen zie je dat het team nog niet helemaal ingespeeld zijn, maar dat is bij meer Nederlandse clubs het geval.”
“Bij Ajax zie je dat probleem ook, dat het niet de geoliede machine is die het vorig jaar was”, zegt de oefenmeester. Kwakman ziet dat PSV met Luuk de Jong een belangrijke schakel in aanvallend opzicht is kwijtgeraakt. “Ze zijn een aanvalswapen kwijtgeraakt met De Jong en dat zag je vandaag terug. In de Eredivisie heeft bijna niemand zo'n wapen. Sam Lammers is nu natuurlijk ook nog geblesseerd geraakt, dat helpt ook niet.”
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188472037
Dat gezever over de Jong ben ik wel klaar mee eigenlijk :') . Ja, dat was een wapen, nee, dat wapen heb je nu niet meer, waarom zou je daar de hele tijd over beginnen? Dat weten we nu wel.

Dat onze aanvallers allemaal voor eigen succes willen gaan en blijkbaar allemaal nog denken dat ze bij de F-jes voetballen waar je alles op talent kan doen en 4 man voorbij kan lopen is een veel groter probleem dan het vertrek van welke speler dan ook....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188472191
Haha volgens Mark had je ook zomaar 5-0 kunnen winnen net als 0-1 kunnen verliezen het ligt allemaal erg dicht bij elkaar aldus Mark. Het spel zag er ook goed uit Mark ziet verbetering en groei.

Ik denk dat Mark drinkt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188472214
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:54 schreef Scarface88 het volgende:
Haha volgens Mark had je ook zomaar 5-0 kunnen winnen net als 0-1 kunnen verliezen het ligt allemaal erg dicht bij elkaar aldus Mark.

Ik denk dat Mark drinkt.
Tja, als je redeneert dat elke halve kans een doelpunt kan zijn in theorie dan heeft hij gelijk. Had je ook met 0-3 kunnen verliezen maar soit.

Maar het was echt, écht niet om aan te zien. Ik verwachtte al niet heel veel van deze wedstrijd maar PSV slaagde erin om nog ruimschoots onder die verwachting te presteren. Best knap.

Motivatie om naar de thuiswedstrijd van de play-offs te gaan is op dit moment ook nul.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2019 @ 02:04:40 #83
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188472248
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:54 schreef Scarface88 het volgende:
Haha volgens Mark had je ook zomaar 5-0 kunnen winnen net als 0-1 kunnen verliezen het ligt allemaal erg dicht bij elkaar aldus Mark. Het spel zag er ook goed uit Mark ziet verbetering en groei.

Ik denk dat Mark drinkt.
Zware drinker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188472275
quote:
19s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zaterdag Lato maar eens linksback zetten, Sadilek op de plek van Rosario. Piroe in de spits, Stevie en Malen op de flanken. Mo op tien.

Als Schwaab kan spelen samen met Baumgartl in het centrum. Al deed Viergever vandaag niets fout ofzo.
Sadilek op linksback is echt een noodverbandje ja. Hij doet zijn best maar is gewoon duidelijk geen back. Baumpje zag er vanavond redelijk uit totdat hij de bal pardoes inleverde bij dat schot op de paal van Haugesund. Dat was echt desastreus wat hij daar liet zien. De bal veroveren en metéén weer inleveren omdat hij over zijn eigen poten struikelt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 05:04:36 #85
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_188472454
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:51 schreef Longcat. het volgende:
RATEER OPSTELLING VOOR KAMPIOENSCHAP 19-20
[ afbeelding ]
Schwaab komt toch terug, dan kan Viergever mooi naar de bank.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_188472577
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:54 schreef Scarface88 het volgende:
Haha volgens Mark had je ook zomaar 5-0 kunnen winnen net als 0-1 kunnen verliezen het ligt allemaal erg dicht bij elkaar aldus Mark. Het spel zag er ook goed uit Mark ziet verbetering en groei.

Ik denk dat Mark drinkt.
Die gooit er elke ochtend een flinke fles absinth in
pi_188472654
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 05:04 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Schwaab komt toch terug, dan kan Viergever mooi naar de bank.
Viergever was nagenoeg foutloos. Laat iedereen die in vorm lijkt alsjeblieft staan.
Dit, dus.
pi_188472753
Het gaat niet om vorm of wat dan ook.
Ze hebben er gewoon geen plezier meer in, het spelletje is niet meer leuk voor ze.
Het is geen team
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 07:40:20 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188472763
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 07:38 schreef Gutanoth het volgende:
Het gaat niet om vorm of wat dan ook.
Ze hebben er gewoon geen plezier meer in, het spelletje is niet meer leuk voor ze.
Het is geen team
ik heb alleen de 2e helft gezien, ze doen maar wat, alles is individueel en gebaseerd op toeval
pi_188472769
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 07:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik heb alleen de 2e helft gezien, ze doen maar wat, alles is individueel en gebaseerd op toeval
precies, er zit geen idee meer achter. Het zijn 11 jongens die goed kunnen voetballen die toevallig in hetzelfde groepje gegooid zijn
pi_188472844
We hebben een type Cocu nodig die met de jongens ging paintballen en karten enzo. Goed voor groepsproces en de sfeer.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 07:56:10 #92
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_188472848
Ik zie er met de week meer tegenop om iedere twee weken vanuit Amsterdam de trein naar Eindhoven te nemen om de wedstrijd te bezoeken. Het is pure oogaids momenteel. En als dat nou alles was, maar er lijkt ook geen ruimte te zijn voor zelfkritiek vanuit de technische staf..
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_188472851
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 07:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Viergever was nagenoeg foutloos. Laat iedereen die in vorm lijkt alsjeblieft staan.
Wat een onzin :') Het lijkt wel alsof de norm bij ons 'foutloos spelen' is geworden. Sure, Viergever geeft persoonlijk niks weg tegen de nummer 8 van Noorwegen, maar hij toont ook werkelijk 0,0 initiatief aan de bal. Als je zijn passmap ziet moet je echt huilen, 95% breed en 5 % schuin naar voren. Als pure verdediger een zesje en als opbouwer een ruime onvoldoende; conclusie: doorselecteren. Dan liever die Baumgartl met een opbouwende verdediger ernaast *kuch Obispo kuch*.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 07:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik heb alleen de 2e helft gezien, ze doen maar wat, alles is individueel en gebaseerd op toeval
Exact. Ik heb PSV de afgelopen 10 jaar echt wel vaak (ook wel periodes) slecht zien spelen. Dan was er wel een plan, maar werd deze niet goed uitgevoerd. Ik vraag me nu oprecht af wat het plan überhaupt is. Onze verdedigers krijgen een bal en die hebben maar 1 gedachte: de bal bij de dichtstbijzijnde medespeler inleveren; voor- of achteruit maakt dan niet uit. De middenvelders doen hetzelfde, maar dan een schijfje naar voren en de voorste 3 mogen het op basis van individuele kwaliteiten uitzoeken. Leuk detail is dat die van elkaar ook geen flauw benul hebben wat de ander nou precies lijkt te willen.

Aankomende zondag mag ik live in Almelo dit spektakel aanschouwen :') Godverdomme, iemand nog interesse in kaartjes? Je krijgt er een bosje bloemen bij.
pi_188472875
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Sadilek op linksback is echt een noodverbandje ja. Hij doet zijn best maar is gewoon duidelijk geen back. Baumpje zag er vanavond redelijk uit totdat hij de bal pardoes inleverde bij dat schot op de paal van Haugesund. Dat was echt desastreus wat hij daar liet zien. De bal veroveren en metéén weer inleveren omdat hij over zijn eigen poten struikelt.
Ik vond Sadilek het heel behoorlijk doen. Hij was fel op de bal, zat er kort op. Verdedigend gewoon dikke prima. Ook Baumgartl heeft geen fout gemaakt en liet af en toe een prettige inspeelpass zien.

Verder viel op dat spelers de bal graag aan Ihatarran geven, ook Guti ging toen nog wat prettiger spelen.

Viergever betrouwbaar en foutloos.

Zwak was Teze. Bergwijn en Malen waren ook niet goed genoeg.
pi_188472884
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 00:11 schreef Scarface88 het volgende:
Ik word over een aantal weken ook vader. Mijn jongen gaat opgevoed worden als PSVer :) Dus als jullie me een tijdje minder zien hier weten jullie waarom. Te druk met poepluiers.
Moet je nu dan niet al minstens even druk zijn met je 35 weken zwangere vrouw?
pi_188472904
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 07:59 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik vond Sadilek het heel behoorlijk doen. Hij was fel op de bal, zat er kort op. Verdedigend gewoon dikke prima. Ook Baumgartl heeft geen fout gemaakt en liet af en toe een prettige inspeelpass zien.

Verder viel op dat spelers de bal graag aan Ihatarran geven, ook Guti ging toen nog wat prettiger spelen.

Viergever betrouwbaar en foutloos.

Zwak was Teze. Bergwijn en Malen waren ook niet goed genoeg.
Ihattaren moet inderdaad gewoon spelen. Als het dan toch kut met peren is gun dan zo'n jongen in ieder geval wat meer speeltijd. Heerlijke speler.

Viergever is een beetje als zo'n hamstertje. Doet geen vlieg kwaad, loopt niet in de weg maar je hebt er verder ook geen kut aan.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:03:27 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188472907
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 00:11 schreef Scarface88 het volgende:
Ik word over een aantal weken ook vader. Mijn jongen gaat opgevoed worden als PSVer :) Dus als jullie me een tijdje minder zien hier weten jullie waarom. Te druk met poepluiers.
gefeliciteerd! Maar zou je dat wel doen, die jongen op die manier erfelijk belasten?
pi_188472976
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:00 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Moet je nu dan niet al minstens even druk zijn met je 35 weken zwangere vrouw?
Had specifieker moeten zijn. We zijn nu 32 weken weken dus duurt nog wel even.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

gefeliciteerd! Maar zou je dat wel doen, die jongen op die manier erfelijk belasten?
Bedankt :) Ja het ging tussen PSV of Helmond Sport. Dan is de keus snel gemaakt.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:13:57 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188472991
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:01 schreef Cherni het volgende:

[..]

Teveel van hetzelfde type speler. Allemaal van origine vleugelspelers. Die willen nu allemaal zelf de bal tot in het doel lopen.
Dat is wel het probleem van PSV inderdaad. Lopen voorin echt prima spelers maar in deze samenstelling krijg je er weinig lijn in. Lijkt mij dat er een passer op 10 moet en niet nog een loper. En liefst een spits die een bal vast kan houden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188473011
Best wel ironisch dat je nu een speler als Romero en Obispo mist. Verhuren was niet de meest verstandige optie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')