Eens, de eerste 5 minuten was het prima.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:17 schreef mokkiemok het volgende:
Dit was niet best heren. De eerste 5 minuten dacht ik oprecht, sow psv heeft stappen gemaakt die spelen lekker. maar wat volgde was echt heel slecht.
Je mist Lammers hè.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:16 schreef Moustachio het volgende:
Best wel ironisch dat je nu een speler als Romero en Obispo mist. Verhuren was niet de meest verstandige optie.
Akkoord. Maar als je Obispo ziet spelen bij Vitesse dan vraag je je wel af waarom ze hem in hemelsnaam verhuurd hebben. Kan echt heerlijk voetballen en opbouwen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je mist Lammers hè.
Van Romero weet je niet wat hij had kunnen brengen. Als Lammers niet geblesseerd was geweest, en je had Romero niet verhuurd, dan kon hij banken. Die knakker moet minuten maken.
markiemark houdt hier niet van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:23 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Akkoord. Maar als je Obispo ziet spelen bij Vitesse dan vraag je je wel af waarom ze hem in hemelsnaam verhuurd hebben. Kan echt heerlijk voetballen en opbouwen.
Gefeliciteerd Scarfacequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:11 schreef Scarface88 het volgende:
Ik word over een aantal weken ook vader. Mijn jongen gaat opgevoed worden als PSVerDus als jullie me een tijdje minder zien hier weten jullie waarom. Te druk met poepluiers.
gefeliciteerd pik, maak je niet te druk om je vrouw, die van mij liep de dag voor de bevalling nog in de efteling, zonder enige moeite.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Had specifieker moeten zijn. We zijn nu 32 weken weken dus duurt nog wel even.
[..]
BedanktJa het ging tussen PSV of Helmond Sport. Dan is de keus snel gemaakt.
Dat lijkt me nou een leuke plek om te bevallen. Kind krijgt levenslang een abonnement voor de eftelingquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gefeliciteerd pik, maak je niet te druk om je vrouw, die van mij liep de dag voor de bevalling nog in de efteling, zonder enige moeite.
gewoon thuis bevallen, maar had dus zomaar gekund ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een leuke plek om te bevallen. Kind krijgt levenslang een abonnement voor de efteling
omdat met de jong als ze het niet meer wisten, ze de lange bal konden spelen. Er is nu niemand meer die de lange bal kan opvangen, en markie is niet capabel genoeg een ander systeem erin te krijgen lijkt het.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:57 schreef nickhguitar het volgende:
Wel leuk om te zien dat het zonder de Jong ook totaal niet looptIedereen liep elkaar vorig jaar na te bleren dat PSV zo beperkt werd in haar spel doordat ze lang halen snel thuis speelden. Nu is de Jong weg, ruimte zat voor ander voetbal en nu lijkt er ineens niks meer van te kloppen.
Ja eens hoor. Maar ook meer het feit dat iedereen dacht dat het ineens heel anders/beter zou worden als de Jong weg zou zijn. Feit is dat je er gewoon 50% op achteruit bent gegaan qua spel. Er klopt momenteel echt niks van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
omdat met de jong als ze het niet meer wisten, ze de lange bal konden spelen. Er is nu niemand meer die de lange bal kan opvangen, en markie is niet capabel genoeg een ander systeem erin te krijgen lijkt het.
psv heeft gewoon de angel uit hun spel gehaald met de verkoop van Luuk, en daar niet op gereageerd, en zijn nu compleet de weg kwijt. hopelijk vinden ze die snel want volgende week moet er wel gewonnen worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja eens hoor. Maar ook meer het feit dat iedereen dacht dat het ineens heel anders/beter zou worden als de Jong weg zou zijn. Feit is dat je er gewoon 50% op achteruit bent gegaan qua spel. Er klopt momenteel echt niks van.
van Bommel hoeft van mij overigens zeker niet weg. Juist een goede trainer kan een team uit zo'n dal krijgen, dus dit is het moment om aan te tonen of hij een goede trainer is
vBommel is dus duidelijk geen goede trainerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja eens hoor. Maar ook meer het feit dat iedereen dacht dat het ineens heel anders/beter zou worden als de Jong weg zou zijn. Feit is dat je er gewoon 50% op achteruit bent gegaan qua spel. Er klopt momenteel echt niks van.
van Bommel hoeft van mij overigens zeker niet weg. Juist een goede trainer kan een team uit zo'n dal krijgen, dus dit is het moment om aan te tonen of hij een goede trainer is
Die durf ik nog niet aan. Maar ik vind het nog steeds onduidelijk wat hij nou met dit PSV wil.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
vBommel is dus duidelijk geen goede trainer
volgens mark gaat het juist prima, alleen de kansen moeten worden afgemaakt. had zomaar 5-0 kunnen zijn gisteren en 10-0 tegen ado. alleen die garantie heb je niet, ze willen dat wel blijkbaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die durf ik nog niet aan. Maar ik vind het nog steeds onduidelijk wat hij nou met dit PSV wil.
Dat is een rappe conclusie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
vBommel is dus duidelijk geen goede trainer
Ik vind een half seizoen + begin nieuw seizoen best een lange tijd om shit op de rit te krijgenquote:
ik heb ook geen idee wat van bommels manier van spelen ook is. waar wil hij naartoe?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind een half seizoen + begin nieuw seizoen best een lange tijd om shit op de rit te krijgen
Zo snel mogelijk met pensioen denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wat van bommels manier van spelen ook is. waar wil hij naartoe?
Tja, wat wil je met zo’n verdediging? Daar maakt de beste trainer ter wereld nog niks van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind een half seizoen + begin nieuw seizoen best een lange tijd om shit op de rit te krijgen
Dit heeft niks met de verdediging te maken. Zelfs met een kut verdediging moet je vanuit een omschakeling nog een mooie aanval kunnen opzetten als je een fatsoenlijk middenveld en aanval hebt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Tja, wat wil je met zo’n verdediging? Daar maakt de beste trainer ter wereld nog niks van.
Opbouwen begint van achteruit he. Als de rest geen vertrouwen in de achterhoede heeft dan heeft dat invloed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit heeft niks met de verdediging te maken. Zelfs met een kut verdediging moet je vanuit een omschakeling nog een mooie aanval kunnen opzetten als je een fatsoenlijk middenveld en aanval hebt.
Onze aanvallers zijn gewoon goede aanvallers voor de eredivisie en het middenveld hoort ook gewoon met gemak mee te kunnen in de eredivisie top.
das is echt het probleem niet hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Tja, wat wil je met zo’n verdediging? Daar maakt de beste trainer ter wereld nog niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |