Nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:51 schreef Longcat. het volgende:
RATEER OPSTELLING VOOR KAMPIOENSCHAP 19-20
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:51 schreef Longcat. het volgende:
RATEER OPSTELLING VOOR KAMPIOENSCHAP 19-20
[ afbeelding ]
Vorige week had PSV nog de beste voorhoede van de eredivisie? Wat is er veranderd?quote:
Ajaxquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Vorige week had PSV nog de beste voorhoede van de eredivisie? Wat is er veranderd?
Zeker. MOTM vandaag. Heeft goed inzicht en een prima pass. Heb alleen het idee dat hij vaak uitglijdt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:53 schreef Rabieluh het volgende:
Maar Guti speelde toch wel redelijk?
Teveel van hetzelfde type speler. Allemaal van origine vleugelspelers. Die willen nu allemaal zelf de bal tot in het doel lopen. Bergwijn op 10 werkt niet. In alle wedstrijden tot nu toe geen enkel afstandschot. Geen killer als spits zoals Ajax een Huntelaar heeft. En allemaal nog te jong. Geen leider. Guti speelde wel degelijk al die vleugelspelers prima aan en zocht de combinatie. Maar men wil allemaal voor eigen succes gaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:55 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Vorige week had PSV nog de beste voorhoede van de eredivisie? Wat is er veranderd?
wel zielig voor je dochter, arme kindquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
AMSTERDAM ARE YOU WATCHING!!!
Reclame voor het voetbal. Wat. Een. Goden.
Welk dak?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
AZ Alkmaar - Antwerp wordt wellicht in Den Haag gespeeld door het dak?
En Antwerp - AZ wordt in Brussel gespeeld doordat het stadion van Antwerp niet voldoet aan de Europese eisen...
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
AZ Alkmaar - Antwerp wordt wellicht in Den Haag gespeeld door het dak?
En Antwerp - AZ wordt in Brussel gespeeld doordat het stadion van Antwerp niet voldoet aan de Europese eisen...
verkeerde topic
Ja echt. Maar ze heeft chips gehad. En Ihattaren viel in. Zag wel meteen dat die wel iets met een bal kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel zielig voor je dochter, arme kind
Beetje raar om zoiets over je eigen dochter te zeggen. Maar goed, dat zal wel zo zijn dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja echt. Maar ze heeft chips gehad. En Ihattaren viel in. Zag wel meteen dat die wel iets met een bal kan.
Bergwijn-nieuwe spits-Malenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:54 schreef Longcat. het volgende:
[..]
[..]
Impliceren dat je een betere opstelling kan bedenken met dit materieel
Zoals ieder kind van 10 heeft ze graag chips. Daar is weinig raars aan LBM.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Beetje raar om zoiets over je eigen dochter te zeggen. Maar goed, dat zal wel zo zijn dan.
Niet eens Timbers-fc fan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:11 schreef Scarface88 het volgende:
Ik word over een aantal weken ook vader. Mijn jongen gaat opgevoed worden als PSVerDus als jullie me een tijdje minder zien hier weten jullie waarom. Te druk met poepluiers.
Moet hij weten als ie wat ouder is. Hij zal van huis uit wel een gezonde dosis anti Ajax meekrijgenquote:
En Van Marwijk vond het zo gek dat hij geen grote club kreeg na het WK2010 (lol)quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Alle coaches die onder Van Marwijk zijn vleugels zijn grootgebracht slaan alle creativiteit uit hun elftallen. De Boer, Cocu, Van Bommel
EK 2012 werd al snel vrij duidelijk dat van Marwijk er niet zoveel van kan eigenlijk beginnend met het verlies tegen Denemarken. Volgens mij verloren we ook van Bulgarije in de oefenwedstrijd voor het EK als ik me zo herinner.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Van Marwijk vond het zo gek dat hij geen grote club kreeg na het WK2010 (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |