Zand in de ogen strooien.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
BommelFlop liet hem op rechts staan en Bergwijn op 10
Snap jij daar iets van?
Ideale pinchhittersquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:32 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook over Gakpo tegen Ado
Stop met deze act.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Dit is efficiëntie. Niet overmatig inspannen en komend weekend Heracles met een nuttetje of 5 oprollen
Gedeeltelijk eens. Ihattaren zorgt voor een betere balans. Maar soepel was het niet. Malen stond ook telkens gedekt in het doelgebied en deed niks om eruit te komen. Verder teveel gedribbel door PSV.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Toen Ihattaren er in kwam ging het pas echt lopen. Daarvoor was het een machine maar toen Mo erin kwam was het een geoliede machine.
Ze willen allemaal vijf man uitkappen en het liefst de bal het doel inlopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:33 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Ihattaren zorgt voor een betere balans. Maar soepel was het niet. Malen stond ook telkens gedekt in het doelgebied en deed niks om eruit te komen. Verder teveel gedribbel door PSV.
Dit was even zweten kurk_droog maar uiteindelijk overwint de klasse.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:35 schreef kurk_droog het volgende:
Dit was wel even andere koek dan PAOK
Het ligt eerder aan Bommel zijn speelwijze dan de spelersquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:36 schreef AmaninFull het volgende:
Belachelijk hoe die Gakpo wordt opgehemeld sinds hij zijn debuut maakte eerder dit jaar/vorig seizoen. Die speelt over drie jaar bij Feyenoord of een andere modale eredivisieclub. PSV heeft wel aardige spelers in een huis (Lammers, Malen, Bergwijn), maar er zit ook een hoop rommel bij.
Je kan de EL nog winnen en kampioen worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
Eigenlijk had ik stiekem gehoop dat Haugesund die goal zou maken en we er uit vlogen zodat de positie van Mark onhoudbaar zou worden. Echt helemaal klaar mee. Het is half augustus en het seizoen is nu al klaar.
Ik hoop dat Guti een transfer gaat maken. Deze jongen verdient beter dan hoe Mark met hem omgaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:39 schreef Cherni het volgende:
En maar zeuren over het middenveld. Ik kan nog zo een goed middenveld hebben. Maar als je al die vleugelspelers aanspeelt willen ze alsnog voor eigen glorie gaan en de bal tot in het doel lopen.
Guti speelde wel degelijk onze aanvallers prima aan en bracht snelheid. Maar ja als die zich steeds blijven vast lopen schiet dat ook niet op.
Geen Spits, geen goed afstandschot. In al die jaren vanaf de jaren 70 heb ik PSV nog nooit zo slecht gezien.
En toch word Guti weer als de zondebok gezien. Doet mij denken aan Vanenburg die ook altijd de lul was als het niet goed liep.
Ik hoop dat het nog beter word. En daar geloof ik dan nog wel in want het team is wel erg jong zonder echte leider. Een speler boven de 30 en een paar tieners. Wat wil je.
Ja ik kan ook Kate Upton neuken morgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:41 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Je kan de EL nog winnen en kampioen worden.
Kijk, zo mag ik het horen!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook Kate Upton neuken morgen.
Denk dat Mark soberzo dit seizoen mag afmaken ongeacht resultaten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
Eigenlijk had ik stiekem gehoop dat Haugesund die goal zou maken en we er uit vlogen zodat de positie van Mark onhoudbaar zou worden. Echt helemaal klaar mee. Het is half augustus en het seizoen is nu al klaar.
Ook al?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:45 schreef Vlicious87 het volgende:
En ze moeten tegen APOEL? Dan moet het beter dan nu, want anders is het klaar.
Eenmaal. Via een dubieuze penalty.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:43 schreef Nober het volgende:
Het doel is bereikt.
ZIJ ZIJN EINDHOVUH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |