Maar waarom struikel jij dan zelf ook over mijn mening?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik liever pijpen van het menu haal dan beffen, maar daar gaat het helemaal niet om. Het is gewoon zeer amusant om te zien dat sommigen werkelijk niet kunnen snappen dat iemand een bepaalde mening heeft, terwijl die toch echt allesbehalve extreem is.
Ik vind het enorm doorzichtig en jouw reacties vallen mij op. Daar reageer ik op. Geamuseerd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar waarom struikel jij dan zelf ook over mijn mening?
Zogenaamd geamuseerd; ik ken dat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het enorm doorzichtig en jouw reacties vallen mij op. Daar reageer ik op. Geamuseerd.
Als de relatie voor de rest goed is en ik daardoor gelukkig ben? Zeer zeker niet. Maar als jij het zo belangrijk vindt dat je er ongelukkig van wordt, dan moet je dat natuurlijk voor jezelf bepalen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:34 schreef JohnDDD het volgende:
Is pijpen voor jullie ook zo belangrijk dat jullie hiervoor bij jullie vriendin zouden weggaan als ze het niet of niet goed zou doen?
quote:Niet pijpen een reden om [...] vreemd te gaan?
Wat raar dat jij denkt dat iedereen die hier reageert getriggerd is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zogenaamd geamuseerd; ik ken dat.
Blijkbaar triggert het een beetje, anders had je mij wel genegeerd. Of niet soms?
Dude, let it gooooo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat raar dat jij denkt dat iedereen die hier reageert getriggerd is.
Nee, ik heb daar niet zoveel last van. En als ik wel getriggerd wordt, dan merk je dat echt wel aan mijn toon.
Mij lijkt het evident dat ontevreden zijn over je seksuele relatie en/of voorkeuren hebben die je partner niet wenst te delen met je, iemand vatbaarder maakt voor vreemdgaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:22 schreef Drxx het volgende:
Maar ff serieus gast, wtf is dit dan?
[..]
En daarom zeg ik als hij het echt zooo erg vindt, maak het gewoon uit. Waarom zou je jezelf zo verlagen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mij lijkt het evident dat ontevreden zijn over je seksuele relatie en/of voorkeuren hebben die je partner niet wenst te delen met je, iemand vatbaarder maakt voor vreemdgaan.
Natuurlijk is dat wat een volwassen persoon doet, maar goed, we weten ook dat er veel mannen en vrouwen zijn die wel vreemdgaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:33 schreef Drxx het volgende:
[..]
En daarom zeg ik als hij het echt zooo erg vindt, maak het gewoon uit. Waarom zou je jezelf zo verlagen.
Ik ken geen vrouw die het pijpen ooit mist. Wel seks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je verhaal, maar ik denk dat het wat rooskleurig is.
Ik denk dat misschien 7/10 pijpt, daarvan zal 4/10 slikken en 2/10 zal het in een gezicht ervan spuiten misschien leuk vinden. En vaak doen ze dat dan omdat ze het leuk voor hun partner vinden en hem graag opwinden.
Ook dit zijn enkel maar cijfer die ik uit mijn omgeving heb. Ze zullen dus ook gekleurd zijn.
Ik denk ook wel dat het leeftijdsafhankelijk is. De jonge meisjes die ondertussen denken dat het wel moet omdat je anders een seut bent, zullen de cijfers wel wat doen stijgen.
Ja, dat weet ik, maar TS heeft het daar niet over. Ik denk dat de vrouw er dan minder moeite mee zal hebben, maar je hebt het dan over primen. Je doet het dan om daarna samen genot te hebben, niet om alleen hem een pleziertje te bieden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het komt serieus voor dat een man hem niet omhoog kan krijgen zonder eerst gepijpt te worden.
Bij deze mannen is pijpen dus wel essentieel. Anders weet ik niet waarom het zo belangrijk is om daarvoor een verder leuke relatie te laten schieten.
Ben al 7 jaar vrijgezel, mis de seks totaal niet, ben ik nu raar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:58 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw die het pijpen ooit mist. Wel seks.
Nee, het zijn incels die denken dat je voor een relatie seks nodig hebt en voor seks een relatie. Dat zijn dingen die geheel los van elkaar staan. Seks zonder relatie kan, relatie zonder seks ook. In plaats van vreemdgaan kun je het ook zo afspreken en je seks buiten de relatie halen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zonder seks heb je geen relatie, anders kun je beter met je broer of zus gaan samenwonen.
Veel vrouwen begrijpen dat vaak niet.
Voor mannen, maar ik neem aan ook genoeg vrouwen, is seks in een relatie absoluut essentieel.
In ieder geval voor mannen, hier op zijn wij geprogrammeerd letterlijk en figuurlijk en anders word je letterlijk ziek er van.
Dat is het punt waarop veel mannen (natuurlijk niet altijd, genoeg eikels er tussen die gewoon maar wat willen rondneuken) vreemd zullen gaan.
Nee. Ik zeg letterlijk: ik ken vrouwen die seks missen. Niet dat alle vrouwen seks missen. Maar een vrouw die hunkert naar een pijpbeurt ken ik niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Ben al 7 jaar vrijgezel, mis de seks totaal niet, ben ik nu raar?
Volgens TheoddDutchGuy zal je nu wel vreselijk ziek moeten zijn!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Ben al 7 jaar vrijgezel, mis de seks totaal niet, ben ik nu raar?
Nergens last vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Volgens TheoddDutchGuy zal je nu wel vreselijk ziek moeten zijn!
Serieusquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Voor mannen, maar ik neem aan ook genoeg vrouwen, is seks in een relatie absoluut essentieel.
In ieder geval voor mannen, hier op zijn wij geprogrammeerd letterlijk en figuurlijk en anders word je letterlijk ziek er van.
Tuurlijk, seks missen is natuurlijk, mee eens. Maar zo'n ramp is het niet. Je hebt mensen die net doen alsof het een eerste levensbehoefte is, maar dat is allemaal zwakzinnig gelul zeg maar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:07 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg letterlijk: ik ken vrouwen die seks missen. Niet dat alle vrouwen seks missen. Maar een vrouw die hunkert naar een pijpbeurt ken ik niet.
Ik ruk wel een paar minuten, krijg een lullig en amper noemenswaardig orgasme en ga weer door met de dag.... lolquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar je bent geprogrammeerd!!!
Je hebt geen keuze!!
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:23 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Tuurlijk, seks missen is natuurlijk, mee eens. Maar zo'n ramp is het niet. Je hebt mensen die net doen alsof het een eerste levensbehoefte is, maar dat is allemaal zwakzinnig gelul zeg maar.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:24 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Ik ruk wel een paar minuten, krijg een lullig en amper noemenswaardig orgasme en ga weer door met de dag.... lol
Uiteraard, het is maar een handeling, natuurlijk missen ze dat niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:27 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar dan nog zullen de meeste vrouwen eerder de seks missen dat het pijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |