De jaren bij Sligro zijn wel iets groterquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Mijn hemel, 500 euro aan boodschappen in een kar. Alleen voedsel en drinken?
Ik las ergens dat de real Piper in de laatste aflevering een cameo heeft. Ze (in gevangeniskleding) zit aan één van de bezoektafels met haar man!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij eten lekker simpel. Hambirger, gebakken aardappeltjes en gebakken paprikareepjes met basilicum en rode wijnazijn
Nu eerst de één na laatste ep van Orange is the New Black kijken![]()
vijfhonderd balle voor die karquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De jaren bij Sligro zijn wel iets groter
Ja wat had ik. Wat fris, wat sappen, kratje bier, schoonmaakmiddelen, spul voor de BBQ. De volgende keer geen doos stokbrood kopen, die is veel te duur van ¤13[ afbeelding ]
Oooh ja, wij zijn gisteren begonnen met die, vanavond de rest en dan morgen en overmorgen de allerallerlaatstequote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij eten lekker simpel. Hambirger, gebakken aardappeltjes en gebakken paprikareepjes met basilicum en rode wijnazijn
Nu eerst de één na laatste ep van Orange is the New Black kijken![]()
Gevulde portobello's (spinazie, gedroogde tomaatjes, geitenkaas), spinaziebutternutsquashkroketjes en butternutsquashgnocchi. De eerste maak ik zelf, de laatste twee k&k. Beetje eclectisch geen-zin-om-veel-moeite-te-doen/alle-lekkere-dingen-van-de-Sainsbury's-uitprobeer-modus vakantievoedselquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag maar eens 'restjes' opmaken, dus het wordt een 'bowl' met iets van bulgur met humus, kikkerwten, avocado, tomaatjes, paprika, tempeh en misschien dat ik nog wat champignonnetjes meebak. Ofzo. Eens kijken wat ik nog meer in de kast heb liggen. Vriend is vanavond weg, dus ik moet toch zelf aan de slag.
Wat eten jullie?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk!![]()
Ik dacht aan een flipperkast ofzo wat hij vnv zou spelen en dan speciaal voer voor een avondje flipperkast in elkaar draaien....
Klinkt wel leuk om te proberen inderdaad, ik ben benieuwd hoe het smaaktquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gevulde portobello's (spinazie, gedroogde tomaatjes, geitenkaas), spinaziebutternutsquashkroketjes en butternutsquashgnocchi. De eerste maak ik zelf, de laatste twee k&k. Beetje eclectisch geen-zin-om-veel-moeite-te-doen/alle-lekkere-dingen-van-de-Sainsbury's-uitprobeer-modus vakantievoedselEn pasta met rode saus voor de mini.
flespompoenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
syntax error. Define /butternutsquash/
Hartstikke lekker.in stukjes overgieten met olijfolie, half uur in de oven, dan stukjes walnoot en gorgonzola eroverquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee superfood rijk aan vezels en antioxidanten dat eruit ziet als een lul met 1 bal. Nooit van gehoord.
#TeamKulinarBarbar
Mijn pingkast daarintegenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef z80 het volgende:
Hier 2 stukken tonijn met 30% korting als avond eten. Smaakte best.
En mijn flipperkast doet geen ping.
Waar koop je zo'n neukding soberzo danquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hartstikke lekker.in stukjes overgieten met olijfolie, half uur in de oven, dan stukjes walnoot en gorgonzola erover![]()
Of soep
Bij je lokale supermarkt eens opletten in de herfst in 't groente schapquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n neukding soberzo dan
Groenteboer, ah, lidl aldi, overal wel volgens mijquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n neukding soberzo dan
Ik vind het eruit zien als een flesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee superfood rijk aan vezels en antioxidanten dat eruit ziet als een lul met 1 bal. Nooit van gehoord.
#TeamKulinarBarbar
eens zien of Picnic het komt brengenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij je lokale supermarkt eens opletten in de herfst in 't groente schap
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:57 schreef Tele6 het volgende:
Flash, schattig dat je die pompoenen niet kent
Nou vraag ik me af, welke groenten ken je nog meer niet? Zullen we een quiz maken? Nieuw inwijdingsritueel voor de SC?
Ik koop ook de oranje meestal. Vooral bij roosteren en soep omdat je de schil gewoon kunt eten en die vind ik bij flespompoen niet lekker. In curry's en stoofdingen doet een flespompoen het wel beter vind ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind de ronde oranje pompoenen lekkerder. De flespompoenen zijn wat meliger in mijn ervaring. Plus ik heb een paar jaar gewerkt bij een bedrijf dat die mooie oranje pompoenen teelde en ik ben dus een beetje bevooroordeeld misschien
Ik gooi er vast bimi inquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:57 schreef Tele6 het volgende:
Nou vraag ik me af, welke groenten ken je nog meer niet? Zullen we een quiz maken? Nieuw inwijdingsritueel voor de SC?
Frikandellen kent hij wel iigquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:57 schreef Tele6 het volgende:
In de soep laat ik de schil gewoon aan de flespompoen zitten. Bij niet gepureerde gerechten haal ik 'm er wel af.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik koop ook de oranje meestal. Vooral bij roosteren en soep omdat je de schil gewoon kunt eten en die vind ik bij flespompoen niet lekker. In curry's en stoofdingen doet een flespompoen het wel beter vind ik.
Te groen voor groente, dat ben ikquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:57 schreef Tele6 het volgende:
Zullen we Fles niet beledigen?quote:
Venkel is toch best mainstream?quote:
Welnee joh, die kan wel wat hebbenquote:
Gekke woorden voor ordinaire groenten tellen nietquote:
Nee hoor, gemiddelde Nederlander weet niet wat dat is.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Venkel is toch best mainstream?On the other hand, dat vind ik van flespompoen ook.
Ik had ooit een een kassemeisje dat een koolrabi voor een venkel hield
Oh ja, ik had ooit een collega die zijn ogen uitkeek bij mijn boterham met hüttenkäse. Maar goed, hij at ook elke dag 6-8 boterhammen met bacon, een banaan en een stoommaaltijd. Ik word al verdrietig bij het ideequote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee hoor, gemiddelde Nederlander weet niet wat dat is.
Moest laatst hüttenkäse uitleggen bij de kassa en gember was ook lastig
Kassameisjesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
Venkel is toch best mainstream?On the other hand, dat vind ik van flespompoen ook.
Ik had ooit een een kassemeisje dat een koolrabi voor een venkel hield
Edit: kassAmeisje. Als ze uit een kas kwam, had ze het misschien wel geweten.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:56 schreef AnneX het volgende:
Ok. Wie zijn Amarantha en Liesje?
Sneeuwbollen zie ik niet zo veel meer.
Ook leuk spul.
Domme vliegjes, fiets.
Vanmiddag eindelijk een stratenmaker gesproken. Hoera. Voor 12 m2.
2 uurtjes werk. Tegels en zand zijn er.
Elke dag ofzo?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja, ik had ooit een collega die zijn ogen uitkeek bij mijn boterham met hüttenkäse. Maar goed, hij at ook elke 6-8 boterhammen met bacon, een banaan en een stoommaaltijd. Ik word al verdrietig bij het idee
Elke. dag.quote:
Yes.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:10 schreef Myraela het volgende:
Mensen. Mijn moeder heeft geen kanker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehehequote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Elke. dag.Ik geloof serieus dat zijn idee van gevarieerde voeding was dat je de ene dag 6 en de andere dag 7 boterhammen met bacon at, op zaterdag een extra banaan en afwisselen tussen een stoommaaltijd met broccoli en eentje met boontjes.
Ah!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol Albanië, maar ik reken het goed.
Wat een heerlijk nieuwsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:10 schreef Myraela het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie mijn sig. Gewoon doen. is echt een fantastisch land!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Lijkt me serieus grappig om eens heen te gaan wel
In Den Haag is krotenkoker een scheldwoordquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes.
Wij zijn het er hier over eens trouwens dat ravioli tegenwoordig als Durex di Mama door het leven gaat.
Top!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:10 schreef Myraela het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was wel een tumor, maar goedaardig. Als het goed is krijgt ze over een maand een oproep voor de revalidatie. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Volledig herstel verwachten ze niet, ondanks de onwijs snelle reactie en operatie lijkt ze wel veel gevoel en controle kwijt te zijn. Los van het staan en lopen ook bij haar longen, darmen en blaas.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:15 schreef Molo het volgende:
Top!
Wat was de oorzaak wel? En krijgt ze nog begeleiding/revalidatie?
Iemand schuift nog steeds virtuele houtjes namens hemquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee joh, die kan wel wat hebben
@:Fles: is die ouwe van je internationale schaakclub nog in leven? Ik denk af en toe aan hem nav die foto.
Ja ik ben erg, ik weet het
Moet ik ook weer een keer doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omnomnom weekend inknabbelen met Meneer Tanger
Nog een heel traject te gaan dus. Maar gelukkig geen kankerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
Het was wel een tumor, maar goedaardig. Als het goed is krijgt ze over een maand een oproep voor de revalidatie. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Volledig herstel verwachten ze niet, ondanks de onwijs snelle reactie en operatie lijkt ze wel veel gevoel en controle kwijt te zijn. Los van het staan en lopen ook bij haar longen, darmen en blaas.
Dat was Jross zijn eerste Nederlandse zinnetjequote:
Zeg fles wat praat jij af en toe raarquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik wit wè da zijn jonguh KUT
Wel hele nare gevolgen, maar goedaardig = goedaardigquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
Het was wel een tumor, maar goedaardig. Als het goed is krijgt ze over een maand een oproep voor de revalidatie. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Volledig herstel verwachten ze niet, ondanks de onwijs snelle reactie en operatie lijkt ze wel veel gevoel en controle kwijt te zijn. Los van het staan en lopen ook bij haar longen, darmen en blaas.
quote:
Er schuilt stiekem een brabo in mijquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg fles wat praat jij af en toe raar
Afwachten maar, ingewikkeld traject naar fijn dat er revalidatie volgtquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand schuift nog steeds virtuele houtjes namens hem
Hij heeft inderdaad afgelopen jaar weleens een partij verloren omdat hij door zijn tijd ging (5 dagen per zet). Toen dacht ik echt dat ie dood was. Maar even later begon het dan gewoon weerquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad afgelopen jaar weleens een partij verloren omdat hij door zijn tijd ging (5 dagen per zet). Toen dacht ik echt dat ie dood was. Maar even later begon het dan gewoon weer
Nou, nog steeds heftig, maar allicht een geluk bij een ongeluk, hoe zeg je datquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet ik ook weer een keer doen.Ben jij al eens bij Seoulsista geweest?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Topquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:10 schreef Myraela het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel een tumor... Dat is nog niet zomaar weer achter de rug.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een opluchting voor je moeder en iedereen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:10 schreef Myraela het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:10 schreef Myraela het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wolleboontjes danquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik wit wè da zijn jonguh KUT
Eh nee, denk het niet (hoop het ook niet want dan zouden ze zo over het balkon verdwijnen). Nika in ieder geval niet, te veel moeite en Elin springt vaak "net mis" (ik lach niet hoor, echt niet)quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een opluchting Myreala![]()
Kaatje, kunnen jouw diva's dit ook?
https://m.9gag.com/gag/a3RYAON
BAM!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat maar geen TUINBONEN zijn
Een koelkast vol aardpeer voor Flesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
BAM!Door voor de koelkast
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
BAM!Door voor de koelkast
![]()
Er staat Tein! ipv Trein!quote:
Het is écht een trauma he?quote:
Ja die flauwekul moet echt zwaar kappe weze nu echtquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is écht een trauma he?![]()
Hoe vaak ik die nu inmiddels al voorbij heb zien komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |