Geen reet aan idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja er is weinig te doen nog hier he
Sneue gasten idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alleen onz SC is druk maar met die engnekken wil je ook niks te maken hebben, je wordt toch weggepest daar
Ja jammer, maar ook niks gehoord over een DTS alternatief, volgens mij is het gewoon zoet houden hoorquote:
Idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja jammer, maar ook niks gehoord over een DTS alternatief, volgens mij is het gewoon zoet houden hoor
Apart, ik kreeg geen bericht van deze mention?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich soms ook als een kind. Ik denk dat ik @:ToT advies ga vragen hoe ik hier als HoS mee om kan gaan.
Dat is beetje bugged vgm, krijg die meldingen ook niet altijdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Apart, ik kreeg geen bericht van deze mention?Ik zie het toevallig nu ik wat zit te scrollen.
Maar nu echt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK! is al een jaar of 10 stervende.
neequote:
Oke.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh dacht dat het vroeger vrij populair was
Zo is het. Zit geen stijgende lijn in momenteel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het wordt idd allemaal wel snel minder.
Oh well, all good things must come to an end.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |