Mijn kat weet niet beter. Altijd alleen geweest 's nachts. Ik heb een hekel aan huisdieren in de slaapkamer.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die
[..]
Die strijd heb ik lang geleden al verloren
Alleen jammer dat er weinig mensen zijn die lezen tegenwoordig.quote:
Kan ik mij wel voorstellen ja. Ik wilde in het begin ook geen kat in de slaapkamer.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn kat weet niet beter. Altijd alleen geweest 's nachts. Ik heb een hekel aan huisdieren in de slaapkamer.
Zeer matige ontwikkeling ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er weinig mensen zijn die lezen tegenwoordig.
Zegt mijn moeder ook de hele tijd maar ik voel me zelf nog een kindquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Foei. Jij moet mini-kiidjes gaan maken![]()
@:dud0r reachtruck gereden, geen gewonden
Waar is het dan fout gegaan?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik mij wel voorstellen ja. Ik wilde in het begin ook geen kat in de slaapkamer.
Ik zou het niet zozeer een ontwikkeling noemen, maar een downgrade van de maatschappij.quote:
Mja, als de meeste ouders ook niet lezen gaan de kinderen het ook niet doen. En op school wordt het niet genoeg gestimuleerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou het niet zozeer een ontwikkeling noemen, maar een downgrade van de maatschappij.
Ik ben een beetje gevoelig voor katten, ze hoeven maar miauw te doen en ik breek al johquote:
Oh ik ben echt kut hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gevoelig voor katten, ze hoeven maar miauw te doen en ik breek al joh
Deur dicht en ze bleef miauwen... daar ging het fout.
Toen ik op school zat werd het al niet genoeg gestimuleerd. Je kon alleen maar uit saaie boeken kiezen, en de keus was klein. Lezen zou aantrekkelijker worden als kinderen een vrijere keuze hadden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:53 schreef Fok-it het volgende:
Mja, als de meeste ouders ook niet lezen gaan de kinderen het ook niet doen. En op school wordt het niet genoeg gestimuleerd.
Precies. Volgens mij hebben ze al 80 jaar de Aanslag en het Gouden Ei op de leestlijst staanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toen ik op school zat werd het al niet genoeg gestimuleerd. Je kon alleen maar uit saaie boeken kiezen, en de keus was klein. Lezen zou aantrekkelijker worden als kinderen een vrijere keuze hadden.
Haha sterk wel. Ik heb het ook alleen bij katten eigenlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ben echt kut hoorZe miauwt maar lekker een eind weg.
Wij zijn lid van de bibliotheek, ook voor die kleine. Gaan 1x in de twee weken daarheen, boeken lenen e.d. voorlezen vind ze helemaal geweldig en het is standaard ritueel voor het slapen gaan. Dat houden we er wel inquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toen ik op school zat werd het al niet genoeg gestimuleerd. Je kon alleen maar uit saaie boeken kiezen, en de keus was klein. Lezen zou aantrekkelijker worden als kinderen een vrijere keuze hadden.
Lees jijquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn lid van de bibliotheek, ook voor die kleine. Gaan 1x in de twee weken daarheen, boeken lenen e.d. voorlezen vind ze helemaal geweldig en het is standaard ritueel voor het slapen gaan. Dat houden we er wel in
Kobo plusquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin leest wel veel. Die heeft ook ergens een abo voor 10 euro per maand dat ze onbeperkt boeken kan downloaden of zo.
Dat is wel goed ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja volgens mij dat ja.
Gaaayyyyyyquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik mij wel voorstellen ja. Ik wilde in het begin ook geen kat in de slaapkamer.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Precies. Volgens mij hebben ze al 80 jaar de Aanslag en het Gouden Ei op de leestlijst staanHou toch op zeg.
Tegenwoordig ga ik nooit meer naar de bieb, lees eigenlijk alleen nog maar Engelstalige boeken. De keus hier is echt om te janken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wij zijn lid van de bibliotheek, ook voor die kleine. Gaan 1x in de twee weken daarheen, boeken lenen e.d. voorlezen vind ze helemaal geweldig en het is standaard ritueel voor het slapen gaan. Dat houden we er wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |