Snappen wij hem wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mail. Gerrit heeft hem uitgeprint. Gerrit vond het moeilijk om te snappen wat er in staat. Jessie ook dus.
Volgens mij een mail van die lui die met hen het nummer opnemenquote:
Jessie haalt er uit dat door de verschillende visies van Gerrit en Jessie is de samenwerking opgezegd.quote:
A, ze hebben de samenwerking opgezegdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jessie haalt er uit dat door de verschillende visies van Gerrit en Jessie is de samnewerking opgezegd.
Zal wel over hun hit gaan.
Ze willen wel met Gerrit maar doordat Jessie steeds wat anders wil kappen ze er mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, ze hebben de samenwerking opgezegd![]()
Ja Jessie je bakt er geen bal van, ze willen niet eerst met jullie meer samen werken
Geweldig, ik begreep het net uit het gesprekquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze willen wel met Gerrit maar doordat Jessie steeds wat anders wil kappen ze er mee.
euhhhhhh ze willen wel met Ger verder maar niet met Jessiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Tja GG , daar sta je dan.
De dag dat je wist dat ie zou komen is hier.
Lik je hier maar eens uit.
Ja, dat hoor ik nu ook, maar die aarsmade GG ken niks.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhhhh ze willen wel met Ger verder maar niet met Jessie
Jessie zemelt te veel. Wil zijn eigen visie doordrammen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhhhh ze willen wel met Ger verder maar niet met Jessie
Net andersom hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze willen wel met Gerrit maar doordat Jessie steeds wat anders wil kappen ze er mee.
vragen ze zelf omquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe mevr klopt dus gewoon mensen geld uit hun zakken, zangles geven en dan zeggen dat het beter klinkt
SNotkoker en aarsmade kunnen het allebei nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik nu ook, maar die aarsmade GG ken niks.
En snotkoker weet dat.
Ja, en nu zijn er mensen die er niet mee in zee willen gaan, hopelijk blijven ze bij hun standpuntquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jessie zemelt te veel. Wil zijn eigen visie doordrammen.
Doet hij met alles.
YES YES YESquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ze willen niet verder omdat Jessie teveel zeikt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |