het bezoek van shel heeft volgens mij kleding en waarschijnlijk ook schoenen van thuis meegenomen voor haarquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En daar spot ik alweer nieuw schoeisel bij Shelley.
Dat het bezoek kleding en schoenen heeft meegenomen is mij wel duidelijk. van thuis betwijfel ik, ziet mij er te nieuw uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:31 schreef Verida het volgende:
[..]
het bezoek van shel heeft volgens mij kleding en waarschijnlijk ook schoenen van thuis meegenomen voor haar
ook van thuis kan het nieuw zijn toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat het bezoek kleding en schoenen heeft meegenomen is mij wel duidelijk, van thuis, betwijfel ik, ziet mij er te nieuw uit.
nog meer oranje op dr tokkiefeesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frutsel en Jordi duiken een huisje in.
Gaat het gebeuren?
Vanavond triootje met GG, Frutsel en Jordie?
Meurol komt binnen en gaat zitten kwasten.
Er was een shirt bij met kattenharen,ow daar heeft hij op geslapen zei ze.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat het bezoek kleding en schoenen heeft meegenomen is mij wel duidelijk. van thuis betwijfel ik, ziet mij er te nieuw uit.
Welke amusement waarde heeft Jessie danquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:39 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Je mag haten wie je wil, maar waarom in godsnaam iemand die geen enkele amusement waarde heeft, zo een beetje de saaiste rls'er ooit op 1 zetten in mij een raadsel. En de dood voor het genre.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, de vraag stellen is hem beantwoorden door de FEBO.
Kinders voor kinders producers gaan naar huis.
Sensatie in ieder opzicht. Of je hem vreet of niet, hij houdt de gemoederen bezig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke amusement waarde heeft Jessie dan
0,0 met zijn eeuwig gezeik en zeur, mensen naar beneden halen en zijn snotkoker de hele dag optrekken.
Mensen die een hekel aan Jessie hebben blijven toch wel kijken, al bezet 'ie 24 uur per dag 4 streams . Dat wordt een ander verhaal als Brandon dat zou doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Sensatie in ieder opzicht. Of je hem vreet of niet, hij houdt de gemoederen bezig.
En naar beneden halen van anderen doen ze allemaal, ook de brave borstjes aldaar.
Het was nog steeds gewoon vals. Mevrouw zei steeds nu klinkt het zuiver, maar ik hoorde geen verschil.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Hoe was het zingen van Jessie, kon hij er nog wat van
Iedereen kan zuiver zingen hoor ik, als je maar de juiste techniek heeft
Hij vindt het hele nummer kut, hij vindt er niets meer aan
Hij wil niet dat poep op iemands hoofd er in komt
Bij nu is alles anders is het refrein ook al niet goed
Zeker. Als je al ziet dat die 2 zowat gelijk staan in de poll, kan je het bijna verdelen in lovers en haters. Dat betekent voor mij dat die ene persoon duidelijk het programma draagt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mensen die een hekel aan Jessie hebben blijven toch wel kijken, al bezet 'ie 24 uur per dag 4 streams . Dat wordt een ander verhaal als Brandon dat zou doen.
Nou het is meer een irritatie punt Laat hem maar lekker wieberen daar hij voegt helemaal niets toequote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Sensatie in ieder opzicht. Of je hem vreet of niet, hij houdt de gemoederen bezig.
En naar beneden halen van anderen doen ze allemaal, ook de brave borstjes aldaar.
Mail. Gerrit heeft hem uitgeprint. Gerrit vond het moeilijk om te snappen wat er in staat. Jessie ook dus.quote:
DIe mevr klopt dus gewoon mensen geld uit hun zakken, zangles geven en dan zeggen dat het beter klinktquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:16 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het was nog steeds gewoon vals. Mevrouw zei steeds nu klinkt het zuiver, maar ik hoorde geen verschil.
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou het is meer een irritatie punt Laat hem maar lekker wieberen daar hij voegt helemaal niets toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |