Dat viel me ook op ...Jessie hamert niet meer zo op bepaalde dingen die hij heel erg belangrijk vond , hij laat Maris haar gang gaan , ook wel een signaal vond ikquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
Heb wel al wekenlang het idee dat Jessie aan het afbouwen is. Zit niet meer achter anderen hun broek aan, alleen wanneer het hun droom betreft. Duikt niet meer in het geld verdienen verhaal.
En wat laatst raar was met die spacecake was Merel die tegen hem zei: Ik wiil niet dat je weggaat* Mumbojumbo verlaat.
Eigen schuld, tis ook een grote drammertquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:47 schreef Rhosyn het volgende:
Best irritant als je een rot brief krijg en je wil degene bellen en ze nemen niet op.
Daarom hoop ik ook dat Merel weg gaat. Die zie ik liever vertrekken dan Gerrit.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ...Jessie hamert niet meer zo op bepaalde dingen die hij heel erg belangrijk vond , hij laat Maris haar gang gaan , ook wel een signaal vond ik
Ik vind het jammer , hij is veranderd en niet positief
Vooral sinds Mereltje ,
Oh ik ook !!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat Merel weg gaat. Die zie ik liever vertrekken dan Gerrit.
+1quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat Merel weg gaat. Die zie ik liever vertrekken dan Gerrit.
Jessie wilde het helemaal naar zijn hand zetten, Ger werd eigenlijk een beetje aan de kant gezetquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:49 schreef Rhosyn het volgende:
Merel vat het nu goed samen.
Die jongens kwamen om Gerrit te helpen en niet Jessie.
Jessie is mee gaan doen en wil ook zelf iets gaan doen.Niet alleen meezingen met Gerrit zijn nummer.
En dat gaan die jongens niet gratis doen. Dan gaat het waarschijnlijk geld kosten.
Bengelen bedoelde ik,quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
"korretjes poep aan zijn anus heeft bengen"
Die heten in de volksmond TARRELS
Zijn verbonden met je traan/oog zenuwen.
Als je ze deruit trek ga je janken.
Merel hield Jessie tegen om te gaan roken omdat ze bang was voor de uitwerking vd spacecakequote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
En wat laatst raar was met die spacecake was Merel die tegen hem zei: Ik wiil niet dat je weggaat, me verlaat
en die jongens doen het werk om mensen die niet zo goed zijn toch een beetje goed te laten klinken, dat is hun passie in dit vak, ja het helpt dan niet als je toestaat dat er mensen uitgewerkt worden, want dat is precies contra van wat hun uit willen stralenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie wilde het helemaal naar zijn hand zetten, Ger werd eigenlijk een beetje aan de kant gezet
Jessie wilde zelfs iemand in huren die zou zingen omdat hij vond dat Ger het niet goed deed![]()
EN die tampon vond het nog goed ook
Daar heb ik Jessie nooit over gehoord, Ger zegt dit alleen om er nog dieper bij Jessie in te kruipenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:14 schreef mazaru het volgende:
Gerrit geeft toe dat Jessie al eerder dan hij had gezegd dat het zijn droom was
Whut??quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
Jordy gooit zijn groepje huichelaars onder de bus bij frannie
Ik hoorde hem zeggen dat ze Jessie en Merel het koningskoppel noemen. Tegen frannie! Hij weet dondersgoed dat Merel dat te horen gaat krijgenquote:
En Tranny weer doen alsof ze dit allemaal voor het eerst hoort en ze zal vanavond wel met Mylene gaan praten, want die komt vanavond gezellig bij haar slapenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zeggen dat ze Jessie en Merel het koningskoppel noemen. Tegen frannie! Hij weet dondersgoed dat Merel dat te horen gaat krijgen
1 grote bak met huichelaars daar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Tranny weer doen alsof ze dit allemaal voor het eerst hoort en ze zal vanavond wel met Mylene gaan praten, want die komt vanavond gezellig bij haar slapen, dat een Merel, een Greet, een Jessie echt niks meer dan 'wij' zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |