Doet Drizzt altijd live commentaar?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Net te laat, zie de sig van Drizzt
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:30 schreef alf89 het volgende:
[..]
Doet Drizzt altijd live commentaar?
Iemand had een speler die clubloos begon, en die knul stopte na een jaartje omdat hij geen club kon vindenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:36 schreef xminator het volgende:
In één van de vorige rondes stopte iemand toch al vet snel oid?
Ik zat te zoeken naar een mod op fm wat voor meer random events moet zorgen. Echter niks kunnen vinden.
Suiker zit bij VVVquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:21 schreef Ciscus het volgende:
Ben benieuwd welke carrière het mooist eindigt. Ik hoop dat Suiker tot z'n 48e blijft spelen bij Lierse.
Allemaal clubloos beginnen, ook leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand had een speler die clubloos begon, en die knul stopte na een jaartje omdat hij geen club kon vinden
Oja haha, nou ja.. Ik ben fan van beiden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Suiker zit bij VVV. Derksen bij Lierse.
Met een onmogelijke nationaliteit. Dan begint het al wat spannender.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal clubloos beginnen, ook leuk.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal clubloos beginnen, ook leuk.
Grote kans dat we dan na 1 of 2 seizoenen al klaar zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Met een onmogelijke nationaliteit. Dan begint het al wat spannender.
Even deze poll weer relevant maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poll: Uit welke landen moeten onze nieuwe spelers komen?
• Afrikaanse
• Aziatische
• Europese
• Midden-Amerikaanse
• Zuid-Amerikaanse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kaiser Chiefs is wel een mooi clubjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of we beginnen allemaal bij een of andere gare club uit Senegal of Zimbabwe.
Je kunt instellen dat spelers hun hele carriére bij 1 club spelen, dat deden we met 3 Italiaanse clubs in de Serie C, die uiteindelijk continu om het kampioenschap in de Serie A vochten. Was wel aardig, maar werd naar mijn mening snel saai omdat het na een paar seizoenen wel saai werdquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:13 schreef KennyPowers het volgende:
Met zijn allen bij 1 of 2 clubs
en de host als manager zodat niemand verkocht wordt en om de huidige spelers te verkopen
Of we zetten het extreme pauperland Lesotho op de wereldkaartquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of we beginnen allemaal bij een of andere gare club uit Senegal of Zimbabwe.
Spelen tot we de Wereldbeker winnen, dan is de missie klaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt instellen dat spelers hun hele carriére bij 1 club spelen, dat deden we met 3 Italiaanse clubs in de Serie C, die uiteindelijk continu om het kampioenschap in de Serie A vochten. Was wel aardig, maar werd naar mijn mening snel saai omdat het na een paar seizoenen wel saai werd
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:24 schreef superniger het volgende:
Voetballen in Syrië. Wie als eerst dood gaat wint.
Avellinoquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt instellen dat spelers hun hele carriére bij 1 club spelen, dat deden we met 3 Italiaanse clubs in de Serie C, die uiteindelijk continu om het kampioenschap in de Serie A vochten. Was wel aardig, maar werd naar mijn mening snel saai omdat het na een paar seizoenen wel saai werd
[..]
Da's een bandje, jij bedoelt de Kaizer Chiefsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:14 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs is wel een mooi clubje
Jammer dat Trinidad en Tobago niet geplaatst is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nederland loot Zweden in de tweede ronde, en kan daarna wellicht weer tegenover België komen te staan.
[ afbeelding ]
Details Drizztquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's een bandje, jij bedoelt de Kaizer Chiefs
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nederland loot Zweden in de tweede ronde, en kan daarna wellicht weer tegenover België komen te staan.
[ afbeelding ]
Stream?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar 1 juli, dan post ik eerst de playerscreenies en daarna simuleer in België - Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |