leuk voor jequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik ga toevallig vanavond met je moeder erheen.
Maar hij heeft het erover dat hij je moeder gaat neukenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:55 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
leuk voor je
Laatst vertelde ze dat ze best wel voldoening haalt uit het buddywerk.
Als iemand het moeilijk heeft of het alleen niet redt, kan de hulp van een ander het verschil maken. Stichting Buddyhulp helpt dan: wij koppelen betrokken vrijwillige buddy’s aan mensen die dat even nodig hebben. Mensen die ernstig ziek zijn bijvoorbeeld, (eenzame) FOK!ers. Maar ook mensen die, om wat voor reden dan ook, een tijdje buiten de samenleving kwamen te staan. Ex-psychiatrische patiënten bijvoorbeeld.
doe het wel veilig, half FOK! gaat er al overheen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:59 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Maar hij heeft het erover dat hij je moeder gaat neuken
Waar zij ook van zal genieten
Mijn agenda laat dat niet toe.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:46 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
Wie gaat er vanavond naar de film?
[ afbeelding ]
Speel je met haar de hoofdrol in de filmquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik ga toevallig vanavond met je moeder erheen.
Brad Pitt mocht willen dat hij op mij lijktquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Speel je met haar de hoofdrol in de film![]()
![]()
Nou we zijn benieuw geworden, wanneer krijgen we je op het doek te zienquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Brad Pitt mocht willen dat hij op mij lijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |