Ondanks mijn bijdrage sta ik hier voor de volle 100% achter.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig staat deze shit in ONZ

quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig staat deze shit in ONZ

quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:00 schreef Plompzakker het volgende:
@:vogeltjesdans
@:bonethugss
@:goudenvis
@:wielrennerdt
@:wollah
@:hyaenidae
@:handleiding
@:detelevisiekijker
@:-river-
@:Samuel24

GTWVquote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef Plompzakker het volgende:
Beste lezer,
Vandaag een serieus onderwerp in ONZ, het is namelijk nodig.
De welbekende GTWV of "goed topic weer vogeltjesdans" is volgens de laatste cijfers minder populair gebleken dan dat deze voorheen was
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien wordt er steeds minder GTWV gepost of het wordt vaker weggehaald, beide zorgwekkende ontwikkelingen.
En daarom wil ik als GTWV pionier in actie komen om te zorgen dat GTWV niet verdwijnt en zelfs groter dan ooit wordt. En daarbij heb ik jullie nodig.
Dus betuig je eer en respect aan vogeltjesdans en post allemaal GTWV als nooit tevoren. Jullie kunnen het.
Make GTWV great again

Ha die Plompzakker, wat zou helpen is dat als een GTWV toppa blijft bestaan dat ik een DM ontvang zodat ik naar de topic kunnen kijken en reageren. Vaak komt het voor dat er GTWV toppa's worden geopend en weer worden gesloten voordat men erachter komt dat er eentje was. Zo kunnen we het topic dan niet levend houden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef Plompzakker het volgende:
Beste lezer,
Vandaag een serieus onderwerp in ONZ, het is namelijk nodig.
De welbekende GTWV of "goed topic weer vogeltjesdans" is volgens de laatste cijfers minder populair gebleken dan dat deze voorheen was
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien wordt er steeds minder GTWV gepost of het wordt vaker weggehaald, beide zorgwekkende ontwikkelingen.
En daarom wil ik als GTWV pionier in actie komen om te zorgen dat GTWV niet verdwijnt en zelfs groter dan ooit wordt. En daarbij heb ik jullie nodig.
Dus betuig je eer en respect aan vogeltjesdans en post allemaal GTWV als nooit tevoren. Jullie kunnen het.
Make GTWV great again

Je krijgt niet een ban in 6 subfora zonder algehele banquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:51 schreef Filosoofert het volgende:
Hoe staat het er nu eigenlijk voor?
Het kostte me een ban in CUL NWS POL KPD SPO en KEL. En al die gtwvs zijn verwijderd

Ja het was ook onzin.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je krijgt niet een ban in 6 subfora zonder algehele ban

Ja ben er weer (na de ban) en had laatst nog een hele dikke GTWV pot gemaakt waarin wel 5x GTWV werd vermeld, opgeleukt met een hele rits smailies. Maar die post is weggehaald en er is een note van gemaakt. Dus ja ik probeer er echt wel moeite in te steken, maar je wordt gewoon tegengewerkt door het hedendaagse beleid helaas.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:00 schreef Plompzakker het volgende:
@:vogeltjesdans
@:bonethugss
@:goudenvis
@:wielrennerdt
@:wollah
@:hyaenidae
@:handleiding
@:detelevisiekijker
@:-river-
@:Samuel24

Hoelang had je ban en waarvoor?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ben er weer (na de ban) en had laatst nog een hele dikke GTWV pot gemaakt waarin wel 5x GTWV werd vermeld, opgeleukt met een hele rits smailies. Maar die post is weggehaald en er is een note van gemaakt. Dus ja ik probeer er echt wel moeite in te steken, maar je wordt gewoon tegengewerkt door het hedendaagse beleid helaas.

Een weekje voor "overal troep posten" blijkbaar, ik vond het wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hoelang had je ban en waarvoor?

Ja ik ben ook al meerdere keren bedreigd met lange bans als ik door gaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een weekje voor "overal troep posten" blijkbaar, ik vond het wel meevallen.
Volgende ban zal wel weer een maand zijn, dus moet me komende tijd iets meer inhouden in fora buiten KLB en ONZ.

Moet je aangifte van doen, heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja ik ben ook al meerdere keren bedreigd met lange bans als ik door ga
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |