Zal wel niet de nam zijnquote:
Nog 10 jaar geduld...dan gaan de babyboomers massaal hemelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Huizen moeten weer een normale prijs krijgen! Het is een levensbehoefte!
ingekocht nadat de bedenker alles uitcashte. Nu 1300% winst. Very nicequote:
Ik mag het hopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik krijg ook nog centjes van de belastingdienst
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Werken voor je geld!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:17 schreef dvdfreak het volgende:
wat doe je als geen geld hebt stelen van die rijke tata's
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik mag het hopenNetjes hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik krijg ook nog centjes van de belastingdienst
Echt zo dom, we zijn zo fkng afhankelijk nu.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:17 schreef BlackNero het volgende:
We doen het beter dan Duitsland omdat we diensten leveren en geen producten maken.
pimpen met de zakelijke rekening kan iedereenquote:
sssstquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:18 schreef Oscar. het volgende:
[..]
pimpen met de zakelijke rekening kan iedereen
Nou ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:18 schreef Oscar. het volgende:
[..]
pimpen met de zakelijke rekening kan iedereen
he?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Echt zo dom, we zijn zo fkng afhankelijk nu.
Jort weer lekker bezig om Rutte te verdedigenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Weer gaat iedereen op vooruit
Sure
Jij moet meneer Rutte zeggen. Ik mag Mark zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |