abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:16:59 #276
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188649958
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, echt flink mis. Niet 14 maar 15 jaar.
16 jaar.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:17:35 #277
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188649972
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zijn bewering is dat er wel misbruik was, maar dat het later plaatsvond.
Dus zijn verklaring onder ede (misbruik tussen 88 en 92) klopt niet?
pi_188650125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Dus zijn verklaring onder ede (misbruik tussen 88 en 92) klopt niet?
Ja, dat denk ik. Het misbruik ging nog langer door dan hij aanvankelijk dacht.

Maar goed, dat had je al eerder kunnen lezen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:40 schreef luxerobots het volgende:
Om terug te komen op je oorspronkelijk vraag, het meest waarschijnlijke is dat hij zich vergist heeft in de data van het misbruik, dat hij dus langer misbruikt is dan hij aanvankelijk dacht.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:29:40 #279
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188650155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik. Het misbruik ging nog langer door dan hij aanvankelijk dacht.

Maar goed, dat had je al eerder kunnen lezen.
[..]

En waar beweert Safechuck dat dan?
pi_188650563
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

En waar beweert Safechuck dat dan?
Je blijft maar doorgaan over hetzelfde.

dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:25:50 #281
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188651072
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je blijft maar doorgaan over hetzelfde.

[ afbeelding ]
Omdat het gewoon niet klopt. Jij bewijst dat des te meer.

Nu spreekt Dan Reed blijkbaar voor Safechuck? Hij is toch slechts de documentairemaker?

Waar zegt Safechuck dat het misbruik toch na 1992 heeft plaatsgevonden?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:39:41 #282
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188658472
Blijkbaar is het in de USA een dingetje dat een daar zeer bekende komiek Dave Chappelle het in zijn nieuwste show opneemt voor MJ.

‘I don’t think he did it’: Dave Chappelle questions Michael Jackson’s accusers in new comedy special

quote:
“I’m going to say something I’m not allowed to say, but I gotta be real: I don’t believe these motherfuckers,” Chappelle said, using an expletive to refer to Wade Robson and James Safechuck, who were featured in the 2019 HBO documentary “Leaving Neverland.” “I do not believe it.”
Lijkt allemaal niet zo boeiend, maar blijkbaar is die Chappelle zo populair dat Robson en Safechuck zowaar eens reageren. Damage control. Verschuilen achter het algemene sentiment rond misbruikslachtoffers.

Finaldi, Robsons advocaat:
quote:
"Although Mr. Chappelle is entitled to his opinions, however misinformed they may be, it’s unfortunate that he has chosen to use his platform to shame sexual abuse victims, and spread his ignorance of sexual abuse and the way it is perpetrated upon children, in an attempt to resurrect his career."
Safechuck:
quote:
"I'm heartbroken for all those children who look to see how they will be received when they finally find the courage to speak out about their sexual abuse. I just want to reach out to other survivors and let them know that we can't let this type of behavior silence us. Together we are strong."
MICHAEL JACKSON'S ACCUSERS ARE FULL OF BS ... Robson, Safechuck Respond

Het gaat niet om misbruikslachtoffers te dissen, het gaat om leugenaars te ontmaskeren. Laat ze eerst maar eens inhoudelijk reageren op de leugens over bijv. de Grand Canyon en het treinstation.

Op de rode loper van de VMA's van MTV, liet menigeen in ieder geval zien MTV te steunen in het behoud van de naam Michael Jackson Video Vanguard Award.

pi_188659059
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Lijkt allemaal niet zo boeiend, maar blijkbaar is die Chappelle zo populair dat Robson en Safechuck zowaar eens reageren. Damage control. Verschuilen achter het algemene sentiment rond misbruikslachtoffers.
Hoe verschuil je je dan als misbruiksslachtoffer achter het algemene sentiment rond misbruikslachtoffers?

quote:
Het gaat niet om misbruikslachtoffers te dissen, het gaat om leugenaars te ontmaskeren. Laat ze eerst maar eens inhoudelijk reageren op de leugens over bijv. de Grand Canyon en het treinstation.
Weet je het verschil tussen leugens en iets niet weten/je vergissen nu nog niet?

Er bestaat geen rechtszaak waar geen vraagtekens bij te plaatsen zijn en waarbij alles klopt.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:03:03 #284
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188659910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoe verschuil je je dan als misbruiksslachtoffer achter het algemene sentiment rond misbruikslachtoffers?
Geen idee. Vind het vooral opvallend dat ze plotseling reageren en dan op zoiets als dit.

quote:
Weet je het verschil tussen leugens en iets niet weten/je vergissen nu nog niet?
Ik dacht dat jij degene was die daarover nog een vraag heeft openstaan om te beantwoorden. Zie 3 posts hierboven.

quote:
Er bestaat geen rechtszaak waar geen vraagtekens bij te plaatsen zijn en waarbij alles klopt.
Maar in het geval van MJ hoef je niet naar die vraagtekens te kijken?
pi_188660134
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik dacht dat jij degene was die daarover nog een vraag heeft openstaan om te beantwoorden. Zie 3 posts hierboven.
Ik ben geen woordvoerder van Safechuck. Op zulke onzinvragen van je geef ik dus geen antwoord.
pi_188660430
quote:
Maar in het geval van MJ hoef je niet naar die vraagtekens te kijken?
Maar kijk jij dan ook naar de dubieuze kanten van Michael Jackson? Dat hij steeds speciale vriendjes had. Dat ze flink in de watten gelegd werden. Maar dat hij ook nachten met ze doorbracht op Neverland of in hotels.

En luister jij dan ook naar de mannen die zeggen als kind misbruikt te zijn?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:36:12 #287
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188660584
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik ben geen woordvoerder van Safechuck. Op zulke onzinvragen van je geef ik dus geen antwoord.
Je bewering dat Safechuck ook na '92 nog door MJ is misbruikt is dus geheel zonder bron, en in tegenspraak met Safechuck zelf. Komt gewoon uit je dikke duim.

Je vindt het denk ik een lastige vraag omdat je dat niet wilt toegeven.
pi_188660752
quote:
Geen idee. Vind het vooral opvallend dat ze plotseling reageren en dan op zoiets als dit.
Ik vind dit wel humor trouwens. Hoe snel jij van niets weet. Terwijl je kort daarvoor nog beweerde dan men zich verschuilt achter het algemene sentiment rond misbruikslachtoffers.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 00:02:31 #289
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188661100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[verwijderde post]
Oh ja, Dan Reed, de betrouwbare onafhankelijke documaker.

Sinds wanneer spreekt hij voor Safechuck?

En hij heeft het in die tweet over 'continued into his teens'.

Dat is het? Dat is het bewijs? 14 jaar oud is ook 'into his teens'. En dat is Safechucks officiële standpunt. Ik zie niet hoe dat zinnetje dat veranderd.
pi_188661288
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Je bewering dat Safechuck ook na '92 nog door MJ is misbruikt is dus geheel zonder bron, en in tegenspraak met Safechuck zelf. Komt gewoon uit je dikke duim.

Je vindt het denk ik een lastige vraag omdat je dat niet wilt toegeven.
De bron is Dan Reed, die in ieder geval Safechuck voor zijn documentaire gesproken heeft. En waarschijnlijk daarna ook nog wel, om het over dit geval te hebben.

Het probleem is dat jij absoluut niet wil geloven dat Michael Jackson kinderen misbruikt heeft. Jij sluit je daarvoor af. Cognitieve dissonantie heet dat.

Michael Jackson had een pretpark in zijn tuin. Kocht dure cadeaus voor kinderen. Ging met ze films kijken en sliep ermee in één bed. Vervolgens zeggen meerdere speciale vriendjes achteraf dat ze misbruikt zijn. En dan zijn er ook nog ondersteunende verklaringen van mensen die beamen dat Michael Jackson seksuele interesse in kinderen had.

Maar goed, iedereen liegt dus, en Michael Jackson was gewoon getrouwd met Lisa Presley en een nette heteroseksuele kerel :')
pi_188661308
Overigens, dat je continu hamert op dat treinstation geeft ook wel aan dat er weinig tegen in te brengen valt. Het is immers makkelijk te verklaren doordat het menselijk geheugen niet feilloos is.

Als dat je sterkste tegenargumenten zijn uit een vier uur durende documentaire. Moet je eigenlijk gewoon concluderen dat de verhalen heel redelijk zijn en doorgaans goed kloppen en passen bij de feiten.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 22:32:09 #292
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188678908
Zo, lekker felle reactie van MJ Estate.

pi_188679521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Zo, lekker felle reactie van MJ Estate.

[ afbeelding ]
''There aren't multiple accusers''

Wat een dombo's daar. Allereerst zijn James Safechuck en Wade Robson al met zijn tweeën.

Daarnaast, zijn ze daar soms Gavin Arvizo en Jordan Chandler vergeten?

''They interviewed only two guys out of the thousands who visited Neverland''

Nou, dit zijn wel mensen die aantoonbaar een band met Michael Jackson hadden en vaak bij hem in de buurt waren. Het zijn geen bezoekers of fans die om een handtekening kwamen vragen.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 22:54:21 #294
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188679662
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 00:24 schreef luxerobots het volgende:
Overigens, dat je continu hamert op dat treinstation geeft ook wel aan dat er weinig tegen in te brengen valt. Het is immers makkelijk te verklaren doordat het menselijk geheugen niet feilloos is.
Het is helemaal niet makkelijk daarmee te verklaren.
Waarom doet Safechuck dat anders niet? Waarom zijn ze zo stil over deze zaken?

Safechuck kan gewoon zeggen.
"Ik heb me vergist in de datum. Ik was een stuk ouder toen ik in het treinstation werd misbruikt. Mijn verklaring onder ede klopt niet. Bovendien, het was dus niet ergens tussen '87 en '90 zoals ik in LN beweer, maar pas in '94. Vergissinkje. En ik ben in '92 dus ook niet afgedankt en ingeruild voor Brett Barnes. Het ging al die tijd gewoon door. Oeps, vergist! Jackson valt namelijk niet alleen op pre-puberale jongetjes, terwijl we wel die indruk wilden wekken. Sorry, mijn geheugen is niet feilloos. Oh ja, en eigenlijk was het op latere leeftijd ook wel met mijn eigen goedkeuring. Of toch niet, dat weet ik niet meer zeker.."

quote:
Als dat je sterkste tegenargumenten zijn uit een vier uur durende documentaire. Moet je eigenlijk gewoon concluderen dat de verhalen heel redelijk zijn en doorgaans goed kloppen en passen bij de feiten.
Er zijn veel meer argumenten maar ik moet jou steeds aan de hand meenemen om je er goed op te laten reageren. Dus daarom was even focus hierop.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 23:01:24 #295
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188679846
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

''There aren't multiple accusers''

Wat een dombo's daar. Allereerst zijn James Safechuck en Wade Robson al met zijn tweeën.

Daarnaast, zijn ze daar soms Gavin Arvizo en Jordan Chandler vergeten?
Arvizo en ook zijdelings Chandler zijn beide in 2005 behandeld in de rechtszaak. Wat was de uitspraak ook alweer?

Dan Reed verwachte dat er, gelijk aan Weinstein en Cosby, een hele rits aan nieuwe slachtoffers zich zouden melden. Dat liep anders. Degenen waarvan ze zelf in LN riepen dat ze ook misbruikt waren - Macauley Culkin en Brett Barnes - ontkennen juist ten zeerste.

Het zijn gewoon leugenaars en het is goed dat deze geluiden eens wat duidelijker naar voren komen in de media.

quote:
''They interviewed only two guys out of the thousands who visited Neverland''

Nou, dit zijn wel mensen die aantoonbaar een band met Michael Jackson hadden en vaak bij hem in de buurt waren. Het zijn geen bezoekers of fans die om een handtekening kwamen vragen.
Dat waren Culkin en Barnes ook. Waarom hen niet geïnterviewd? Omdat ze ontkennen en dat mag niet?
pi_188679931
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:54 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
En ik ben in '92 dus ook niet afgedankt en ingeruild voor Brett Barnes.
Niet afgedankt? Safechuck ging van speciaal vriendje, naar een figurant die de parasol vasthoudt.

Van dit:

Naar dit:

pi_188680019
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Niet afgedankt? Safechuck ging van speciaal vriendje, naar een figurant die de parasol vasthoudt.

Van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding]afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]

Naar dit:

[ afbeelding ]
Hoe vaak ga je die foto's nou nog posten?
  woensdag 28 augustus 2019 @ 23:09:20 #298
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188680040
Je kunt afbeeldingen ook schalen hè, met [img=200] aan het begin van de tag.

Kun je nog meer plaatjes kwijt!
pi_188680160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je die foto's nou nog posten?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Je kunt afbeeldingen ook schalen hè, met [img=200] aan het begin van de tag.

Kun je nog meer plaatjes kwijt!
Maar even inhoudelijk.

Michael Jackson had duidelijk een band gesmeed. Als je dan ook nog op dezelfde kamer slaapt. Waarom zou er dan geen misbruik kunnen zijn? En waarom zouden Robson en Safechuck niet gewoon hun waarheid vertellen?
pi_188680223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef luxerobots het volgende:
Maar goed, Brave_Sir_Robin.

1. Michael Jackson was met James Safechuck in Parijs en in Japan. Vind je ook niet dat Michael Jackson wel erg veel met deze jongen optrok?

2. Als je het gedrag van Michael Jackson bekijkt, lijkt het er dan niet sterk op dat Michael Jackson verliefd was op deze jongen?

3. Zou er niet, zoals James Safechuck beweert, seksueel misbruik geweest kunnen zijn?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nou, als jij een relatie hebt waarbij je iemand bijna dagelijks ziet. En vervolgens neem je een nieuwe relatie, maar geef jij je oude partner alleen af en toe nog een neukbeurt. Dan kun je wel stellen dat iemand afgedankt is.

Dan gaat het dus van dit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Naar dit:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]