abonnement Unibet Coolblue
pi_188451848


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:


Maandag 19 augustus 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 20 augustus 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 21 augustus 2019 - 2 visumhouders komen binnen
Zondag 25 augustus 2019 - 1 Nieuwe visumhouder gaat weg
Maandag 26 augustus 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188451854
>>> Slome Cos en weer een vroege dagsluiting vandaag. Deze weken naar de stemming zijn echte mood killers. Ik kan er weinig van maken. <<<<<

Dagsluiting. De titel voor vandaag: Gelul over de bank en de poes van?

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Half elf. De dagsluiting is er uit en ik ben er effe klaar ermee. Was niet erg gemotiveerd. Maar ja er is altijd weer morgen. Ga nog effe wat anders kijken.

------

Woensdagmiddag half een. Boven in de silo zijn Jens, Jordy en Shelley druk aan het werk. Gerrit beneden even wat te vreten tussen twee rookbeurten. Jessie doet weer interessant met de megafoon.

Een uur. Gerrit en Merel buiten. Er springt een sprinkhaan op haar voet. Merel trapt hem dood en roept dat ze hem niet heeft dood getrapt. Gerrit weer naar binnen om aan Hiske te vertellen dat Jorrit komt voor een slaap dingetje met Mylene. Even later staat hij bij Mylene in het huisje om te vertellen dat Jorrit vandaag al langskomt. En SL.

Kwart over een. Het is weer druk bij het rokersbankje. Franny, Merel, Gerrit en Jessie hangen daar rond zoals alle dagen. Boven belt Shelley met Mounira over handboeien. Of Shelley maar wil mailen want Mounira is met haar kinderen bezig in de tuin. Of het geld zaterdag contant klaar kan liggen.

Half twee. Twee heren komen binnen om over de release party van Gerrit en Jessie hun single te praten. Ze weten alles, kennen iedereen en kunnen een hoop regelen zeggen ze. Kosten worden besproken en direkt een SL. Jessie is blijkbaar over zijn podiumvrees heen. Hij wil een pot Nutella en een liter volle melk in de kleedkamer.

Twee uur.

ANTPQ-36 schreef de volgende observatie:

Naariska had ook gesolliciteerd als tandarts assistente.
Afgewezen: "Praatjes vullen geen gaatjes" :N :X

Einde bericht.


Kwart voor drie. Er moeten ook danseressen bij om er wat van te maken. Jessie wil ook een leren jack met een karikatuur van zichzelf er op. Dat wordt dus een karikatuur van een karikatuur op dat jack. Gerrit heeft al een wit overhemd en gilletje om in op te treden.

Half vier. Jorrit is nog steeds met Mylene bezig.

Kwart voor vier. Merel en Jessie op het rokersbankje. Gerrit is het net niet, net als het refrein. Gerrit komt er weer bij en de twee zeggen niks over wat ze net besproken hebben. Het lijkt er op dat ze van Gerrit af willen. Het maakt mij niks uit. Opgelazerd met alle drie.

Kwart voor vijf. Franny slaapt niet graag alleen. Daarom vraagt ze Mylene om zo nu en dan bij haar te komen slapen. Ik vermoed dat ze ergens van Ger af wil omdat ze voelt dat ze wordt gebruikt en eigenlijk zijn tweede, derde of laatste keus is. Ze heeft gevoelens voor hem en ze wil hem niet dumpen vanwege dat gevoel.

Er is post in het huis van Jens en Mylene. Ze lezen in stilte en laten eigenlijk niks los over het geschrevene.

Vijf uur. Zo te zien heeft Hiske ook post. Maar SL. Kristel moet lachen om de humor van Hiske. Kris zal andere streams hebben dan ik. Heb nog nooit enige humor in Hiske kunnen bespeuren. Dus Kristel kijkt niet echt die schrijft dus zo maar wat. Als Hiske nou maar niet gaat denken dat ze leuk is. Ze is leuk om belachelijk te maken dat wel.

Half zes. Maris zit te emo-vampieren met Lexy's post. Lexy wil niet van de een naar de ander gaan. Ze gaat pas uit haar zomerhuisje als ze een echte serieuse relatie heeft. En SL.

Kwart voor zes. Jens troost Mylene. Ze blijft maar sniffen en haar neus ophalen. Lekker zout om te zoenen. Jens is heel geduldig met haar. Dat siert hem. Weer een SL.

Half zeven. Aan de tafel zitten veel eten op woensdag eters maar ze zijn nog niet compleet. Dit zijn er eeen stuk of tien. Ze verwachten er in het totaal zeventien stuks. Ze vreten taco's gevuld met een prutje.

Half acht. Op het rookbankje zit Gerrit met de mobiele telefoon te spelen. Franny komt er bij zitten ze heeft haar korte bontjackje aan.

Kwart over acht. Boven zitten Jordy, Shelley en Jens achter de computers.

Half negen. Jessie, Jens, Mylene en Jordy boven in de silo ahter de computers. Jessie gaat weer naar beneden. Trek in pizza en moe en wil naar bed. Djiezus het is nog geen kwart voor negen en hij wil al weer naar bed.

Negen uur. Lexy heeft een nieuwe tattoo van een poes op haar dij staan gezet door de leermeester van Dylan. Nu trekt ze om de haverklap haar broek naar beneden en vraagt, tot algemene hilariteit, of men haar poesje wil zien. Opvallend is dat Maris wel leuk kan doen als er maar genoeg alcohol in haar lijf zit. Ze vondt zichzelf wel de leukste met haar slappe grappen en eindeloos herhalen hier van zodat iedereen weet dat het haar grap was.

Tien uur. Het is weer genoeg voor vandaag. Ik haat deze slome dagen met verkiezings gezeik. Ik ga zo lekker BattleBots kijken.

Agenda.

Elke Vrijdag: Pizza eten met vrije toegang bij Mariskas Pizzapaleis.
Vrijdag: Franny krijgt dansles.
Zondag: Film opnamen Lorenzo.
Zondag: Familiebezoek Merel. Dank je FF.
Mariska heeft op 1 september ook haar bezoek.Dank je DGK.
1 September om 18:00 t/m 21:00 de Filmavond Premiere Lorenzo Starring Shelley.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristiese bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristiese bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188451863
quote:
3s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:41 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Daar is ze te kort voor.
_O- _O- _O-
Toiletjuffrouw dan maar.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:43:01 #4
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188451872
Jordie wou op Mariska stemmen maar heeft dat inmiddels veranderd :')
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:43:14 #5
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188451883
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Toiletjuffrouw dan maar.
Alleen als assitente van Lenie want die heeft de juiste kop voor die rol.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188451898
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Jordie wou op Mariska stemmen maar heeft dat inmiddels veranderd :')
Ow, dus niet Merel?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_188452020
Leipe shit ouwe
pi_188452025
Kan iemand een cap plaatsen van de favo poll in het topic.
UTO / Het stemmings - (Popu) Poll topic. 2 (neem aan dat dit de plaats is).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:51:17 #10
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188452031
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ow, dus niet Merel?
Misschien nu wel veranderd in Merel ;)
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:52:04 #11
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188452051
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:51 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Misschien nu wel veranderd in Merel ;)
Weet ik niet, maar vanmiddad kreeg ik de indruk dat hij ging op Merel, maar goed er wordt ook weleens gegokt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_188452099
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Jordie wou op Mariska stemmen maar heeft dat inmiddels veranderd :')
:'(
pi_188452117
Om de deurklinken heenschilderen :{w
  woensdag 14 augustus 2019 @ 23:00:33 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188452171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar vanmiddad kreeg ik de indruk dat hij ging op Merel, maar goed er wordt ook weleens gegokt.
ja , hij zal nu wel op Merel gaan dus :B
  woensdag 14 augustus 2019 @ 23:01:12 #15
389345 IkFok
jij fokt. wij fokken.
pi_188452188
pi_188452252
  woensdag 14 augustus 2019 @ 23:28:23 #17
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188452868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 23:00 schreef Flow3r het volgende:

[..]

ja , hij zal nu wel op Merel gaan dus :B
Ik heb het hem niet zelf horen zeggen hoor, dus ik weet het niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_188453228
Staat Adriaan nu net weer pannenkoeken te bakken of nog steeds? Om uur of 21.30 - 22.00 zag ik hem daar toch ook al mee bezig?
pi_188453461
Hebben we Gerrit nog bij Franny zien liggen, of is het erg rustig tussen die 2?
pi_188453578
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 23:50 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben we Gerrit nog bij Franny zien liggen, of is het erg rustig tussen die 2?
Niet samen gezien vanavond.
Gerrit was in atelier bezig.
Zag Franny even alleen op bed liggen en later, redelijk vroeg nog voor 22.30, ging Gerrit naar de yurt.
pi_188453666
Oke hebben een vrije avond waarschijnlijk :Y
pi_188454041
Hier ook
SOONY
pi_188454044
quote:
3s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:42 schreef Paco55 het volgende:
>>> Slome Cos en weer een vroege dagsluiting vandaag. Deze weken naar de stemming zijn echte mood killers. Ik kan er weinig van maken. <<<<<

Dagsluiting. De titel voor vandaag: Gelul over de bank en de poes van?

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.



Opvallend is dat Maris wel leuk kan doen als er maar genoeg alcohol in haar lijf zit. Ze vondt zichzelf wel de leukste met haar slappe grappen en eindeloos herhalen hier van zodat iedereen weet dat het haar grap was.
Gistermiddag was ze ook opvallend vrolijk en hoorde ik haar tot in den treure herhalen dat ze gekleed was in blauw, de kleur van de belastingdienst. Ik dacht toen dat ze in de euforie zat van de 'macht' van het zakgeld beheren.
Nu ik jouw opmerking lees ben ik er bijna van overtuigd dat ze gistermiddag ook onder invloed was van alcohol.

Ik realiseer me dat ze eigenlijk veel op Eric lijkt. Zonder alcohol grumpy klagend over hoe zwaar ze het hebben en met een slok op blaken ze van de levenslust.

quote:
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Sweet dreams Paco!
pi_188454050
Enge treurkneus Dil gaat slapen.
SOONY
pi_188454100
Wat doet iedereen toch lelijk hier over die BN-ers daar. Hebben jullie zelf issues, die jullie projecteren o.i.d.? :*
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  donderdag 15 augustus 2019 @ 00:37:38 #26
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188454113
Dilul nog even lekker aan het chatten met Kaylee? ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188454128
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:37 schreef snetje het volgende:
Dilul nog even lekker aan het chatten met Kaylee? ...
[ afbeelding ]
Zit 'ie nou naar jou te grijnzen?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 00:39:24 #28
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188454138
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:36 schreef Straatverlichting het volgende:
Wat doet iedereen toch lelijk hier over die BN-ers daar. Hebben jullie zelf issues, die jullie projecteren o.i.d.? :*
Je hebt de betekenis van "Commentaar" in de afkoring COS nog steeds niet door.. geeft niets, overkomt de beste nog steeds hier
pi_188454148
Dil ligt al te dromen, hopelijk heeft hij te horen gekregen dat hij met de stemming mag vertrekken.
SOONY
pi_188454150
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:36 schreef Straatverlichting het volgende:
Wat doet iedereen toch lelijk hier over die BN-ers daar. Hebben jullie zelf issues, die jullie projecteren o.i.d.? :*
Alleen maar ;)
  donderdag 15 augustus 2019 @ 00:41:13 #31
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188454164
Dat in de camera geloer ben ik ook een keer zat ... "Ben ik wel in beeld?" Brandlul heeft daar ook groot aandeel in...bwegh ... :r
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188454166
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef DKUp het volgende:
Dil ligt al te dromen, hopelijk heeft hij te horen gekregen dat hij met de stemming mag vertrekken.
Liever niet zeg, zelf opstappen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_188454168
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Je hebt de betekenis van "Commentaar" in de afkoring COS nog steeds niet door.. geeft niets, overkomt de beste nog steeds hier
Welnee @Straatverlichting heeft het woord commentaar in de Nederlandse taal geïntroduceerd *O*
pi_188454170
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Zit 'ie nou naar jou te grijnzen?
Ja hij kijkt wel ff eng enz. en precies bij dat bericht. Maar denk dat ie vooral aan t online zoeken is naar nieuwe tattoo technieken.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454175
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Je hebt de betekenis van "Commentaar" in de afkoring COS nog steeds niet door.. geeft niets, overkomt de beste nog steeds hier
Ik leer graag bij... wat mis ik?
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454179
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:41 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Welnee @:Straatverlichting heeft het woord commentaar in de Nederlandse taal geïntroduceerd *O*
:P lol
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Liever niet zeg, zelf opstappen.
Drie mensen weg, helemaal mooi.
SOONY
  donderdag 15 augustus 2019 @ 00:43:41 #38
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188454185
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:42 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Ik leer graag bij... wat mis ik?
Dat het anders VOS had geheten hier, of WOS
pi_188454193
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:43 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Dat het anders VOS had geheten hier, of WOS
Ow, die snap ik niet. Ik dm ff, ok?
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454205
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:31 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Gistermiddag was ze ook opvallend vrolijk en hoorde ik haar tot in den treure herhalen dat ze gekleed was in blauw, de kleur van de belastingdienst. Ik dacht toen dat ze in de euforie zat van de 'macht' van het zakgeld beheren.
Nu ik jouw opmerking lees ben ik er bijna van overtuigd dat ze gistermiddag ook onder invloed was van alcohol.

Ik realiseer me dat ze eigenlijk veel op Eric lijkt. Zonder alcohol grumpy klagend over hoe zwaar ze het hebben en met een slok op blaken ze van de levenslust.
[..]

Sweet dreams Paco!
Ik geloof dat het Maris opbrak toen ze binnenkwam en claimde om een maand niet te drinken. Ze had dorst maar ze zag ook Jens die gewoon keihard was voor zichzelf en stopte met de alcohol. Hij lag dan wel 3 weken op bed maar had toch de kracht en de moed om 's nachts de verzendingen en het plotterwerk te leveren dat nodig was om die kant van de handel gaande te houden. Zij hield het niet vol want toen ze klaar was één label van een wijnfles te weken was ze klaar om te drinken. Nu zie je haar elke dag wel een smoes verzinnen om weer door te zuipen. Vandaag was het gezellig doen met Lexy. En vanavond begon ze weer tegen Lexy hoe ze morgen een advocaatje gingen doen. Maris heeft een drankprobleem denk ik zo.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 00:47:41 #41
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188454211
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:45 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Ow, die snap ik niet. Ik dm ff, ok?
Lelijk doen over "die BN'ers" valt onder Commentaar leveren… Verslagen doen of Waarheden leveren is een ander topic
pi_188454214
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Lelijk doen over "die BN'ers" valt onder Commentaar leveren… Verslagen doen of Waarheden leveren is een ander topic
Waarheden? :D
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 00:50:35 #43
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188454236
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Waarheden? :D
Dan zou het WOS heten hier.. maar dat is niet zo hé?
pi_188454241
quote:
3s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:47 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik geloof dat het Maris opbrak toen ze binnenkwam en claimde om een maand niet te drinken. Ze had dorst maar ze zag ook Jens die gewoon keihard was voor zichzelf en stopte met de alcohol. Hij lag dan wel 3 weken op bed maar had toch de kracht en de moed om 's nachts de verzendingen en het plotterwerk te leveren dat nodig was om die kant van de handel gaande te houden. Zij hield het niet vol want toen ze één label van een wijfles te weken was ze klaar om te drinken. Nu zie je haar elke dag wel een smoes verzinnen om weer door te zuipen. Vandaag was het gezellig doen met Lexy. En vanavond begon ze weer tegen Lexy hoe ze morgen een advocaatje gingen doen. Maris heeft een drankprobleem denk ik zo.
Dat denk ik dus ook! Gelukkig lijkt ze een vrolijke dronk te hebben, alhoewel een Donniska op streams wel voor wat afwisseling kan zorgen :P
pi_188454246
quote:
3s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:47 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik geloof dat het Maris opbrak toen ze binnenkwam en claimde om een maand niet te drinken. Ze had dorst maar ze zag ook Jens die gewoon keihard was voor zichzelf en stopte met de alcohol. Hij lag dan wel 3 weken op bed maar had toch de kracht en de moed om 's nachts de verzendingen en het plotterwerk te leveren dat nodig was om die kant van de handel gaande te houden. Zij hield het niet vol want toen ze klaar was één label van een wijnfles te weken was ze klaar om te drinken. Nu zie je haar elke dag wel een smoes verzinnen om weer door te zuipen. Vandaag was het gezellig doen met Lexy. En vanavond begon ze weer tegen Lexy hoe ze morgen een advocaatje gingen doen. Maris heeft een drankprobleem denk ik zo.
:Y Volgens GJ heeft ze dat ;) :P
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188454252
quote:
3s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:47 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik geloof dat het Maris opbrak toen ze binnenkwam en claimde om een maand niet te drinken. Ze had dorst maar ze zag ook Jens die gewoon keihard was voor zichzelf en stopte met de alcohol. Hij lag dan wel 3 weken op bed maar had toch de kracht en de moed om 's nachts de verzendingen en het plotterwerk te leveren dat nodig was om die kant van de handel gaande te houden. Zij hield het niet vol want toen ze één label van een wijfles te weken was ze klaar om te drinken. Nu zie je haar elke dag wel een smoes verzinnen om weer door te zuipen. Vandaag was het gezellig doen met Lexy. En vanavond begon ze weer tegen Lexy hoe ze morgen een advocaatje gingen doen. Maris heeft een drankprobleem denk ik zo.
zeker weten :Y .....en Gert-Jan....heeft daar een stille hint aan gegeven.....dat ze niet bij toeval...in de wijn biz was in utopia....
het is gewoon....Donna. :Y ....het zusje van Donny
pi_188454255
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Lelijk doen over "die BN'ers" valt onder Commentaar leveren… Verslagen doen of Waarheden leveren is een ander topic
Aha... vandaar: COMMENTAAR. Thx voor de uitleg 5!

en @Crapapple : ook thx.. nog meer geleerd https://www.encyclo.nl/begrip/reactie
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454264
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Lelijk doen over "die BN'ers" valt onder Commentaar leveren… Verslagen doen of Waarheden leveren is een ander topic
De V had ook voor vleien of vloeken kunnen staan en de W voor wispelturig of warrig on streams, eigenlijk is er veel van toepassing onder de C van commentaar :D
  donderdag 15 augustus 2019 @ 00:54:10 #49
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188454265
Ik zie Frustie lekker slapen.. alleen… zonder spacecake en neuken en Gerrie en Merel ze kan het dus best wel
pi_188454276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:51 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:Y Volgens GJ heeft ze dat ;) :P
Die heeft met haar gescharreld dus die had het op kunnen merken als hij zelf niet van de wereld was >:)
  donderdag 15 augustus 2019 @ 00:55:31 #51
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188454277
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:54 schreef Crabapple het volgende:

[..]

De V had ook voor vleien of vloeken kunnen staan en de W voor wispelturig of warrig on streams, eigenlijk is er veel van toepassing onder de C van commentaar :D
Precies, je het door
pi_188454281
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:55 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Die heeft met haar gescharreld dus die had het op kunnen merken als hij zelf niet van de wereld was >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188454287
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:54 schreef Crabapple het volgende:

[..]

De V had ook voor vleien of vloeken kunnen staan en de W voor wispelturig of warrig on streams, eigenlijk is er veel van toepassing onder de C van commentaar :D
Ja, kreeg al uitleg net van 5 in dm, maar thx
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454291
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:56 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Ja, kreeg al uitleg net van 5 in dm, maar thx
_O- 5 man sterk zelfs :9 grappig haha
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 15 augustus 2019 @ 00:57:54 #55
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188454293
Hallo! Is er een MOD in de zaal? ... Dit kan allemaal door naar de SC toch? ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188454303
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:57 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

_O- 5 man sterk zelfs :9 grappig haha
Yoooo.... there big :o :@
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454309
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:57 schreef snetje het volgende:
Hallo! Is er een MOD in de zaal? ... Dit kan allemaal door naar de SC toch? ...
Ja das ook waar, i'll shut up :*
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  donderdag 15 augustus 2019 @ 00:59:45 #58
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188454310
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:56 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Ja, kreeg al uitleg net van 5 in dm, maar thx
Weet hoe oud die discussie al is? Oeroud, bijna zo oud als Vonny Rood is..
pi_188454316
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:58 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Yoooo.... there big :o :@
:P
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188454318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:59 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Weet hoe oud die discussie al is? Oeroud, bijna zo oud als Vonny Rood is..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454338
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:39 schreef DKUp het volgende:
Dil ligt al te dromen, hopelijk heeft hij te horen gekregen dat hij met de stemming mag vertrekken.
op een donderdagavond 1 week voor de stemmingen had ik dat gezien bij Cristel....uit het niks was ze woedend...maar dan ingehouden.....toen wist ik...die gaat eruit.... :Y
pi_188454383
Maar goed..streams... t volk slaapt. En tis een puinzooi overal. Hmz.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454428
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:56 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188454453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 01:02 schreef Maria. het volgende:

[..]

op een donderdagavond 1 week voor de stemmingen had ik dat gezien bij Cristel....uit het niks was ze woedend...maar dan ingehouden.....toen wist ik...die gaat eruit.... :Y
Dat kan ik mij nog herinneren maar dacht dat het was omdat ze door had dat er op haar gestemd zou gaan worden. Ze keek zo vurig uit haar ogen dat me dat is bijgebleven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2019 01:19:24 ]
pi_188454471
Nu is alles anders
pi_188454473
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 01:14 schreef Crabapple het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188454476
Wat is er nu anders?
pi_188454480
Ik kom op teeveeheeheeeee
pi_188454485
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 01:19 schreef Mister1984 het volgende:
Ik kom op teeveeheeheeeee
Ja, wanneer ga je heen?
pi_188454487
Of ben je een nieuwe visumhouder?
pi_188454496
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 01:19 schreef Mister1984 het volgende:
Ik kom op teeveeheeheeeee
je zingt dat domme liedje zeker?... :+
pi_188454499
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 01:18 schreef Mister1984 het volgende:
Nu is alles anders
Maar je komt niet op TV!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188454509
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 01:22 schreef Maria. het volgende:

[..]

je zingt dat domme liedje zeker?... :+
Ja :') :') :')
  donderdag 15 augustus 2019 @ 01:35:55 #74
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188454546
Hallo!!! Wat een ellende ...Waar zijn de Mods? ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188454551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 01:35 schreef snetje het volgende:
Hallo!!! Wat een ellende ...Waar zijn de Mods? ...
_O- _O- :* :* :9
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454554
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 01:35 schreef snetje het volgende:
Hallo!!! Wat een ellende ...Waar zijn de Mods? ...
Ow... en ff serieus, zonder smiley's. Wtf maakt t nu nog uit? T slaapt allemaal. Er gebeurt geen flikker. Ik ben ingelogd en wil ff wat posten. Djies... als dat al een probleem is. Mijn muis heeft een scroll-wieltje. Ik hoop die van jou ook. Sorry voor off topic... maar dit gezeur.. echt hoor.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454565


De tent waarin o.a. Gerrit slaapt wordt bijeen gehouden met palen. Ow en Hiske duikt net onder de dekens, naar t toilet geweest vermoed ik. Einde bericht. De groeten :*
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188454579
Alle inwoners slapen, dan moet ik echt stoppen met streamen, anders ben ik een voyeur/ gluurder en zo wil ik niet te boek staan :+
pi_188454581
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 02:08 schreef formule het volgende:
Alle inwoners slapen, dan moet ik echt stoppen met streamen, anders ben ik een voyeur/ gluurder en zo wil ik niet te boek staan :+
Die naam heb je of je er bent of niet :o
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 02:12:55 #80
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188454582
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:52 schreef Maria. het volgende:

[..]

zeker weten :Y .....en Gert-Jan....heeft daar een stille hint aan gegeven.....dat ze niet bij toeval...in de wijn biz was in utopia....
het is gewoon....Donna. :Y ....het zusje van Donny
Echt wel , ik was al aan het wachten wanneer ze aan de zuip zou gaan nadat ze kwam met haar zelf opgelegde voornemen om de eerste maand niet te drinken
Dat zei me al genoeg

Donna it is :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188454818
jessie en merel uit hun slaapkajuit....

maris his..jens mylene fran....in diepe slaap..
pi_188454819
Het konings koppel wakker
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:08:34 #83
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188454855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 06:55 schreef wildstar het volgende:
Het konings koppel wakker
Mijnheer rog O-) gel en mevrouw zweetvoet dus
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_188454860
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:08 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Mijnheer rog O-) gel en mevrouw zweetvoet dus
:Y :Y
pi_188454868
geen dieren te zien.......de dieren worden te laat gevoerd?....
pi_188454881
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:13 schreef Maria. het volgende:
geen dieren te zien.......de dieren worden te laat gevoerd?....
Franny is weer te laat...maar ja ze kan ook niet alleen slapen he
pi_188454884
Jessie....snuif snuif geen internet _O_ _O_
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:18:50 #88
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188454890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:16 schreef wildstar het volgende:
Jessie....snuif snuif geen internet _O_ _O_
Hoe moet dat nu met zijn bitcoins?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_188454895
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:18 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Hoe moet dat nu met zijn bitcoins?
Hij zal zo wel naar de FEBO gaan :)
pi_188454916
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 01:02 schreef Maria. het volgende:

[..]

op een donderdagavond 1 week voor de stemmingen had ik dat gezien bij Cristel....uit het niks was ze woedend...maar dan ingehouden.....toen wist ik...die gaat eruit.... :Y
Goedemorgen.
Dan heeft Gerrit gisteren te horen gekregen dat hij nog blijft.
Hij zat gisteravond met Hiske in de tent en begon aan haar met te vragen of ze nog een bezoek in 2020 ging laten komen. Hiske was best verbaasd en Gerrit mompelde iets van ik ook nog en stak twee vingers in de lucht. Toen was er een SL.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:31:16 #91
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188454934
Oh hij heeft de smartfhone, mag Gerrit wel uit kijken dat hij zich dat foontje ook niet toe eigent.
Sneuneus Jessie hoor niemand daar praten over het feit dat Gerrit wordt afgeschoten uit zijn eigen idee zomerhit maken.
Gerrit wil een zomerliedje maken, of hij dat kan is een tweede, hij vraagt aan Jessie wil jij een refrein mee wil rappen, en nu is het ineens Jessie zijn rapnummer, en wordt Gerrit er bijna uitgeschreven.
En ik hoor of lees nergens dat het toch een pokkenstreek is van Jessie, nou ik vind hem een jatmoos!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:31:37 #92
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188454937
Ahh... Kut hé? we kunnen op de foon niet eens bij de wifi instellingen Aldus Merel
Jahh wat een kutding . Aldus Jessie

Goed werk van Achter
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:32:33 #93
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188454938
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... Kut hé? ze kunnen op de foon niet eens bij de wifi instellingen Aldus Merel
Jahh wat een kutding . Aldus Jessie

Goed werk van Achter
Mooi werk _O- ^O^
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:35:25 #94
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188454948
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:32 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Mooi werk _O- ^O^
Merel dacht waarschijnlijk nu veilig met Mama te kunnen eppe op die smartfoon en dingetjes bestellen zonder controle
pi_188454954
Het is wel beter streamen zo. Geen internet, dus wordt er tegen elkaar gesproken.
Normaal wordt er alleen naar dat scherm gestaard en hoor je niets.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:37:30 #96
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188454958
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:35 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Merel dacht waarschijnlijk nu veilig met Mama te kunnen eppe op die smartfoon en dingetjes bestellen zonder controle
Het is toch een brutaal mens die Merel!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_188454962
Eric die het ineens zonder zijn dagelijkse portie drankinname moest doen, die kreeg ook ineens overal kwaaltjes, Mariska lijk qua uiterlijk ook op Eric net zo’n verlopen kop....
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_188454963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... Kut hé? we kunnen op de foon niet eens bij de wifi instellingen Aldus Merel
Jahh wat een kutding . Aldus Jessie

Goed werk van Achter
Als dit van "achter" komt dan vreet ik nu mn baal shag op ( tja, je moet wat...) O-) :7
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:39:41 #99
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188454965
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:37 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Het is toch een brutaal mens die Merel!
Dat weten ze Achter ook al lang, dus internet eraf, de telefoon is gelijk een kutding , ik hou ervan, bellen en fotoootjes maken, geen bitcoimhandel en chatboxjes
pi_188454971
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:37 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Het is toch een brutaal mens die Merel!
Euhm, dit was gewoon een hersenspinsel van de mummie, het is niet zo dat dat werkelijk het idee van Merel was. :+
pi_188454981
De luiheid van deze mensen, waren ze in U1ook altijd zo laat op....
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_188455001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:31 schreef Poezewoes het volgende:
Oh hij heeft de smartfhone, mag Gerrit wel uit kijken dat hij zich dat foontje ook niet toe eigent.
Sneuneus Jessie hoor niemand daar praten over het feit dat Gerrit wordt afgeschoten uit zijn eigen idee zomerhit maken.
Gerrit wil een zomerliedje maken, of hij dat kan is een tweede, hij vraagt aan Jessie wil jij een refrein mee wil rappen, en nu is het ineens Jessie zijn rapnummer, en wordt Gerrit er bijna uitgeschreven.
En ik hoor of lees nergens dat het toch een pokkenstreek is van Jessie, nou ik vind hem een jatmoos!
Ik vind het ook een nare actie.. is Gerrit al op de hoogte?
pi_188455009
Mariska heeft een gezicht als een oorwurm...
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2019 @ 07:51:20 #104
425473 Straatverlichting
pi_188455010
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Euhm, dit was gewoon een hersenspinsel van de mummie, het is niet zo dat dat werkelijk het idee van Merel was. :+
Eeh we zijn t eens.... wtf :* _O- :D
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:52:59 #105
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188455019
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:48 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Ik vind het ook een nare actie.. is Gerrit al op de hoogte?
Dat weet ik niet, Andrea begon met nummer is teveel Gerrit, dat Jessie te weinig te horen was, toen ging Merel dat door papagaaien, en die hebben waarschijnlijk Jessie op het idee gebracht , meer rappen voor Jessie.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:57:21 #106
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188455039
Nieuwe tattoo van lex is ook grote donkere vlek, net als die roos van Billy toen.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 07:59:02 #107
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188455046
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:01:04 #108
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188455056
Is hij weer iets aan het promoten?

pi_188455060
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:01 schreef spapaars het volgende:
Is hij weer iets aan het promoten?

[ afbeelding ]
Nee, hij is aan het voetballen ^O^
pi_188455062
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:01 schreef spapaars het volgende:
Is hij weer iets aan het promoten?

[ afbeelding ]
Ja zijn nieuwste uitvinding...... ´n ronde voetbal :+
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:04:16 #111
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188455075
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, hij is aan het voetballen ^O^
Niets doet hij zomaar spontaan zonder bijbedoeling.
pi_188455092
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:04 schreef spapaars het volgende:

[..]

Niets doet hij zomaar spontaan zonder bijbedoeling.
Net zoals zijn meisje.. ze passen goed bij elkaar
pi_188455097
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
De luiheid van deze mensen, waren ze in U1ook altijd zo laat op....
Is ook een vreselijke groep! Ze kunnen ook niets meer origineels bedenken.. dat de makers ook niet kunnen bedenken om hier wat aan te doen
pi_188455099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:04 schreef spapaars het volgende:

[..]

Niets doet hij zomaar spontaan zonder bijbedoeling.
Tja hij moet wat hè nu het internet er uit ligt daar _O-
pi_188455114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:09 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Tja hij moet wat hè nu het internet er uit ligt daar _O-
Zijn 2 minuten met Merel natuurlijk ook al gedaan?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:15:32 #116
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188455117
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:09 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Tja hij moet wat hè nu het internet er uit ligt daar _O-
Ojee, hoe moet hij nu zijn werkbriefje van de gemaakte uren versturen?
het zijn er toch al snel 23½ pd (30 min pauze is eigen tijd)
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:18:12 #117
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188455129
Ligt ook nu slechts te wachten tot hij zijn 15 maanden heeft, doet niets meer.

  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:20:24 #118
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188455142
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:18 schreef spapaars het volgende:
Ligt ook nu slechts te wachten tot hij zijn 15 maanden heeft, doet niets meer.

[ afbeelding ]
lijkt wel of hij opgebaard ligt
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:20:35 #119
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188455143
pi_188455198
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:13 schreef Maria. het volgende:
geen dieren te zien.......de dieren worden te laat gevoerd?....
Vaak pas tegen 8.30’uur toch.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188455208
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:18 schreef spapaars het volgende:
Ligt ook nu slechts te wachten tot hij zijn 15 maanden heeft, doet niets meer.

[ afbeelding ]
Adje heeft best veel gedaan Dat is een van de weinige die echt een Utopia wilde
Opbouwen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188455220
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:09 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Tja hij moet wat hè nu het internet er uit ligt daar _O-
Ach heremetiet. Dan kan hij geen bitcoins kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188455228
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:02 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Ja zijn nieuwste uitvinding...... ´n ronde voetbal :+
_O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188455248
Daar gaat de winst weer, Merel heeft een hele rol folie besteld die niet goed is.
Even niet goed gekeken, en Jessie vraagt of zij Utopia kapot wil maken.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:38:27 #125
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455266



Ik ben blij dat Jessie er in zit anders moesten we naar deze levenloze lamstralen kijken
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:39:18 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455271
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455277
als je dat nummer niet meer wilt horen in de ochtend en in de avond dan ga je toch lekker naar huis shel,hoor je het niet meer >:) :W :W
pi_188455280
quote:
Huize "Zonneglore" :X
pi_188455287
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Huize "Zonneglore" :X
_O- _O-
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 08:42:54 #130
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455294
Iemand (een zij) zat gisteren te huilen tijdens het uien snijden ,
Ah Maris
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:42 schreef puzziepie het volgende:
Iemand (een zij) zat gisteren te huilen tijdens het uien snijden ,
Ah Maris
Tja had ze maar lenzen in moeten doen, had ze daar geen last van O-)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 08:45:27 #132
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455314
Maris wil niets uitspreken , zegt niet waar ze mee zit, ze mogen haar wel naar huis stemmen wil alles alleen doen ,geen hulp hebben
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 08:48:57 #133
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455339
Jordy en Lex over het stemmen ,
Lex lijkt op Shell te gaan stemmen? Of toch Mylene ? :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:49:32 #134
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188455343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:48 schreef puzziepie het volgende:
Jordy en Lex over het stemmen ,
Lex lijkt op Shell te gaan stemmen? Of toch Mylene ? :?
Lexc gaat nooit en te nimmer op Shelly stemmen.

Wel op Mylene...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 08:50:38 #135
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455358
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:49 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Lexc gaat nooit en te nimmer op Shelly stemmen.

Wel op Mylene...
Ja dat wist ik al ,maar ze zei net ook iets over Shell , een lief meisje bla bla

Lex ergert zich kapot aan het niet opruimen en schoonmaken van Shell
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:52:04 #136
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188455372
Jordy: die kippen terroriseren ons man.... 8)7

Aansteller!
pi_188455376
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ja dat wist ik al ,maar ze zei net ook iets over Shell , een lief meisje bla bla

Lex ergert zich kapot aan het niet opruimen en schoonmaken van Shell
Dat ze niks zegt van Jessie, die voert ook geen flikker uit en zal ook nooit afwassen :X
pi_188455378
Jordy wil hiske voorstellen om voor eten op woensdag crepes te maken maar wil daar dan wel ¤5 of ¤10 voor hebben want er is ook een investering van dat apparaat.
pi_188455396
Netjes Jordy stiekem gesprekken afluisteren.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 08:55:30 #140
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455402
De meesten slapen daar slecht

Jordy:'Ik ben benieuwd of Maris nog wat aan hem gaat vragen (zoiets)

Lex over Maris die al 2 dagen bezig is met het uitzoeken van alles, en ze weten allemaal door wie de ellende is gekomen : Merel
En niemand trekt zijn bek open, Lex wilde wel wat gaan zeggen maar dat deed ze toch maar niet .
Jordy over wrijving tussen Jessie en Maris , Jessie kan haar stem niet meer horen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455407
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:55 schreef puzziepie het volgende:
De meesten slapen daar slecht

Jordy:'Ik ben benieuwd of Maris nog wat aan hem gaat vragen (zoiets)

Lex over Maris die al 2 dagen bezig is met het uitzoeken van alles, en ze weten allemaal door wie de ellende is gekomen : Merel
En niemand trekt zijn bek open, Lex wilde wel wat gaan zeggen maar dat deed ze toch maar niet .
Jordy over wrijving tussen Jessie en Maris , Jessie kan haar stem niet meer horen
En aan wie ligt het dan ik vind dat ze Merel aan moeten spreken ipv allemaal laf in een huisje erna over haar praten.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 08:57:06 #142
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455416
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Dat ze niks zegt van Jessie, die voert ook geen flikker uit en zal ook nooit afwassen :X
Ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat de meesten toch op een bepaalde manier bang zijn voor Merel en Jessie , en dat Jessie daarom nooit wordt aangesproken
Of Merel ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:59:06 #143
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_188455438
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:57 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat de meesten toch op een bepaalde manier bang zijn voor Merel en Jessie , en dat Jessie daarom nooit wordt aangesproken
Of Merel ;(
never accept such crap
on the barricades
all together
... en huiver mee
pi_188455441
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:57 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat de meesten toch op een bepaalde manier bang zijn voor Merel en Jessie , en dat Jessie daarom nooit wordt aangesproken
Of Merel ;(
Dus ligt het wat mij betreft voor een groot gedeelte bij de andere inwoners. Die accepteren het allemaal en zijn laf om hun mond open te doen. Alleen achter de rug van die twee om durven ze nooit rechtstreeks.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:59:46 #145
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188455442
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ja dat wist ik al ,maar ze zei net ook iets over Shell , een lief meisje bla bla

Lex ergert zich kapot aan het niet opruimen en schoonmaken van Shell
Dat is ook zo maar juist als je goed met iemand ben kan je eerlijk zijn en vragen of ze meer kan meehelpen met opruimen.

Maar niemand kan het zich daar veroorloven een maatje te verliezen. Godverbid dat je alleen komt te staan.

Kan je je afvragen of de vriendschap die mensen daar hebben echt is.

Volgens mij zelden..
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:00:33 #146
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455451
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:56 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

En aan wie ligt het dan ik vind dat ze Merel aan moeten spreken ipv allemaal laf in een huisje erna over haar praten.
Maris weet zo te horen precies door wie het komt , de rest van de bewoners ook _O-

En niemand die z'n bek lostrekt

Onbegrijpelijk dat ze zich zo laten behandelen en er niets tegen/aan doen

Ze maken het zo wel lekker makkelijk voor Merel en Jessie _O- _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455458
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Maris weet zo te horen precies door wie het komt , de rest van de bewoners ook _O-

En niemand die z'n bek lostrekt

Onbegrijpelijk dat ze zich zo laten behandelen en er niets tegen/aan doen

Ze maken het zo wel lekker makkelijk voor Merel en Jessie _O- _O-
Ik vraag me dan af hoe Jessie en Merel ooit weer moeten leven als ze buiten zijn. Ik denk dat er dan heel veel hulp nodig is.
pi_188455460
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Maris weet zo te horen precies door wie het komt , de rest van de bewoners ook _O-

En niemand die z'n bek lostrekt

Onbegrijpelijk dat ze zich zo laten behandelen en er niets tegen/aan doen

Ze maken het zo wel lekker makkelijk voor Merel en Jessie _O- _O-
Mariska is er ook een die alleen achter de rug van merel lult en op de vraag van merel wij zijn toch goed gewoon antwoord ja anders had ik het je wel gezegd.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:02:05 #149
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:59 schreef Giggio het volgende:

[..]

never accept such crap
on the barricades
all together
Ik vind het bijna lachwekkend worden dat iedereen dit allemaal laat gebeuren :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455468
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:01 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af hoe Jessie en Merel ooit weer moeten leven als ze buiten zijn. Ik denk dat er dan heel veel hulp nodig is.
Ach dat is van veel bewoners gezegd en die hebben het ook allemaal gered. Is een tv programma waar ze in zitten, waar ze dingen ingefluisterd krijgen. Zelfs Tim red het buiten ook weer gewoon.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:03:30 #151
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455479
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:01 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af hoe Jessie en Merel ooit weer moeten leven als ze buiten zijn. Ik denk dat er dan heel veel hulp nodig is.
Die gaan het best redden. Niet samen, want die 'relatie' loopt gegarandeerd stuk. Ik vraag me af hoe de rest van die lapzwansen het gaan redden. Het enige dat ze kunnen is klagen en in bed liggen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455489
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:02 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ach dat is van veel bewoners gezegd en die hebben het ook allemaal gered. Is een tv programma waar ze in zitten, waar ze dingen ingefluisterd krijgen. Zelfs Tim red het buiten ook weer gewoon.
Ik vraag het me in dit geval specifiek af voor Merel en Jessie.
Tim had de buitenwereld tegen, die werd uitgekotst en heeft zich moeten bewijzen dat hij niet zo was als hij door franny werd neergezet.

Merel heeft nu een flinke tijd geleefd met het idee dat zij dus onschendbaar is, dat zij dus onbeperkt kan kopen zonder ook maar een flikker uit te voeren en met het gegeven dat zo gauw zij haar mond opentrek, mensen bang wegkruipen en niets meer zeggen

Zo werkt het niet in het echt.
pi_188455496
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:05 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik vraag het me in dit geval specifiek af voor Merel en Jessie.
Tim had de buitenwereld tegen, die werd uitgekotst en heeft zich moeten bewijzen dat hij niet zo was als hij door franny werd neergezet.

Merel heeft nu een flinke tijd geleefd met het idee dat zij dus onschendbaar is, dat zij dus onbeperkt kan kopen zonder ook maar een flikker uit te voeren en met het gegeven dat zo gauw zij haar mond opentrek, mensen bang wegkruipen en niets meer zeggen

Zo werkt het niet in het echt.
Merel geen flinker uitvoert, die brengt ook heel wat geld voor de bv in het laatje. Wat heel veel anderen dus niet doen.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:07:19 #154
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455498
Wou ik net heel verbaasd schrijven dat leen niet in bed ligt...
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:07:43 #155
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455501
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:07:55 #156
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455504
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:59 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Dus ligt het wat mij betreft voor een groot gedeelte bij de andere inwoners. Die accepteren het allemaal en zijn laf om hun mond open te doen. Alleen achter de rug van die twee om durven ze nooit rechtstreeks.
Het ligt aan beide partijen , de ene partij laat het gebeuren , uit angst , onzekerheid of onverschilligheid en de andere partij maakt er schandalig misbruik van

Maar als je een beetje respect voor je medemens zou hebben , dan zou je niet eens willen dat mensen zich zo kut voelen en daar over in gesprek met ze gaan op een normale manier , niet op een neerbuigende kleinerende manier
Want sorry hoor ,maar je hoeft mensen niet continu af te zeiken of neer te zetten .
Het feit dat dat wel gebeurd vind ik zelf al te schandalig voor woorden . Maar goed
zo'n gesprek is niet mogelijk terwijl er genoeg zijn die mondig genoeg zijn

Ze hebben er dus op een hele vreemde manier allemaal baat bij om de situatie zo te laten als hij is
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:07:58 #157
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455506
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:08:00 #158
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_188455508
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik vind het bijna lachwekkend worden dat iedereen dit allemaal laat gebeuren :D
ja toch - 2 wolven en 13 makke lammetjes - 't is net een sprookje O-)
... en huiver mee
pi_188455511
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:07 schreef mazaru het volgende:
Wou ik net heel verbaasd schrijven dat leen niet in bed ligt...
[ afbeelding ]
Vanmiddag weer nodig een middagdutje doen van een paar uur. Daarna huilen en dan 2 uur later weer helemaal happy. Mylene haar dagindeling
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:08:51 #160
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:08 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Vanmiddag weer nodig een middagdutje doen van een paar uur. Daarna huilen en dan 2 uur later weer helemaal happy. Mylene haar dagindeling
Je vergeet de drank
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455519
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:03 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die gaan het best redden. Niet samen, want die 'relatie' loopt gegarandeerd stuk. Ik vraag me af hoe de rest van die lapzwansen het gaan redden. Het enige dat ze kunnen is klagen en in bed liggen.
Ik geloof dat Jens het buiten wel zal redden, die kan hard werken, incasseren en is niet dom. Mylene redt het ook wel, met wat hulp voor haar ADHD, maar ook die kan wel werken, is niet dom, kan modellenwerk gaan doen of met kinderen gaan werken. Hiske? Wat kan die nu eigenlijk? ook die gaat het wel zwaar krijgen. Shel moet buiten even door moeders worden aangepakt en weer lekker als kapster gaan werken. Misschien voor de lol nog bij een amateurtoneelgroep. Gerrit, kan niets, wil niets en zal ook niets worden.
pi_188455521
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:02 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ach dat is van veel bewoners gezegd en die hebben het ook allemaal gered. Is een tv programma waar ze in zitten, waar ze dingen ingefluisterd krijgen. Zelfs Tim red het buiten ook weer gewoon.
Je krijgt misschien dingen ingefluisterd, maar ik mag toch aannemen dat je dan nog steeds zelf beslist of je dat gaat doen of niet!
Iedereen kiest dus zelf hoe hij er op wil staan, alleen realiseren ze zich vaak te laat hoe dat naar buiten komt, en dan gaan ze draaien en liegen om er maar weer goed op te staan.
pi_188455523
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:06 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Merel geen flinker uitvoert, die brengt ook heel wat geld voor de bv in het laatje. Wat heel veel anderen dus niet doen.
buiten is er geen bv. En die dingen die ze in Utopia verkoopt, zijn buiten waardeloos, dan koopt niemand meer bij haar
pi_188455524
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:07 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Het ligt aan beide partijen , de ene partij laat het gebeuren , uit angst , onzekerheid of onverschilligheid en de andere partij maakt er schandalig misbruik van

Maar als je een beetje respect voor je medemens zou hebben , dan zou je niet eens willen dat mensen zich zo kut voelen en daar over in gesprek met ze gaan op een normale manier , niet op een neerbuigende kleinerende manier
Want sorry hoor ,maar je hoeft mensen niet continu af te zeiken of neer te zetten .
Het feit dat dat wel gebeurd vind ik zelf al te schandalig voor woorden . Maar goed
zo'n gesprek is niet mogelijk terwijl er genoeg zijn die mondig genoeg zijn

Ze hebben er dus op een hele vreemde manier allemaal baat bij om de situatie zo te laten als hij is
Dat over het niet willen dat andere zich kut voelen door jou ben ik het helemaal mee eens. Maar bv mylene doet tegen Gerrit en Merel heel er aardig in hun gezicht maar geeft hun achter hun rug om overal de schuld van.
pi_188455542
Dit zien we niet vaak

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:12:20 #166
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455547
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:01 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af hoe Jessie en Merel ooit weer moeten leven als ze buiten zijn. Ik denk dat er dan heel veel hulp nodig is.
Merel kan al niet eens zelfstandig leven
Die heeft ij alles mama nodig

Jessie heeft het ook heel erg makkelijk thuis ,

BTW : hoor hem nu weer janken over anderen ....

Het is toch ook te triest voor woorden dat Jessie zo jankt en alles op anderen afschuift?

Jessie en Merel hebben na Uto nergens last van,...het was vast allemaal lachen hoe ze die hele boel konden kleineren , maar het leven gaat door , het was maar een lolletje daar :')

Zou me niet verbazen zeg maar

Bah
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455564
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:07 schreef mazaru het volgende:
Wou ik net heel verbaasd schrijven dat leen niet in bed ligt...
[ afbeelding ]
Het is Utopia en geen werkkamp, dat rare gefixeer op werk de hele tijd...
pi_188455566
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:11 schreef Dotteke het volgende:
Dit zien we niet vaak

[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit dus een heel lief stelletje is. Geen van beiden probeert de andere de zienswijze of werkwijze in Utopia op te leggen. Ze gaan hun eigen gang. Maar ze geven wel om elkaar. Het zijn, in tegenstelling tot de andere setjes, niet alleen een stelletje omdat ze elkaar back-up kunnen geven.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:14:00 #169
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:09 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik geloof dat Jens het buiten wel zal redden, die kan hard werken, incasseren en is niet dom. Mylene redt het ook wel, met wat hulp voor haar ADHD, maar ook die kan wel werken, is niet dom, kan modellenwerk gaan doen of met kinderen gaan werken. Hiske? Wat kan die nu eigenlijk? ook die gaat het wel zwaar krijgen. Shel moet buiten even door moeders worden aangepakt en weer lekker als kapster gaan werken. Misschien voor de lol nog bij een amateurtoneelgroep. Gerrit, kan niets, wil niets en zal ook niets worden.
Gerrit gaat het best redden. Hij zou het prima doen als leraar. Leen kan niets, wil niets en zal ook nooit wat worden. 1 tegenslag en ze gaat op bed liggen janken. Shelley zal nooit aangepakt worden door haar moeder want die moeder heeft zelf ook nooit wat bereikt en alles is de schuld van een ander.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455580
Nou Adriaan ik heb dat ook gelezen ergens dat je gister weer hebt genomen. Haha adriaan ik dacht dat ik hier vrienden had maar ze lullen gewoon achter mijn rug om. Wat een zeikvent hij doet zelf helemaal niet anders. En gelijk zijn het zijn vrienden meer. Hij lult nu toch zelf ook weer achter mensen hun rug om. Nog 2 weken en eindelijk is hij weg.
pi_188455581
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gerrit gaat het best redden. Hij zou het prima doen als leraar. Leen kan niets, wil niets en zal ook nooit wat worden. 1 tegenslag en ze gaat op bed liggen janken. Shelley zal nooit aangepakt worden door haar moeder want die moeder heeft zelf ook nooit wat bereikt en alles is de schuld van een ander.
Je zult toch wel enige opleiding moeten volgen om leraar te worden, dat zie ik Gerrit niet ech tdoen.
pi_188455585
Jessie haalt Gerrit zijn nest uit en zegt dit zijn toch geen tijden Gerrit, Hiske is ook betrapt en klaagt dat ze slecht slaapt. Kom gerrit zegt ze opstaan want dit zijn werktijden.....
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_188455586
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:06 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Merel geen flinker uitvoert, die brengt ook heel wat geld voor de bv in het laatje. Wat heel veel anderen dus niet doen.
GM. Geld dat ze weer verkeerd uitgeeft door een verkeerde rol plotterspul te bestellen. Jessie vroeg haar of ze Utopia om zeep wilde helpen.
Life is a carnival
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:15:41 #174
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:14 schreef Verida het volgende:

[..]

Je zult toch wel enige opleiding moeten volgen om leraar te worden, dat zie ik Gerrit niet ech tdoen.
Ik wel. Er is een groot gebrek aan leraren en hoe hij het deed met Lex daar had ik bewondering voor
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:16:00 #175
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455596
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:03 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die gaan het best redden. Niet samen, want die 'relatie' loopt gegarandeerd stuk. Ik vraag me af hoe de rest van die lapzwansen het gaan redden. Het enige dat ze kunnen is klagen en in bed liggen.
Er zijn er een paar die echt wel een tic hebben opgelopen en dat vind ik heel erg kwalijk , het is niet nodig om mensen zo te behandelen ,maar Jessie en Merel hebben nergens last van, zien het allemaal als lachtertje

Pesten is gewoon kwalijk, en kan mensen compleet verlammen
Jammer dat Jessie alleen maar bezig is met zichzelf,
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455600
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:15 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

GM. Geld dat ze weer verkeerd uitgeeft door een verkeerde rol plotterspul te bestellen. Jessie vroeg haar of ze Utopia om zeep wilde helpen.
Dat is inderdaad stom dat ze verkeerd besteld na zoveel maanden ermee bezig zijn, oh zie net dat een rol van 30 meten de allerduurste nog geen 35 euro kost. Dus bv failliet brengen ermee valt dus wel mee.
pi_188455608
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik wel. Er is een groot gebrek aan leraren en hoe hij het deed met Lex daar had ik bewondering voor
tuurlijk is er een groot tekort. maar je wordt geen leraar zonder een hbo opleiding af te ronden. En dat zie ik Gerrit nog niet doen.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:17:01 #178
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455613
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Er zijn er een paar die echt wel een tic hebben opgelopen en dat vind ik heel erg kwalijk , het is niet nodig om mensen zo te behandelen ,maar Jessie en Merel hebben nergens last van, zien het allemaal als lachtertje

Pesten is gewoon kwalijk, en kan mensen compleet verlammen
Jammer dat Jessie alleen maar bezig is met zichzelf,
Wat moet hij dan doen? Die hele zooi dragen terwijl hen in bed liggen janken over hem?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:17:13 #179
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_188455616
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:13 schreef goldback het volgende:

[..]

Het is Utopia en geen werkkamp, dat rare gefixeer op werk de hele tijd...
^O^ Alsof ik werkende mensen wil kijken .. ik zou daar vakantie houden .. je kan je hele leven nog werken :)
Duhh !
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:18:23 #180
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455629
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:16 schreef Verida het volgende:

[..]

tuurlijk is er een groot tekort. maar je wordt geen leraar zonder een hbo opleiding af te ronden. En dat zie ik Gerrit nog niet doen.
Met MBO kun je ook leraar worden

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455633
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:15 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

GM. Geld dat ze weer verkeerd uitgeeft door een verkeerde rol plotterspul te bestellen. Jessie vroeg haar of ze Utopia om zeep wilde helpen.
Precies en dan pleurt ze die rol in de hoek en denkt jammer dan ik kan er ook niks aan doen.
pi_188455639
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:09 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik geloof dat Jens het buiten wel zal redden, die kan hard werken, incasseren en is niet dom. Mylene redt het ook wel, met wat hulp voor haar ADHD, maar ook die kan wel werken, is niet dom, kan modellenwerk gaan doen of met kinderen gaan werken. Hiske? Wat kan die nu eigenlijk? ook die gaat het wel zwaar krijgen. Shel moet buiten even door moeders worden aangepakt en weer lekker als kapster gaan werken. Misschien voor de lol nog bij een amateurtoneelgroep. Gerrit, kan niets, wil niets en zal ook niets worden.
Volgens mij denken ze ook nog eens dat straks de hele wereld op ze wacht. Dat ze bn’ers zijn, maar dan komen ze van een koude kermis thuis, want volgens mij hebben de meeste oud-utopianen allemaal werk moeten zoeken. Alleen Romy heeft een programma bij SBS6 en Billy mocht eens aanschuiven bij Shownieuws dacht ik, maar verder houdt het op
pi_188455644
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:18 schreef Datlijktmaarzo het volgende:

[..]

Precies en dan pleurt ze die rol in de hoek en denkt jammer dan ik kan er ook niks aan doen.
maximaal 35 ¤ en inderdaad zo denkt wel van jammer doe het niet express
pi_188455649
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

Met MBO kun je ook leraar worden

[ afbeelding ]
eventueel, na een toelatingsonderzoek. En zo'n toelatingsonderzoek is niet echt een makkie.

Maar dan nog, Ik zie in Gerrit geen goede docent, alleen maar omdat hij een keertje Lexie wat heeft uitgelegd. Ik zou mijn (klein)kinderen niet graag toevertrouwen aan een figuur als Gerrit, met zijn morele standaard en zijn ideeen over pesten. Vergeet niet dat die beelden altijd terug te vinden zullen zijn op het net ;)
pi_188455650
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Er zijn er een paar die echt wel een tic hebben opgelopen en dat vind ik heel erg kwalijk , het is niet nodig om mensen zo te behandelen ,maar Jessie en Merel hebben nergens last van, zien het allemaal als lachtertje

Pesten is gewoon kwalijk, en kan mensen compleet verlammen
Jammer dat Jessie alleen maar bezig is met zichzelf,
Die heeft nooit anders gedaan want bij papa en mama mag ie dat ook altijd.
pi_188455653
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:16 schreef Verida het volgende:

[..]

tuurlijk is er een groot tekort. maar je wordt geen leraar zonder een hbo opleiding af te ronden. En dat zie ik Gerrit nog niet doen.
En mocht hij uiteindelijk toch een opleiding afgerond hebben, dan zie ik hem afknappen op de werkdruk. Hij is te lui en gemakzuchtig. Wel jammer, want hij heeft zeker de kwaliteit om leerlingen zaken rustig uit te leggen.
Life is a carnival
pi_188455661
Alexandra spreekt jessie aan op het nooit uitruimen van de afwasmachine, dat ze dat nooit heeft gezien. Hij zegt oh dat wil dan toch niet zeggen dat ik het ook nooit doe als je het niet gezien hebt.Hij doet het inderdaad niet vaak maar heb het hem wel in de ochtenden zien doen. En die jordy ook gelijk erbij om wat te zeggen. Die denkt ik kom op tv.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:22:08 #188
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455670
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Alexandra spreekt jessie aan op het nooit uitruimen van de afwasmachine, dat ze dat nooit heeft gezien. Hij zegt oh dat wil dan toch niet zeggen dat ik het ook nooit doe als je het niet gezien hebt.Hij doet het inderdaad niet vaak maar heb het hem wel in de ochtenden zien doen. En die jordy ook gelijk erbij om wat te zeggen. Die denkt ik kom op tv.
Die relnicht breekt haast zijn nek als hij denkt dat er ergens een tv-momentje is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455671
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

En mocht hij uiteindelijk toch een opleiding afgerond hebben, dan zie ik hem afknappen op de werkdruk. Hij is te lui en gemakzuchtig. Wel jammer, want hij heeft zeker de kwaliteit om leerlingen zaken rustig uit te leggen.
Gerrit gaat niet meer studeren als hij hier uit komt, want dan is hij beroemd denkt ie!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:22:15 #190
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:06 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Merel geen flinker uitvoert, die brengt ook heel wat geld voor de bv in het laatje. Wat heel veel anderen dus niet doen.
Uhuh :D

Niet dus
Ze laat anderen al haar ellende die ze heeft aangericht opruimen

Ik blijf me verbazen over het feit dat een aantal mensen alles van die twee goed praten met bullshit smoezen

Ik zie bij iedereen wel negatieve dingen of minpunten
Ook als ik een bewoner leuk vind
Maar Jessie schijnt perfect te zijn , alles goed te doen en wordt met verve verdedigd

Ik blijf het opmerkelijk vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 15-08-2019 09:29:38 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:23:13 #191
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455679
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:08 schreef Giggio het volgende:

[..]

ja toch - 2 wolven en 13 makke lammetjes - 't is net een sprookje O-)
:'(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455681
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:22 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Uhuh :D

Niet dus
Ze laat anderen al haar ellende die ze heeft aangericht opruimen

Ik blijf me verbazen over het feit dat een aantal mensen alles van die twee goed praten met bullshit smoezen

Ik zie bij iedereen wel negatieve dingen of minpunten
Ook als ik een bewonder leuk vind
Maar Jessie schijnt perfect te zijn , alles goed te doen en wordt met verve verdedigd

Ik blijf het opmerkelijk vinden
Jessie en merel zijn zeker niet perfect maar zo overdreven slecht als ze beschreven worden af en toe ook zeker niet.
pi_188455686
Adriaan die net boos was over mensen achter zijn rug lullen staat nu met Mariska over mensen achter hun rug te lullen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:25:58 #194
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455701
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:09 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Dat over het niet willen dat andere zich kut voelen door jou ben ik het helemaal mee eens. Maar bv mylene doet tegen Gerrit en Merel heel er aardig in hun gezicht maar geeft hun achter hun rug om overal de schuld van.
Ja joh ik snap het allang hoor
Als jij het maar gelooft
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455707
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:16 schreef Verida het volgende:

[..]

tuurlijk is er een groot tekort. maar je wordt geen leraar zonder een hbo opleiding af te ronden. En dat zie ik Gerrit nog niet doen.
Hij kan zo verkoper van auto's of keukens worden,slap lullen kan hij wel.
pi_188455716
Adriaan dat doe je precies hetzelfd van nee maar jij en nee maar jij.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:28:44 #197
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455728
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat moet hij dan doen? Die hele zooi dragen terwijl hen in bed liggen janken over hem?
Nee zeker niet ,,maar mensen met respect behandelen is het minste
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn , ruzie maken hoort er ook bij vind ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455732
Gerrit over iets op internet gezien te hebben en Franny antwoord ze zitten er nu dagelijks he. Maar heel zachtjes allemaal dus kon het niet goed verstaan
pi_188455747
Adriaan doet ook niks fout en is altijd bezig met het groepsproces, maar als iemand vraagt naar die drugs voor de spacekeek dan roept hij: dat komt allemaal goed dat heeft de koerier gebracht.
Oh en die doet dat gratis of zo?
Nee die begint met op zijn minst 15 euro en dan volgt de rest, maar van welk geld gaan we niet horen.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:30:27 #200
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:28 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Nee zeker niet ,,maar mensen met respect behandelen is het minste
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn , ruzie maken hoort er ook bij vind ik
Jessie is arrogant. Dat ben ik met je eens. Maar geloof me! Als ik met dit soort mensen zou samenwonen dan voelde ik me er ook hoog boven staan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Merel kan al niet eens zelfstandig leven
Die heeft ij alles mama nodig

Jessie heeft het ook heel erg makkelijk thuis ,

BTW : hoor hem nu weer janken over anderen ....

Het is toch ook te triest voor woorden dat Jessie zo jankt en alles op anderen afschuift?

Jessie en Merel hebben na Uto nergens last van,...het was vast allemaal lachen hoe ze die hele boel konden kleineren , maar het leven gaat door , het was maar een lolletje daar :')

Zou me niet verbazen zeg maar

Bah
Dat s zeker triest, en hij doet het iedere dag meerdere malen.
En als hij zelf nu zo succesvol was, maar het is de grootste faler die er zit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188455755
Jordy gaat niet niet meer vol. Shelly zegt dat is nu omdat de stemming komt. Die blijft pushen dat hij moet stemmen op wie zij wil.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:30:50 #203
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188455756
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:30:51 #204
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188455757
Frustie doet haar uiterste best weer bij Gerrie ,maar Gerrie heeft even geen zin om opgegeild te worden
pi_188455773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:13 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik geloof dat dit dus een heel lief stelletje is. Geen van beiden probeert de andere de zienswijze of werkwijze in Utopia op te leggen. Ze gaan hun eigen gang. Maar ze geven wel om elkaar. Het zijn, in tegenstelling tot de andere setjes, niet alleen een stelletje omdat ze elkaar back-up kunnen geven.
Zo zie ik ze ook.
Ik zie Jens ook vaak genoeg Myl een lieve aai geven als ze naast elkaar zitten
Ze hebben hun meningsverschillen maar praten die netjes uit.
Hebben in ieder geval respect voor elkaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:32:07 #206
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455778
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy gaat niet niet meer vol. Shelly zegt dat is nu omdat de stemming komt. Die blijft pushen dat hij moet stemmen op wie zij wil.
Gerrit _O-
Ik vind het toch wel grappig dat je ze nu 1 voor 1 terug ziet krabbelen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455781
Zondag merel haar familie daar. Die mogen dan toch ook alles doorvertellen aan haar over wat er nu rond gaat in utopia.
pi_188455782
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:14 schreef Verida het volgende:

[..]

Je zult toch wel enige opleiding moeten volgen om leraar te worden, dat zie ik Gerrit niet ech tdoen.
En dan op de manier zoals hij daar praat voor de klas staan. De leerlingen vallen in slaap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188455784
quote:
Vieze prutlip!
Bah wat vind ik dat een vies kind.
pi_188455785
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:16 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad stom dat ze verkeerd besteld na zoveel maanden ermee bezig zijn, oh zie net dat een rol van 30 meten de allerduurste nog geen 35 euro kost. Dus bv failliet brengen ermee valt dus wel mee.
waar zie je dat???Ga ik ook daar bestellen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:32:41 #211
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188455786
Gerrit stalken *O*

pi_188455788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zo zie ik ze ook.
Ik zie Jens ook vaak genoeg Myl een lieve aai geven als ze naast elkaar zitten
Ze hebben hun meningsverschillen maar praten die netjes uit.
Hebben in ieder geval respect voor elkaar
En voor elkaars zienswijze en werkwijze.

Ik vind het een leuk stel bij elkaar, niet klef. En het belangrijkste, ze hebben af en toe lol, lachen samen en dan niet alleen onder de invloed van spacecake, maar gewoon omdat ze lol hebben.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:33:40 #213
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455791
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:16 schreef Verida het volgende:

[..]

tuurlijk is er een groot tekort. maar je wordt geen leraar zonder een hbo opleiding af te ronden. En dat zie ik Gerrit nog niet doen.
Toelating lerarenopleiding
Voor de tweedegraads lerarenopleiding moet u het volgende diploma hebben:

havo-diploma;
vwo-diploma;
mbo-diploma (niveau 4).
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:34:13 #215
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188455796
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:34:36 #216
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_188455798
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Zondag merel haar familie daar. Die mogen dan toch ook alles doorvertellen aan haar over wat er nu rond gaat in utopia.
Dat stinkt ook aan alle kanten .. tis niet de eerste keer dat ze vlak voor de stemming bezoek heeft of een uitje naar het ziekenhuis.
Duhh !
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:35:03 #217
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Zondag merel haar familie daar. Die mogen dan toch ook alles doorvertellen aan haar over wat er nu rond gaat in utopia.
Of het nou wel of niet mag, reken maar dat dat gebeurd
Ik zou ook niet weten waarom dat niet zou mogen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455810
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:32 schreef Verida het volgende:

[..]

En voor elkaars zienswijze en werkwijze.

Ik vind het een leuk stel bij elkaar, niet klef. En het belangrijkste, ze hebben af en toe lol, lachen samen en dan niet alleen onder de invloed van spacecake, maar gewoon omdat ze lol hebben.
Dus dat, er zitten daar te weinig mensen die lol maken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:35:59 #219
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188455818
Franny gaat ff kijken of ze kan poepen hoor, tegen Jens. -O-
pi_188455821
Frannie gaat kijken of ze kan poepen..
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:37:07 #221
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:34 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Toelating lerarenopleiding
Voor de tweedegraads lerarenopleiding moet u het volgende diploma hebben:

havo-diploma;
vwo-diploma;
mbo-diploma (niveau 4).
En zelfs als je die niet hebt dan kun leraar worden na een toelatingsonderzoek
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455831
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Of het nou wel of niet mag, reken maar dat dat gebeurd
Ik zou ook niet weten waarom dat niet zou mogen
Het maakt ook geen donder meer uit of ze informatie krijgt, madame gaat toch niet en krijgt ook geen stemmen. Ik kan me niet voorstellen dat de mensen die er zitten echt niet tegen Merel in durven te gaan. Mijn vermoeden is toch sterk dat ze het niet mogen.(script oid) Wordt zo langzamerhand wel tijd dat ze dit gaan veranderen want het is heel ongeloofwaardig
pi_188455838
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

En zelfs als je die niet hebt dan kun leraar worden na een toelatingsonderzoek
dan zul je in ieder geval bij zo'n onderzoek je motivatie moeten geven,
pi_188455842
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Alexandra spreekt jessie aan op het nooit uitruimen van de afwasmachine, dat ze dat nooit heeft gezien. Hij zegt oh dat wil dan toch niet zeggen dat ik het ook nooit doe als je het niet gezien hebt.Hij doet het inderdaad niet vaak maar heb het hem wel in de ochtenden zien doen. En die jordy ook gelijk erbij om wat te zeggen. Die denkt ik kom op tv.
jordi is echt :r :r :r ,wat een vreselijke idioot is het ook,loopt alleen maar te stoken en ouwehoeren,maar voert geen flikker uit.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:38:46 #225
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455846
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:37 schreef Verida het volgende:

[..]

dan zul je in ieder geval bij zo'n onderzoek je motivatie moeten geven,
dat lijkt me logisch. Dat moet je ook als je ergens anders solliciteert.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455847
pi_188455855
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

dat lijkt me logisch. Dat moet je ook als je ergens anders solliciteert.
En dat zie ik Gerrit dus niet doen ;) En ik zie hem ook niet daarna alsnog de hbo opleiding afronden.

Maar dat is mijn persoonlijke visie op lamlul Gerrit :D
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:39:30 #228
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_188455856
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:38 schreef krabje het volgende:

[..]

jordi is echt :r :r :r ,wat een vreselijke idioot is het ook,loopt alleen maar te stoken en ouwehoeren,maar voert geen flikker uit.
En juist dat wil ik zien ipv "werkende" mensen :+
Duhh !
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:39:49 #229
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188455858
Lexie verspreekt zich - Iemand van de vaste kern gaat gewoon naar huis!

Hiske - Lexie verspreekt zich...

Adje - Totaal!
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_188455890
Shelley beweert dat ze hoog in de ranking staat. Top 5 in ieder geval.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:43:13 #231
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188455901
Adriaan weer wiet aan het verheerlijken
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188455909
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:39 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

En juist dat wil ik zien ipv "werkende" mensen :+
ik niet,ik vind dat geroddel echt niks,maar ja smaken verschillen, en daarbij vind ik jordi een engnek.
pi_188455913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:39 schreef Verida het volgende:

[..]

En dat zie ik Gerrit dus niet doen ;) En ik zie hem ook niet daarna alsnog de hbo opleiding afronden.

Maar dat is mijn persoonlijke visie op lamlul Gerrit :D
Ik zie het hem ook niet doen, hij maakt immers nooit iets af
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188455916
Ze hebben dezelfde foon als mij
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. &lt;3
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:44:53 #235
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188455924
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:37 schreef Hznootje het volgende:

[..]

Het maakt ook geen donder meer uit of ze informatie krijgt, madame gaat toch niet en krijgt ook geen stemmen. Ik kan me niet voorstellen dat de mensen die er zitten echt niet tegen Merel in durven te gaan. Mijn vermoeden is toch sterk dat ze het niet mogen.(script oid) Wordt zo langzamerhand wel tijd dat ze dit gaan veranderen want het is heel ongeloofwaardig
Zo ongeloofwaardig dat ik niet geloof dat mensen met zo'n script akkoord zouden gaan
Maar ja , er zijn er maar een paar die wel tegen bepaalde mensen in gaan , maar als niemand het voor je opneemt houdt het ook een keer op.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188455937
Myl over Maris, dat ze als je al niet lekker bent en met je gezondheid aan het sukkelen bent dan moet je rustig aan doen.
Myl is blij dat ze nu meer met haar hoofd aan het werken is en niet staat te scheppen

Ik snap niet dat iemand die met zijn gezondheid klungelt Utopia in gaat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188455942
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:44 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Zo ongeloofwaardig dat ik niet geloof dat mensen met zo'n script akkoord zouden gaan
Maar ja , er zijn er maar een paar die wel tegen bepaalde mensen in gaan , maar als niemand het voor je opneemt houdt het ook een keer op.
Al met al vind ik het vreemd. In Utopia 1 was het lang zo erg niet.
pi_188455951
Franny vraagt aan Myl over er negatief over haar gesproken wordt
Myl zegt niet echt, maar wel over jou en Ger.
Verder praten mensen nooit slecht over jou, zegt ze.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:47:43 #239
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188455952
Franny tegen Mylene - Dat groepje waar ik nu minder mee omga, praten die wel eens over mij?

Mylene - Niet per se negatief, wel eens over jou en Ger.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_188455955
Franny is opgelucht, dan hoef ik daar niet over na te denken zegt ze.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188455959
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:17 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

^O^ Alsof ik werkende mensen wil kijken .. ik zou daar vakantie houden .. je kan je hele leven nog werken :)
dit dus
pi_188455968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:46 schreef Dotteke het volgende:
Myl over Maris, dat ze als je al niet lekker bent en met je gezondheid aan het sukkelen bent dan moet je rustig aan doen.
Myl is blij dat ze nu meer met haar hoofd aan het werken is en niet staat te scheppen

Ik snap niet dat iemand die met zijn gezondheid klungelt Utopia in gaat
Of juist wel een vlucht
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:50:04 #243
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188455973
Franny vraagt aan Mylene of er in het groepje waar ze nu minder mee om gaat slecht over haar gesproken wordt.
Mylene begrijpt niet zo goed wie of wat. (Franny bedoelt de caravan zegt ze)
Mylene weet het niet.
Nu maakt Franny er van of er uberhoudt slecht over haar gesproken wordt.
Mylene zegt van niet.

Mij valt op dat Mylene heel voorzichtig is in haar antwoord.

pi_188455981
Andrea Jordi en Shel zijn bezig over sterke karakters en Shel vind zichzelf ook wel een sterk karakter, maar dat wordt even snel de kop ingedrukt door de andere twee.
pi_188455994
Franny over de familie van Shelley
pi_188456004
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Franny vraagt aan Mylene of er in het groepje waar ze nu minder mee om gaat slecht over haar gesproken wordt.
Mylene begrijpt niet zo goed wie of wat. (Franny bedoelt de caravan zegt ze)
Mylene weet het niet.
Nu maakt Franny er van of er uberhoudt slecht over haar gesproken wordt.
Mylene zegt van niet.

Mij valt op dat Mylene heel voorzichtig is in haar antwoord.

[ afbeelding ]
Mylene zal inmiddels van Jens hebben geleerd dat ze niet gelijk het achterste van haar tong moet laten zien

Slim
pi_188456006
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:39 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

En juist dat wil ik zien ipv "werkende" mensen :+
wat is er nu leuk aan werkende mensen? Misschien als ze hadden gewerkt aan het verbeteren van eigen vaardigheden of een opleiding zouden doen maar dit is gewoon op een goedkope manier geld verdienen aan de zwakkeren van de maatschappij.

Misschien is die vreselijke tattoo man de enigste die nog een beetje in de buurt komt om te volgen in dit opzicht.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:53:03 #248
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188456014
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:40 schreef krabje het volgende:
als je dat nummer niet meer wilt horen in de ochtend en in de avond dan ga je toch lekker naar huis shel,hoor je het niet meer >:) :W :W
Ze kan ook weer naast de geiten gaan liggen ... die maken schijnbaar minder kabaal ... :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188456029
Alexandra gaat het taboe van koning(Jessie) en koningin(Merel) doorbreken, let maar op zegt ze
Maris zegt dat sommige mensen worden tegen gehouden om door te breken,

Maris zegt dat ze niet voor niets bezig is om de financien over te nemen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 09:56:10 #250
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188456042
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:46 schreef Hznootje het volgende:

[..]

Al met al vind ik het vreemd. In Utopia 1 was het lang zo erg niet.
Ik ben gestopt met kijken om ongeveer diezelfde reden
Mensen willen vermaakt worden , en ellende ,strijd zien. Tot op een bepaalde hoogte ik ook ,maar het moet wel leuk blijven e dit is niet meer leuk
(vind ik)
Reden genoeg dus om er in september weer tussenuit te gaan :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188456048
Maris wil de koning en de koniging van de troon stoten
pi_188456052
|Lex denkt dat het geen zin zou hebben om op merel of Jessie te stemmen
Maris denkt juist van wel, ze wil wel eens zien hoe de groep zonder Merel gaat draaien en of mensen dan gaan groeien en bloeien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:57:28 #253
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188456055
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:56 schreef formule het volgende:
Maris wil de koning en de koniging van de troon stoten
Ja, maar ze gaat niet op ze stemmen ..... :')
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:57:37 #254
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188456057
Het regent het regent.... *O*

pi_188456063
Lex wil er nog even over nadenken.
Waarom vraagt Maris, je moet het nu toch wel weten
Lex gaat in ieder geval Myl een goed bedoelde stem geven
Maris gaat vol op iemand maar zegt niet op wie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188456068
De man voor de gas friteuses? is binnen
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188456070
Internet doet het niet, iedereen van de leg
pi_188456072
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Lex wil er nog even over nadenken.
Waarom vraagt Maris, je moet het nu toch wel weten
Lex gaat in ieder geval Myl een goed bedoelde stem geven
Maris gaat vol op iemand maar zegt niet op wie
Goedbedoelde stemmen :r
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:59:36 #259
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188456079
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef Verida het volgende:

[..]

Goedbedoelde stemmen :r
Het ultieme zwaktebod!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:00:01 #260
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188456083
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef formule het volgende:
Internet doet het niet, iedereen van de leg
Wie heeft er nu weer lopen zoeken naar iets of WApp of zo met de buiten wereld? GGreet met zn smartphone?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:00:02 #261
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_188456084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef Verida het volgende:

[..]

Goedbedoelde stemmen :r
ja dat begrijp ik ook nooit.
Duhh !
pi_188456086
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:59 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Het ultieme zwaktebod!
of ultieme lafheid
pi_188456088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:56 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met kijken om ongeveer diezelfde reden
Mensen willen vermaakt worden , en ellende ,strijd zien. Tot op een bepaalde hoogte ik ook ,maar het moet wel leuk blijven e dit is niet meer leuk
(vind ik)
Reden genoeg dus om er in september weer tussenuit te gaan :P
Ik kijk ook bijna niet meer om dezelfde reden..Ongeloofwaardig en daardoor irritant
pi_188456094
Het komt met bakken de lucht uit als er iemand door de poot komt lopen.
Het is de man die de frituurpan komt maken.
Gelukkig heb ik hem binnen gezet, zegt Brandon
Ja, ik zag me al staan onder een afdakje met een waterstraal in me nek, zegt de man

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188456095
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef Verida het volgende:

[..]

Goedbedoelde stemmen :r
Snap ik ook niet,zou gewoon vol gaan op degene die ik eruit wil hebben.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:01:32 #266
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188456102
Wekenlang janken over Merel en Jessie en dan mogen ze stemmen en niemand gaat op ze _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188456111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef Verida het volgende:

[..]

Goedbedoelde stemmen :r
Ja, dat zijn van die nutteloze stemmen waar niemand wat aan heeft
ALs je goed bedoeld advies wil geven kan dat ook buiten de stemmingen om
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:02:58 #268
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188456116
Die friteuze die het niet doet is zeker diegene die Adje in het begin open heeft geschroefd ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:03:31 #269
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188456118
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:02 schreef chufi het volgende:
Die friteuze die het niet doet is zeker diegene die Adje in het begin open heeft geschroefd ...
samen met Brandon
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:03:36 #270
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188456119
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 10:03:46 #271
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188456120
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Alexandra gaat het taboe van koning(Jessie) en koningin(Merel) doorbreken, let maar op zegt ze
Maris zegt dat sommige mensen worden tegen gehouden om door te breken,

Maris zegt dat ze niet voor niets bezig is om de financien over te nemen
Eerst zien ..dan geloven :D

Want al die grote babbels van een aantal mensen daar stellen helemaal niets voor
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 10:05:01 #272
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188456130
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:57 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ja, maar ze gaat niet op ze stemmen ..... :')
Dat dus :D
Allemaal een vette bek , en uiteindelijk stemmen ze lekker laf
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188456134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:00 schreef Hznootje het volgende:

[..]

Ik kijk ook bijna niet meer om dezelfde reden..Ongeloofwaardig en daardoor irritant
Het niveau van het Talpa personeel straalt uit naar programma
pi_188456136
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Eerst zien ..dan geloven :D

Want al die grote babbels van een aantal mensen daar stellen helemaal niets voor
Brandon de saaiste inwoner ooit staat op nr. 1 in de poll, dat zegt alles >:)
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:05:49 #275
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188456137
Drup Drup Drup

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 10:07:17 #276
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188456149
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:05 schreef formule het volgende:

[..]

Brandon de saaiste inwoner ooit staat op nr. 1 in de poll, dat zegt alles >:)
Die poll zegt helemaal niets
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188456155
Gas frituur ding, doet het niet, afschrijven en dumpen dat ding
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:08:09 #278
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188456157
Andrea weer over Gerrit ... ze is hem zat ... hij moet echt weg ... Shelley is als de dood weer voor een PS ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188456161
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:01 schreef mazaru het volgende:
Wekenlang janken over Merel en Jessie en dan mogen ze stemmen en niemand gaat op ze _O-
En ze zeggen er ook nog eens niets over. Alleen maar achter hun rug het er over hebben.
pi_188456165
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:07 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Die poll zegt helemaal niets
Okè, mee eens, Brandon >:) op 1 :)
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:09:24 #281
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188456170
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:08 schreef Mjelleke het volgende:

[..]

En ze zeggen er ook nog eens niets over. Alleen maar achter hun rug het er over hebben.
En zodra ze in beeld zijn weten ze niet hoe snel ze van onderwerp moeten veranderen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 10:09:38 #282
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188456173
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:08 schreef Mjelleke het volgende:

[..]

En ze zeggen er ook nog eens niets over. Alleen maar achter hun rug het er over hebben.
Ze lullen allemaal achter elkaars rug, niet een uitgezonderd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:10:04 #283
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188456177
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:07 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Die poll zegt helemaal niets
Poll zorgt er alleen maar voor dat de bewoners daar zich anders gaan gedragen ... zo jammer ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188456193
Het is soms zwaar om een vrouw te zijn, zegt Shelley
pi_188456195
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:10 schreef snetje het volgende:

[..]

Poll zorgt er alleen maar voor dat de bewoners daar zich anders gaan gedragen ... zo jammer ...
Klopt, da;s vanaf begins af aan al zo.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:11:27 #286
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_188456196
nou sjeldel gaan we dus ook niet op het wikke doek zien

de normale films hoeven ze niet omdat ze geen talent heeft
en voor de films waar ze talent voor heeft wil ze geen tits laten zien

tja... dan maar weer haartjes knippen ^O^
... en huiver mee
pi_188456199
paspop shell wil wel haar chagrijnige kop in de bios, maar tietjes of bloot is een nogo
pi_188456217
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:01 schreef mazaru het volgende:
Wekenlang janken over Merel en Jessie en dan mogen ze stemmen en niemand gaat op ze _O-
mogen niet het programma heeft slechte mensen nodig
pi_188456227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
paspop shell wil wel haar chagrijnige kop in de bios, maar tietjes of bloot is een nogo
porno was de enigste mogelijkheid
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:14:22 #290
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188456229
Ik vraag me af of als ik knetter stoned zou zijn ik zo dom zou kunnen lullen als die Shelley .... :{
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:14:48 #291
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188456234
pi_188456256
Ze hebben een slimme telefoon?
pi_188456262
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
paspop shell wil wel haar chagrijnige kop in de bios, maar tietjes of bloot is een nogo
die shoot met die beren vond ik veel schokkender
Make trouble not war
pi_188456269
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:16 schreef formule het volgende:
Ze hebben een slimme telefoon?
ja en Mariska dacht zelfs dat ze er twee hebben :)
pi_188456274
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:58 schreef Verida het volgende:

[..]

Goedbedoelde stemmen :r
Ook goed bedoelde stemmen kynnen iemand op de bank zetten
pi_188456282
Frituurman bij de poort.
Euvel opgelost?
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188456283
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:19 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ook goed bedoelde stemmen kynnen iemand op de bank zetten
Ja of door meerdere mensen die denken: Ik stem op die want die krijgt toch geen stemmen. :D
pi_188456318
Maris heeft haar oor verbrand met de krultang
pi_188456319
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Eerst zien ..dan geloven :D

Want al die grote babbels van een aantal mensen daar stellen helemaal niets voor
Ik moet het ook eerst zien hoor, Maris denkt er het zelfde over en heeft daarom al een stukje van de finacien overgenomen
Ze stuurde er wel een beetje op aan dat Lex op Merel ging stemmen.
Ben benieuwd wat ze zelf gaat doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188456329
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:08 schreef Mjelleke het volgende:

[..]

En ze zeggen er ook nog eens niets over. Alleen maar achter hun rug het er over hebben.
Snap het wel, als je er iets van zegt wordt tot op de grond toe afgebrand. Denk maar eens aan een Lotus, die durfde wel maar werd ook helemaal afgemaakt door Jessie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188456337
Bezoek voor Andre
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')