twitter:alexfeel twitterde op donderdag 15-08-2019 om 17:39:59Tour de Suède 1987 / étape 61. Jean-Paul Van Poppel2. Adri Van der PoelArctic Race of Norway 2019 / étape 11. Mathieu Van der Poel2. Danny Van Poppel reageer retweet
16'44", Eisel heeft nog altijd gezag.quote:
quote:INTXAUSTI ELORRIAGA BEÑAT EUSKADI BASQUE COUNTRY - MURIAS ABANDON
Kan iemand Van der Poel vertellen dat 99% van de wielrenners niet in een ketel met toverdrank gevallen is en voor hen alles perfect moet lopen om een kans te maken op een overwinning?quote:Van der Poel: I don't know why sprinters wait so long
Is dat voor eigen gebruik? Ben je nog wel ff bezigquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:49 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Eens wat anders dan een leeuwtje, een vis en een aantal vaccinaties
Daarvoor hoeft hij alleen maar naar zijn ploeggenoten te kijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan iemand Van der Poel vertellen dat 99% van de wielrenners niet in een ketel met toverdrank gevallen is en voor hen alles perfect moet lopen om een kans te maken op een overwinning?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan iemand Van der Poel vertellen dat 99% van de wielrenners niet in een ketel met toverdrank gevallen is en voor hen alles perfect moet lopen om een kans te maken op een overwinning?
Omdat al die Noren een moddervet knakworsthoofd hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Waarom sponsort Unox een Noorse wielerploeg?
En Coop. Supermarkten genotquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Waarom sponsort Unox een Noorse wielerploeg?
Ik denk het, ik zou niet weten voor wie anders.quote:
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:39 schreef wimderon het volgende:
Nu gaat Jansen dus sprinten. Bedrog.
Reed een aardige klassiekercampagne anders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:47 schreef Szura het volgende:
Contract Domme Dannie moeten ze eens verscheuren
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Reed een aardige klassiekercampagne anders.
5e en 7e in twee WorldTour-klassiekers. Ik denk dat je bij CCC, Dimension Data, Katusha, vast nog meer, per team max 3 renners gaat vinden die dat ook kunnen zeggen.quote:
Hij heeft in mei nog een 2e plaats gehaald op een wereldbeker MTBquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is volgens mij zijn eerste podiumplaats in bijna een jaar tijd. De andere pakweg 50 wedstrijden was het (voornamelijk) winst of minder.
Oja, die natte race. Neemt niet weg dat de verhouding winst/podium wel bizar is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij heeft in mei nog een 2e plaats gehaald op een wereldbeker MTB
twitter:Hansrug twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 16:26:38Mooier dan dit wordt het niet. Met deze oogverblindende achtergrond gaat @mathieuvdpoel straks omhoog komen @ArcticRaceofN https://t.co/tQorzQXALu reageer retweet
geitenelandenpadquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:54 schreef showtimer het volgende:
twitter:Hansrug twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 16:26:38Mooier dan dit wordt het niet. Met deze oogverblindende achtergrond gaat @:mathieuvdpoel straks omhoog komen @:ArcticRaceofN https://t.co/tQorzQXALu reageer retweet
Zolang Jansen maar niet meedoet. De Tier deed het toen wel goed in Andalucia op een eensgelijke aankomst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |