Omdat Dannie Mathieu gaat kloppen!!!1quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Waarom laten ze Groenendaal niet sprinten? Ik vind dat dat moet.
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:56 schreef wimderon het volgende:
Jeroen (en helaas Stöpler) zijn live.
Nooit gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niek Stubbe, dat je dat niet weet.
Mani is kind aan huis bij de NOS.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niek Stubbe, dat je dat niet weet.
Dat probeerden ze toch ook? Toen Cummings eenmaal weg was zat er niet veel anders meer op.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:27 schreef VoMy het volgende:
Als Jumbo de dagzege had willen binnenhalen, hadden ze voor iets anders dan een groepssprint moeten gaan.
Je hoopt toch dat ze dat weten.
De Tier reed in eerste instantie niet door toen hij weg was in een kwartet en toen Grondahl ook nog de aansluiting bij dat groepje kreeg trokken ze nog steeds niet vol overtuiging door. De latere speldenprikken van Barguil en die demarrage van Cummings reageerden ze ook al niet meer op.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat probeerden ze toch ook? Toen Cummings eenmaal weg was zat er niet veel anders meer op.
Ik was net te laat.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:53 schreef IbanMayo het volgende:
Ik heb ingeschakeld voor de grote Mathieu-show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |