Hoog Gordongehalte.quote:
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe niet zo vervelend [ link | afbeelding ]
Daar is hij te leuk voorquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kon dat niet in een spoiler?
Nee, een foto dat jij hem bij zijn enkels pakt en met zijn hoofd in de wc hangt terwijl jij doortrekt zou leuk zijn.quote:
Meilandquote:
Martien!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe niet zo vervelend [ link | afbeelding ]
Ik zag afgelopen week nog een filmpje van die mafkees.quote:
Ik vind hem wel leuk, maar zo druk lolquote:
Irritant mannetje.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, maar zo druk lol
Ik kreeg hem gisteren ook, moest er om lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen week nog een filmpje van die mafkees.
Staat ie bij de McDonalds en vindt ie het gek dat ze geen wijn hebben.![]()
Ja, wat verwacht je dan?
Zottekop.
Irritant populistisch kut ventje met een hoog sbs gehalte.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zal ermee getrouwd zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe niet net alsof je wereldvreemd bent.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg hem gisteren ook, moest er om lachen
Ik vind het ook wel vermakelijk om te zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vind hem wel grappig.. heb wel wat aflevering gezien
Het is een gimmick, meer niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vermakelijk om te zien.
Sorryquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe niet net alsof je wereldvreemd bent.
Zielenpoot.![]()
Nep snob.
Naar een leeg glas bier kijken is nog vermakelijker.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een gimmick, meer niet.
En niet een van mijn smaak.
Zo nep.![]()
Ik ook, en hij blijft lullen, en dat toontje.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vermakelijk om te zien.
Dat janktoontje ja, altijd drama.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ook, en hij blijft lullen, en dat toontje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |