Daar hebben we toch @Ghostbuster voorquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik moet me toch ergens op afreageren?
Als je via iemand grappig wilt doen, neem dan tenminste iemand met bruine ogenquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar hebben we toch @:Ghostbuster voor
Zo is datquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar hebben we toch @:Ghostbuster voor
Als ik zulk spul wil haal ik het bij de Jumbo, en gooi het 's avonds nog even in de oven.quote:
Het kadaster kan daar uitsluitsel over geven, er is maar 1 kadaster, en daar staat precies vermeld welke grond bij welk perceel hoort.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:51 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben door de buur met geweld van mijn eigen grond gesmeten. Inmiddels aangifte gedaan en dat is nog steeds in onderzoek. Ze claimen dat de grond van hun is maar inmiddels is er een brief van een advocaat onderweg naar hun.
Dus ineens weer gaan groeten alsof er niets gebeurd is dat kan ik niet.
Voor mij ook niet. Geen KFC en geen Mac.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik zulk spul wil haal ik het bij de Jumbo, en gooi het 's avonds nog even in de oven.
Voor mij echt geen KFC.
guilty pleasure. Ik had er nooit één in de buurt nu welquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik zulk spul wil haal ik het bij de Jumbo, en gooi het 's avonds nog even in de oven.
Voor mij echt geen KFC.
Nee, de grapjas uithangen laat ik aan jou over, jij bent daar veel beter in.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je via iemand grappig wilt doen, neem dan tenminste iemand met bruine ogen
Voor mij ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Geen KFC en geen Mac.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, de grapjas uithangen laat ik aan jou over, jij bent daar veel beter in.
De KFC is hoogwaardige kip.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja die kiloknaller van de Jumbo is veel beter
Klopt. Dit was na het uitmeten van het kadaster. Maar kan fysiek niet tegen ze op dan dus afdwingen via de rechter.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het kadaster kan daar uitsluitsel over geven, er is maar 1 kadaster, en daar staat precies vermeld welke grond bij welk perceel hoort.
Uittrekseltje aanvragen.
En die gasten waren nog niet klaar met mij.
Doe je wel een beetje voorzichtig?quote:
Burger Kingquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
guilty pleasure. Ik had er nooit één in de buurt nu wel
Voor de Mac geldt idd hetzelfde.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Geen KFC en geen Mac.
Goor, net zoals pizza van een shoarma of kebab boer. Dan ook de ehcte van de Italiaan. Zin in nu.quote:
Dan regel je toch 'iets'.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:57 schreef Marsani het volgende:
[..]
Klopt. Dit was na het uitmeten van het kadaster. Maar kan fysiek niet tegen ze op dan dus afdwingen via de rechter.
Gekke is dat ik het vlees van AH niet zo vindt maar de shoarma wel enorm lekker.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jumbo en vlees.Shoarma is niet te knagen, zo vet en vol zenen zooi. Bremzout ook. De runderhamburgers zijn modder, maar dan ook echt MODDERvet. Het vlees van Jumbo is bagger.
Ja, in het Noorden misschien, in het Zuiden hebben we ander vlees, en blijkbaar veel betere kwaliteit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jumbo en vlees.Shoarma is niet te knagen, zo vet en vol zenen zooi. Bremzout ook. De runderhamburgers zijn modder, maar dan ook echt MODDERvet. Het vlees van Jumbo is bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |