Dat is niet de oplossingquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:10 schreef formule het volgende:
Gooi de 3 eruit, dan is iedereen weer gelukkig
zag je die tietjes bewegen, 1 spierenbonk en dan die maffe truitjes aan en zie je de slappe borstjes en tepeltjesquote:
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:13 schreef formule het volgende:
Mylene krijgt vaak steekjes van de 3 ,ze pakken haar op dingen
Brrr niet eens gezienquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zag je die tietjes bewegen, 1 spierenbonk en dan die maffe truitjes aan en zie je de slappe borstjes en tepeltjes
moet je de afbeelding ff aanklikken, ik kijk geen streams meer dus alles wat wel beweegt valt me op, hahahaquote:
Toen ik dat gifje maakte zat ik vooral te letten op die koppen van hunquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
moet je de afbeelding ff aanklikken, ik kijk geen streams meer dus alles wat wel beweegt valt me op, hahaha
Die borstjes rollen ze......quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zag je die tietjes bewegen, 1 spierenbonk en dan die maffe truitjes aan en zie je de slappe borstjes en tepeltjes
Kinderen over het algemeen, zijn oprecht, en eerlijk, spontaan enzenzquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:18 schreef zodeju het volgende:
Weet niet of ze bang is.......vaak stapt ze op iemand af met heel air (ook al heeft ze gelijk)......terwijl ze het niet zo bedoelt....gaan ze er tegen in klapt ze dicht.
Lijkt wel of ze van tevoren bedenkt wat ze gaat zeggen en niet verder over het scenario nadenkt.....ook weet ze niet waneer ze beter haar mond kan houden en wanneer juist niet. Ze mist iets wat ze totaal niet te zien is als ze met kinderen bezig is.
BRR..krijg flashbacks van snob-Rob...uto 1...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Laat ze het maar niet horen..quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:23 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Soms lijkt ze ook op Merel Streep
En GGreet weet het ook allemaal zo goed ...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:26 schreef formule het volgende:
IK word een beetje agressief van Jorrit
En vertel die halve schedel wat over druipers, hij verzamelt ze.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:29 schreef Vinamp het volgende:
Gerrit zegt "de vraag is, wat komt beter de verf uit?"
Kinderen is ook een heel verschil dat die drie etterbakken Jessie, Merel en een Gerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:18 schreef zodeju het volgende:
Weet niet of ze bang is.......vaak stapt ze op iemand af met heel veel air (ook al heeft ze gelijk)......terwijl ze het niet zo bedoelt....gaan ze er tegen in klapt ze dicht.
Lijkt wel of ze van tevoren bedenkt wat ze gaat zeggen en niet verder over het scenario nadenkt.....ook weet ze niet waneer ze beter haar mond kan houden en wanneer juist niet. Ze mist iets wat ze totaal niet te zien is als ze met kinderen bezig is.
Die twee vechten binnenkort elkaar de tent/kleedkamer uit...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Jammer, Jessie en Gerrit hebben gezongen voor de heren?
Niet gezien, jammer.....
Hij is vast afgevallen, die jongere met de tietjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nou daar mis je niets aan hoor, het lijkt nergens opquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Jammer, Jessie en Gerrit hebben gezongen voor de heren?
Niet gezien, jammer.....
Ze is echt wel bang , maar die angst zit in haarzelf , zolang ze niets met haar onzekerheid en haar angsten doet blijft ze bang .quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:18 schreef zodeju het volgende:
Weet niet of ze bang is.......vaak stapt ze op iemand af met heel veel air (ook al heeft ze gelijk)......terwijl ze het niet zo bedoelt....gaan ze er tegen in klapt ze dicht.
Inderdaad, als ik Gerrit nu hoort. Geen idee wat er aan de hand was, kom net weer binnen, maar ik kan mij er alles bij voorstellen. Dat zie ja al tijden een beetje gebeuren.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:32 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die twee vechten binnenkort elkaar de tent/kleedkamer uit...
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is echt wel bang , maar die angst zit in haarzelf , zolang ze niets met haar onzekerheid en haar angsten doet blijft ze bang .
Ik klap ook dicht als mensen mij op een bepaalde manier toespreken , en zit dan vervolgens de hele middag diezelfde gesprekken in mijn hoofd te herkauwen over wat ik had moeten zeggen ,hoe ik had moeten doen. Heeft misschien ook wel met de AD(H)D te maken.
Haar houding zou ze wel moeten veranderen , want die klopt totaal niet met haar persoon. En dat is wat mensen zien/voelen.Het ligt niet allemaal aan anderen , het zit in haarzelf en alleen zij kan daar verandering in brengen. Zolang ze daar niets mee doet gaat dat ook niet veranderen .
25 % (zoiets) van de ADD-ers ADHD-ers ontwikkelen angststoornissen , en helaas weet ik daar zelf ook alles van![]()
Mylene is nog maar 20 , goede hulp voor haar ADHD zou echt wel heel belangrijk zijn . iig om te accepteren dat ze dat heeft , en hoe er mee om te gaan.
Er vooral niet tegen vechten.
in elke hand 'n fles witte wijn en dan op 1 been staan....... zennnnnnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:36 schreef formule het volgende:
Vertrouwen in haar zelf en de toekomst, en balans
als ze maar geen regressie therapie gaan doen...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Myl moet terug naar vroeger, hij weet niet of haar gedrag van vroeger dan ook terug k omt
Volgens mij kan die vent niets, is al eens eerder daar geweestquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:40 schreef Maria. het volgende:
[..]
als ze maar geen regressie therapie gaan doen...
Kan me er alles bij voorstellen. Hij is dan ook niet echt een schuimpje.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Rob de huis dealer vond de markt ook 6 keer niks.
... op de vraag welke plek voor haar fijn voelt buiten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:43 schreef formule het volgende:
Mylene voelt zich goed bij haar moeder op de bank
De nieuwe Berry Gordy....quote:
alleen hun achterend toch? Nou dat is de mijne ookquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:43 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja..en dan noemen ze varkens dom.....
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:44 schreef Maria. het volgende:
[..]
inwoner van kansloze jongeren camping....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee die heeft ie op de markt gekocht 12 euro, met een gouden kettinkje eraanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:44 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe zonnebril?????
Oh, lillijk!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee die heeft ie op de markt gekocht 12 euro, met een gouden kettinkje eraan
Ja precies en Merel heeft het werken ook niet uitgevonden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:46 schreef Inca het volgende:
Jessie ze gaan van de ene hangplek naar de andere
Wat doe jezelf dan??? Van de rookcel naar de studio
Een producer waardig....quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:44 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe zonnebril?????
Hoeft ook niet, hij is gevraagd om weer in Utopia te komenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En jij Jessie , wat doe jij voor belangrijks?????
Ook niks dus.
Die vieze grote gouden oorbellen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Merel mag wel uitkijken, die is straks al haar bling bling kwijt
met een aantal restrictiesquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:48 schreef formule het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, hij is gevraagd om weer in Utopia te komen
Dat bedoel ik, Jessie mss?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:48 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die vieze grote gouden oorbellen?
Mag je toch blij zijn dat iemand die wil?
Goudquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:48 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die vieze grote gouden oorbellen?
Mag je toch blij zijn dat iemand die wil?
Eng he.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:49 schreef Sofia2019 het volgende:
Die man bij Mylène komt over als een gore viezerik
Snotkoker doet al sind z'n binnenkomst niet anders.quote:
Utopia regel 1 : Nooit naar jezelf kijken!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Net niet verhaal, met net niet mensen (snotkoker en meurol)
Beide de vlees geworden net niets van het hele park.
Halve schedel voor de trein duwen.
Heerlijk stel.
Maak je ff druk over je eigen karakter.
Ik geloof er ook niet in. Maar ik bedoel meer viezerik als in “ hij zegt ontspan, terwijl hij naar haar borsten kijkt”quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Eng he.
Heb het 1 keer meegemaakt. Never nooit meer. Geloof er niks van.
[ afbeelding ]
Sterker nog dat is het ook....quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:49 schreef Sofia2019 het volgende:
Die man bij Mylène komt over als een gore viezerik
Zo zielig steeds dat woord snotkoker, maar je doet maarquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Snotkoker doet al sind z'n binnenkomst niet anders.
Dat wordt weer kielekiele...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:52 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant om te zien hoe niet populair Dil en Dreetje zijn vergeleken met Brandoff en Djezzie. Nu eindelijk met het aantal uitgebrachte stemmen.
Yes yes yes, houden zo!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:52 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant om te zien hoe niet populair Dil en Dreetje zijn vergeleken met Brandoff en Djezzie. Nu eindelijk met het aantal uitgebrachte stemmen.
Hij zoekt het aan/uit knopje.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:52 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Dieper en dieper en dieper en dieper
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:46 schreef Inca het volgende:
Jessie ze gaan van de ene hangplek naar de andere
Wat doe jezelf dan??? Van de rookcel naar de studio
Delete...poefff weg Mylene.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:53 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij zoekt het aan/uit knopje.
Dat maak je er zelf van, heeft hij nooit gezegdquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:48 schreef formule het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, hij is gevraagd om weer in Utopia te komen
Ik denk eerder dat hij het zelf gevraagd heeft hoorquote:
ook datquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij het zelf gevraagd heeft hoor
O ja moet ik ook nog ff doen, ff op Brandonquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:52 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Het merendeel van het schuim is Jessiefan (ook uit 1 meegefietst).quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:52 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn de hele dag in de weer om cookies te verwijderen en dan weer opnieuw stemmen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het merendeel van het schuim is Jessiefan (ook uit 1 meegefietst).
Kan niet. Ik probeer dat ook steeds bij Shelly. Lukt niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zijn de hele dag in de weer om cookies te verwijderen en dan weer opnieuw stemmen.
Aha...die stem komt me ook bekent voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kan die vent niets, is al eens eerder daar geweest
Ja, hij is ook nog een keer terug geweest om Ger en Jessie van het roken te helpen, niet gelukt dusquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aha...die stem komt me ook bekent voor.
Ik weet het, hij is zielig.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:52 schreef formule het volgende:
[..]
Zo zielig steeds dat woord snotkoker, maar je doet maar
Vreemd, dat kon altijd wel. Dan is er een ander trucje blijkbaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan niet. Ik probeer dat ook steeds bij Shelly. Lukt niet.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie Kanye Oost, de reppert uit Boertange![]()
TOR browser, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreemd, dat kon altijd wel. Dan is er een ander trucje blijkbaar.
Oja, dat is het.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
TOR browser, zo moeilijk is het niet.
(en werkt ook maar tot +/- 500 stemmen wereld wijd)
mss wel leuk in een rap, af en toe vet je neus ophalen, op de beatquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:52 schreef formule het volgende:
[..]
Zo zielig steeds dat woord snotkoker, maar je doet maar
Nah...Ik wel ...maar als je er niet open voor staat lukt het ook niet , dus dat klopt dan wel weerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Eng he.
Heb het 1 keer meegemaakt. Never nooit meer. Geloof er niks van.
[ afbeelding ]
Wat een onzinquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:04 schreef Sofia2019 het volgende:
Gatver wat een walgelijk man. Brrrr
Wat is er dan zo leuk of goed aan Brandon?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja moet ik ook nog ff doen, ff op Brandon
Je kan ook zien dat twee groepen masaal op 1 en 2 gaan, lijkt wel een wedstrijd.....gaat er niet meer om of diegene leuk is maar of ze kunnen winnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:52 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk of goed aan Brandon?
Dit is wel een heel aparte weergave van het gesprek. Jammer.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Jes zegt nu ff dat Ger geen zanger is![]()
Hij wil artiesten uitnodigen om het refrein te zingen, begrijp ik dat nu goed?
Wat een vreselijke vieze arrogante kwalzak die snotsnuivert zeg
Ger wilde een zomer hit nemen en Jessie haalt het helemaal naar hem toe,
Nog ff en hij schuift Ger helemaal aan de kant.
Denkt Jessie nu echt dat hij het rappen wel goed doet
Wat maakt het uit wie wat doet??quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:53 schreef snetje het volgende:
Misschien moet Jessie ook maar een paar keer op een dag aan een stok gaan hangen .. zich een paar keer opdrukken ... bed induiken en verder alleen maar vreten ... dan doet hij in ieder geval ook wat ...
En ik reageer daaropquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:05 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Dat is mijn mening. Dat uiterlijk die stem iehl vies ventje
dat was wel de insteek toen ze er aan begonnen, een zomerhit, samen met Ger, hij naait Ger bigtimequote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is wel een heel aparte weergave van het gesprek. Jammer.
lolquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik tel van 10 terug naar nul, bij nul doe je je ogen open en doe je de broek uit
dat is helemaal niet mogelijk, zo werkt het nietquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik tel van 10 terug naar nul, bij nul doe je je ogen open en doe je de broek uit
Stiekem denk ik dat hij het helemaal niet erg vindt als Gerrit moet gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Jes zegt nu ff dat Ger geen zanger is![]()
Hij wil artiesten uitnodigen om het refrein te zingen, begrijp ik dat nu goed?
Wat een vreselijke vieze arrogante kwalzak die snotsnuivert zeg
Ger wilde een zomer hit nemen en Jessie haalt het helemaal naar hem toe,
Nog ff en hij schuift Ger helemaal aan de kant.
Denkt Jessie nu echt dat hij het rappen wel goed doet
Oh nee wacht dat doet ze straks vrijwillig..... sorry Braamquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is helemaal niet mogelijk, zo werkt het niet
Hij vindt hem stiekem een looserquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat hij het helemaal niet erg vindt als Gerrit moet gaan.
Klopt, want dat slaat ook nergens op natuurlijk. Vind trouwens al die bijnamen erg lastig. Als je even niet kijkt heb je soms geen idee over wie het gaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik weet het, hij is zielig.
Noemde hem ook wel eens kampbeul maar dat werd mij niet in dank afgenomen
brrrrrrr, vind het ook een engerd verdersquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh nee wacht dat doet ze straks vrijwillig..... sorry Braam
Een walgelijke man zei jequote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:06 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hoe kan mijn persoonlijke mening onzin zijn? Ik kan en mag hem toch vies vinden?
luv u 2 babequote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
brrrrrrr, vind het ook een engerd verders
ik vind hem een beetje eng dan, een zijige sok, griezel daarvanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een walgelijke man zei je
Dat hij wat zemelig praat is een ander ding , maar walgelijk is behoorlijk overdreven
In een opwelling is ze ook beter.......quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:07 schreef Labradoodle het volgende:
Mylène bang voor Gerrit en Merel en Jessie. Ze wilde Jessie nog van de trap trappen met dat doek op de caravan.
Ik vind het inderdaad een enge walgelijke man. Zo komt hij tenminste overquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een walgelijke man zei je
Dat hij wat zemelig praat is een ander ding , maar walgelijk is behoorlijk overdreven
Ik zie het enge er niet in ,zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind hem een beetje eng dan, een zijige sok, griezel daarvan
Geef hem eens ongelijk, dat vind elk normaal denkend mens toch(en een smerige geilbak die nu die zwakbegaafde weer elke nacht ligt aan te duwen)quote:
Niks dat is nog het mooistequote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Kijk ze staan die 2.
Bij elkaar? 35 maanden utopia?
En wat hebben ze bereikt?
Vindt hem ook wel meevallen......tis meer dat ik helemaal niks moet hebben van hypnose en alleen al om te luisteren naar die stem val ik zowat bij in slaap.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het enge er niet in ,zal wel aan mij liggen
nee dat kan toch ook, we hebben allemaal andere referentiekaders, bij mij doet hij me aan iemand denken die ik niet moet, kan allemaalquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het enge er niet in ,zal wel aan mij liggen
Het blijft bij dromen.......35maanden lang.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Kijk ze staan die 2.
Bij elkaar? 35 maanden utopia?
En wat hebben ze bereikt?
Ze zijn hun eigenste nachtmerriequote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het blijft bij dromen.......35maanden lang.
vraag dat maar aan Jessie en Gerrit, haar verweten dat ze er niets aan deed, maar haar verder ook niet verteld wanneer er opnames waren, dat moest ze via de Merel weten die iets tegen Jens zeiquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:18 schreef Straatverlichting het volgende:
weet iemand waarom Mylene niet meer meezingt met Jessie en Gerrit? Of is dat niet zo? Heb een stukkie gehoord, klonk best wel ok.
hij draaft echt door nu, met zn helicopter, ik poep op je hoofdquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
"Vette show neer zetten"
Snotkoker ziet zichzelf al in de ahoy/zigo dome/ afas live staan?
Omkleden in het krattenhok/toilet.
Samen met zanger Rinus op podium en meer gaat het iet worden heren.
Hm jammer, vond t wel "matchen" en die begeleider of dj-dinges schijnbaar ook aan z'n reactie te zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vraag dat maar aan Jessie en Gerrit, haar verweten dat ze er niets aan deed, maar haar verder ook niet verteld wanneer er opnames waren, dat moest ze via de Merel weten die iets tegen Jens zei
ja zag het net ff, ze vroegen naar haar, Jessie stond dom te gniffelen, kon ze niet eens antwoord geven, tis de Jessieshow geworden, overigens doet hij nu de hele tijd dat hij Lil Kleine persoonlijk kentquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hm jammer, vond t wel "matchen" en die begeleider of dj-dinges schijnbaar ook aan z'n reactie te zien.
Ze krijgen ook oefeningen mee , als ze daar niks mee doen dan lijkt het me ook weinig zin hebben , zeker als het maar eenmalig isquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:16 schreef Mohitah het volgende:
Als dit dezelfde man is die toen met Erik, Jessie en geert er was dan weet je toch dat het helemaal niet helpt? Althans met hun niet dus dan zal het nu ook wel niet zo zijn denk ik dan,
Ik persoonlijk zou daar niet trots op wezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja zag het net ff, ze vroegen naar haar, Jessie stond dom te gniffelen, kon ze niet eens antwoord geven, tis de Jessieshow geworden, overigens doet hij nu de hele tijd dat hij Lil Kleine persoonlijk kent
Vond het ook leuk , zeker jammerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hm jammer, vond t wel "matchen" en die begeleider of dj-dinges schijnbaar ook aan z'n reactie te zien.
heeft alles te maken met elkaar iets gunnen, maar Jessie denkt geloof ik dat hij zelf gaat doorbreken als rapperquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:26 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Vond het ook leuk , zeker jammer
De zingende vuilnis man dus?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft alles te maken met elkaar iets gunnen, maar Jessie denkt geloof ik dat hij zelf gaat doorbreken als rapper
al klinkt het voor geen hol, maar je doet het wel samenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:26 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Vond het ook leuk , zeker jammer
Zijn in de maakquote:
dat dus, zo is het begonnen!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:31 schreef Poezewoes het volgende:
Dat kan toch nooit wat worden die rap van Jessie?
Is Jessie het nageboorte van Andrea, dingen afpakken van een ander?
Ik herinner mij dat Gerrit een zomerhit wilde maken, en vroeg of Jessie ook een refrein wilde rappen.
Nu is het ineens een ding van Jessie, die *hit* komt op hetzelfde plankje, als van die ex vriendin van Ruud (ben even haar naam kwijt) te liggen onder de noemer flop!
Zo raar eigenlijk inderdaad maar dit concept past veel beter bij Talpa en de eigenaar ikke ikke ikke...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:17 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik snap het nog steeds niet dat ze daar Utopia verwarren, met individuele dromen en passies, nogmaals de grote Henny Huismanshow, het ging om een ideale samenleving........
Uhm Mylene wilde zelf toch niet meer? Toen die gasten er vd week waren zei ze dat tegen hunquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja zag het net ff, ze vroegen naar haar, Jessie stond dom te gniffelen, kon ze niet eens antwoord geven, tis de Jessieshow geworden, overigens doet hij nu de hele tijd dat hij Lil Kleine persoonlijk kent
ja die snap ik ookquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:33 schreef goldback het volgende:
[..]
Zo raar eigenlijk inderdaad maar dit concept past veel beter bij Talpa en de eigenaar ikke ikke ikke...
Ja, dat vraag ik me ook af aan degene die op Jessie Merel en Ger stemmen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk of goed aan Brandon?
ze was niet op de hoogte dat het die dag moest, lijkt me een essentieel iets, toen werde ze voor een voldongen feit gezetquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:33 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Uhm Mylene wilde zelf toch niet meer? Toen die gasten er vd week waren zei ze dat tegen hun
Dat denk ik ook niet. Maar Ger zit er zo diep in bij Jessie dat hij hem zijn zin wel zal gaan geven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat hij het helemaal niet erg vindt als Gerrit moet gaan.
Nadat ze er dus eerst al vakkundig was afgehaald. Ze hoefde niet meer, Ben Saunders werd gevraagd...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze was niet op de hoogte dat het die dag moest, lijkt me een essentieel iets, toen werde ze voor een voldongen feit gezet
Rapper, snotsnoker, klinkt precies zoals het isquote:
Dus dit, de viezerik en als Andrea wil draaien moet ze maar wat anders zoeken want Ger doet het al zo krom die gozerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:31 schreef Poezewoes het volgende:
Dat kan toch nooit wat worden die rap van Jessie?
Is Jessie het nageboorte van Andrea, dingen afpakken van een ander?
Ik herinner mij dat Gerrit een zomerhit wilde maken, en vroeg of Jessie ook een refrein wilde rappen.
Nu is het ineens een ding van Jessie, die *hit* komt op hetzelfde plankje, als van die ex vriendin van Ruud (ben even haar naam kwijt) te liggen onder de noemer flop!
Vast om Gerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:42 schreef Flow3r het volgende:
Franny slaapt niet graag alleen, nu vraagt ze of Mylene af en toe bij haar wil slapen![]()
Waarom gaat ze niet bij Jordie en lex slapen, is dat huisje ook meteen vrij voor een B&B of eventuele andere gasten/bewoners
Dom gezeik elke keer
Ja, ik snap haar sneaky beweegredenen wel, maar snap de andere bewoners nietquote:
Ik bedoelde het op een andere manier , maar never mindquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, ik snap haar sneaky beweegredenen wel, maar snap de andere bewoners niet
Moet het ook wel een beetje klikkenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:42 schreef Flow3r het volgende:
Franny slaapt niet graag alleen, nu vraagt ze of Mylene af en toe bij haar wil slapen![]()
Waarom gaat ze niet bij Jordie en lex slapen, is dat huisje ook meteen vrij voor een B&B of eventuele andere gasten/bewoners
Dom gezeik elke keer
fixedquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:48 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Moet het ook wel een beetje kRikken
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:48 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Moet het ook wel een beetje klikken
Naheffing van het hotel waar ze zatquote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:46 schreef puzziepie het volgende:
Maris is benieuwd of ze nog Turkse post krijgt
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Naheffing van het hotel waar ze zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat verstaat merele onder mensen met pit ? mensen kleineren en een grote bek geven ?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:58 schreef sjampoeh het volgende:
Aso's??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat verstaat merele onder mensen met pit ? mensen kleineren en een grote bek geven ?
dat denk ik Sjamp, ik heb daar het woord aso voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat verstaat merele onder mensen met pit ? mensen kleineren en een grote bek geven ?Make trouble not war
nooit in 1....laatst zei hij dat zijn vader een soort studio thuis gebouwd had voor dat verwende nest,,,,toen hij nog klein was..quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel ziet niemand wat doen, met die rap, alleen Jessie, Jessie: was ook vanaf jongs afaan mn droom he? Iemand hem dat ooit horen zeggen, in ! of 2?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rapper, snotsnoker, klinkt precies zoals het is
Meneer wil kwaliteit, dus moet iemand anders inzingen
Ik zou zeggen laat een rapper komen om te rappen want dat klinkt helemaal met zijn geslis
Past wel bij die mevrouw die voornamelijk werkzaam is geweest in Tokkie/aso branches die MarisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat verstaat merele onder mensen met pit ? mensen kleineren en een grote bek geven ?
Die gasten wilde toch ook nog terug komen voor haar als ze zelf niet tevreden was met haar stem nu.? Nemen Jessie en Gerrit nu gewoon aan dat Mylene nu helemaal niet meer wil?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze was niet op de hoogte dat het die dag moest, lijkt me een essentieel iets, toen werde ze voor een voldongen feit gezet
Goldcoastquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik wens Merel veel plezier met haar rapper![]()
![]()
klopt, maar ze nam het in de vergadering wel weer voor hun op, kind heeft last van het Stockholm syndroom denk ikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gasten wilde toch ook nog terug komen voor haar als ze zelf niet tevreden was met haar stem nu.? Nemen Jessie en Gerrit nu gewoon aan dat Mylene nu helemaal niet meer wil?
kneiter, gnagnagnaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:06 schreef Inca het volgende:
Crystel moet lachen om de humor van Hiske
Euhmmmm welke humor??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat verstaat merele onder mensen met pit ? mensen kleineren en een grote bek geven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wie o wie?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:15 schreef Lelie68 het volgende:
Merel: ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik zou me kapot irriteren... stook stook
Ja maar dat valt niemand op ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zou Hiskie moeten zijn, wan zij doet het minst van alle bewoners.
Medewerkster van de stem, dus vrijstelling.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja maar dat valt niemand op ofzo
Tja als fotomodel moet je alle gezichtsuitdrukkingen kunnen beheersen/oproepenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:22 schreef puzziepie het volgende:
Mylene heeft spijt van iets wat ze heeft gezegd
Maar ze wil niet opschrijven voor Jens wat ze heeft gezegd![]()
[ afbeelding ]
Ze ziet er weer lekker depri uit ineens
Ze wil Ger gewoon weg hebben , heeft Jessie meer tijd voor haarquote:
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja als fotomodel moet je alle gezichtsuitdrukkingen kunnen beheersen/oproepen
Zijn daar allemaal stik jaloers, dan ben je niet zeker van je zaak.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wil Ger gewoon weg hebben , heeft Jessie meer tijd voor haar
Mylene naar huis zou het beste zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
De aanblik van Jens en Mylene samen Stemt me droevig.
Twee sloebertjes op een Braziliaanse vuilnisbelt stralen meer levensvreugd uit.
Ik wil merel wegquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene naar huis zou het beste zijn
Ik denk het ook. Dit is pijnlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene naar huis zou het beste zijn
Mijn stem gaat sowieso naar Merel , net als de vorige keerquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel ziet niemand wat doen, met die rap, alleen Jessie, Jessie: was ook vanaf jongs afaan mn droom he? Iemand hem dat ooit horen zeggen, in ! of 2?
het is iig duidelijk dat dat mogelijk is , want Jens weet van niksquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:28 schreef DKUp het volgende:
Dreetje en Dil vertrouwen, dan gaat er echt iets niet goed met je.
... en niet meer stoppen. Richting Friesland.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:37 schreef spapaars het volgende:
Deuren dichtklappen en karren maar.
[ afbeelding ]
Namens Friesland, wij slaan ff over.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en niet meer stoppen. Richting Friesland.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn stem gaat sowieso naar Merel , net als de vorige keer
hij wil zijn faallijstje uitbreiden 😃quote:
Lekker isoleren van de rest bah.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:27 schreef DKUp het volgende:
Meertje is wel inderdaad een type die zorgt dat Djezzie niet meer omgaat met zijn vrienden omdat zij nog meer aandacht wil.
Ze moet gewoon lekker naar huis. Lijkt me voor haar ouders ook pittig om dochter zo te zienquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:31 schreef puzziepie het volgende:
Mylene is eigenlijk gewoon de kleuter en mama Jens moet weer troosten
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:27 schreef DKUp het volgende:
Meertje is wel inderdaad een type die zorgt dat Djezzie niet meer omgaat met zijn vrienden omdat zij nog meer aandacht wil.
Lijkt wel een puber, in plaats van een volwassen vrouw.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:32 schreef zodeju het volgende:
Lex toch weer niet zeker van Frenkie......ze wil echt op handen gedragen worden.
Er staan straks vele mannen voor haar deur en als hij niet zeker is dan moet ze hem niet meer.
Ook zo vermoeiend dat mens...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lijkt wel een puber, in plaats van een volwassen vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |