quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt toch gewoon, of ben ik nu zwaar abuis.
ojeequote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Dit kan niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Godverdomme wat teringdomquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel zelf, verdommequote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Met hoeveel kerels van internet app jij eigenlijk, en wat vind je man daar van?
picsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik moet mijn best doen om op kantoor niet tyfus hard te gaan lachen nu. Ik heb daarom even mijn neus dichtgeknepen.
* DE APPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je niet mogen lachen op kantoor?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik moet mijn best doen om op kantoor niet tyfus hard te gaan lachen nu. Ik heb daarom even mijn neus dichtgeknepen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* DE APPRot op met je kut app.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter hou je andere hand voor je mond en duurt je lachbui minstens een kwartier.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
hou je anderequote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter hou je andere hand voor je mond en duurt je lachbui minstens een kwartier.
beter hou je andere handquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter hou je andere hand voor je mond en duurt je lachbui minstens een kwartier.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
beter hou je anderequote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou inderdaad, verdomme nog aan toe.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
beter hou je andere hand
Het is beter om even uit te loggen makker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |