Er is één iconisch fragmentquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:32 schreef GGMM het volgende:
Laatst kwam ik een fragment van DGK tegen op YouTube
Dat ik daar ooit naar heb kunnen kijken. Wat een gênante bende zeg.
Lief schattig zweintjequote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Een klein zweintje, nou goed!
tijdens mijn cardio begint aircrash investigation altijdquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ken écht niemand in mijn omgeving die het kijkt. Ik hoor net wel van een collega dat in zijn "sportschool" (Basic-fit) het wel eens op staat
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is één iconisch fragment
En dan ook nog het para momentje van Brian die een deur van glas kapot maakt.
Ohja, dat heb ik vroeger wel eens gezien.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de neppe versie van de gouden kooi
Staat allemaal in het script joh.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man zou je toch helemaal in elkaar trappen als je daar schoonmaker zou zijn.
Nee ik geloof wel dat die schoonmaakster oprecht boos wasquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat allemaal in het script joh.
En de rest had hij aan Joran vd Sloot geleend en nooit teruggekregen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed dat zulke mensen hun geld bij de DSB bank stalden.
Dat was onder druk van een aftellende timer!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meer een zeebra. Of hoe heet zo'n beest?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meer een zeebra. Of hoe heet zo'n beest?
40 (of 50)+ers hequote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik vroeger wel eens gezien.
Dat dit soort dingen nog bekeken worden.
Al vraag ik me sowieso af wat voor mensen er verder nog veel tv kijken.
Picsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik was aan het lopen naar de Jumbo. Ik moest ineens ziek nodig poepen. Ik zit nu op de wc bij de halal fried chicken.
Wat ben je toch ook een smerig crapuulquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik was aan het lopen naar de Jumbo. Ik moest ineens ziek nodig poepen. Ik zit nu op de wc bij de halal fried chicken.
circel dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was onder druk van een aftellende timer!
Ninja edit, maar jij ging de mist in.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:59 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.0 opent frontaal de aanval op @:GGMM
Ik merk het jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:59 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.0 opent frontaal de aanval op @:GGMM
Picsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:03 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik eet/drink kwark gemixt met karnemelk, daarbij bramen, rode en blauwe bessen
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:03 schreef Charlotte3 het volgende:
Karnemelkquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:03 schreef Charlotte3 het volgende:
@ggmmquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Met hoeveel kerels van internet app jij eigenlijk, en wat vind je man daar van?
vindquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
@onlogisch @maxi-mus @Scrummie2.0 @Caland @Lenny_Leonard @JanCees @KingRolandquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
vindquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Twee boterhammetjes met pepercervelaatworst.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:06 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
GOED VOOR ELLEK
[..]dankje, wat heb jij op?
Ik app alleen met GGMM, want Onlogisch negeert me.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |