Heb ik het over een tweede jongen? Daar heb ik het helemaal niet over.quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wie dacht jij dan dat die 2e jongen was ?
Jammer, leuk gebied.quote:
Niet iedereen spreekt met dat accent hequote:
En dan heb ik nog niet eens over dat vreselijke neuk je buren feest kuch carnavalquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt met dat accent heMensen van boven de rivieren denken dat altijd maar het zijn eigenlijk alleen de volksbuurtjes
Ik verstop me ook altijd 3 dagen als het carnaval isquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:32 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens over dat vreselijke neuk je buren feest kuch carnaval
Mensen uit het zuiden zijn vaak wel een stuk gezelliger dan mensen uit de randstad, dat dan weer welquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik verstop me ook altijd 3 dagen als het carnaval is
Ik denk dat dat komt doordat we hier nog hoop hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Mensen uit het zuiden zijn vaak wel een stuk gezelliger dan mensen uit de randstad, dat dan weer wel
Er waren 2 jongens. De zoon van Femke Halsema en de zoon van iemand anders.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb ik het over een tweede jongen? Daar heb ik het helemaal niet over.
Wat een debiele linkse kutredeneringquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Er waren 2 jongens. De zoon van Femke Halsema en de zoon van iemand anders.
Waarom denk je dat die "iemand anders" niet Thierry Baudet is ?
Hoezo ? De identiteit van een kind bekend maken is nogal "not done".quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat een debiele linkse kutredenering
Omdat dat anders 100 x uitvergroot in de media terecht zou komen misschien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |