abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188442775
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet heel erg, ik geloof er namelijk niet zo veel van dat er buiten jouw hoofd daadwerkelijk mensen bestaan die denken dat anderen geen fouten kunnen maken.

Maar ik vind wel dat als je met grote claims komt je die ook best mag onderbouwen, dus leef je uit.
Kijk, daar zit de clou waar ik op zat te wachten: Dat jij niet gelooft dat mensen anders denken dan dat jij over mensen denkt. Wat iemand ook claimt, jij kunt deze lekker afschieten veilig vanachter je toetsenbord omdat jij altijd gelijk hebt.

Gotcha. ;)
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:13:26 #252
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188442776
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Krant doet gewoon wat hij moet doen. De pers spelen en misstanden aankaarten.
halsema weet dit, dit kan ze ook voor zijn als 'ervaren' politica.

Maar nogmaals, als dit andersom is richting een beaudet of wilders staan volkskrant en nrc met hun naai gedrag ook vooraan. Zie de poging om geenstijl de nek om te draaien van nrc paar jaar terug.
Wat is de misstand?
En heb je nog een voorbeeld van die whataboutisms over Baudet en Wilders, of zit dat enkel in je hoofd? Best knap, alles goedpraten op basis van niet-bestaande opmerkingen over andere politici.
Antifa
pi_188442795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:13 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Kijk, daar zit de clou waar ik op zat te wachten: Dat jij niet gelooft dat mensen anders denken dan dat jij over mensen denkt. Wat iemand ook claimt, jij kunt deze lekker afschieten veilig vanachter je toetsenbord omdat jij altijd gelijk hebt.

Gotcha. ;)
Klinkt als 'heel veel mensen vinden Halsema een halfgod omdat ik denk dat het zo is'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:15:13 #254
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188442815
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Krant doet gewoon wat hij moet doen. De pers spelen en misstanden aankaarten.
halsema weet dit, dit kan ze ook voor zijn als 'ervaren' politica.

Maar nogmaals, als dit andersom is richting een beaudet of wilders staan volkskrant en nrc met hun naai gedrag ook vooraan. Zie de poging om geenstijl de nek om te draaien van nrc paar jaar terug.
Maar zijn de zonen of familieleden van Wilders of Baudet onlangs in nieuws geweest waar men toen om zat te juichen? Ik denk het niet.

Kunnen we stoppen met 'wat als zij...'? Het gaat hier om dit geval en daar mogen we best over gaan uitspreken. Dat zou ik ook doen als Telegraaf of NRC of Joop het nodig vindt om Wilders/Baudet/insert rechtse politicus hun kind te gebruiken om te scoren.
pi_188442834
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik weet het ook al " het is gewoon een kwajongensstreek van die mannekes van vijftien, met hun speelgoed pistootljes en die brandblussertjes Ik hoop dat dat jongetje er geen trauma aan overhoudt. Het moet wel eng zijn geweest op zo een verlaten woonboot"

Dan als onderschrift " varkens eten is net zo erg als iemand verkrachten"

Ik heb ook zulke mensen op mijn Facebook. *O*
Zoiets inderdaad.

Als ik zou vragen "kan Femke Halsema ook fouten maken" dan krijg ik meteen een tirade over mij heen over hoe zij door De Telegraaf wordt gedemoniseerd, hoe zij niets fout heeft gedaan, hoe andere politieke figuren haar onderuit willen halen, enz. Kortom meteen zonder noodzaak in de verdediging.

Vandaar ook mijn claim dat sommige mensen haar als een soort halfgod zien. Maar dat is voor sommige mensen hier moeilijk te begrijpen... |:(
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:17:17 #256
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188442846
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:16 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Zoiets inderdaad.

Als ik zou vragen "kan Femke Halsema ook fouten maken" dan krijg ik meteen een tirade over mij heen over hoe zij door De Telegraaf wordt gedemoniseerd, hoe zij niets fout heeft gedaan, hoe andere politieke figuren haar onderuit willen halen, enz. Kortom meteen zonder noodzaak in de verdediging.

Vandaar ook mijn claim dat sommige mensen haar als een soort halfgod zien. Maar dat is voor sommige mensen hier moeilijk te begrijpen... |:(
Jij wil de mening van jouw collega gaan gebruiken om hele groep mensen in zelfde hokje te smijten.
pi_188442850
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Maar zijn de zonen of familieleden van Wilders of Baudet onlangs in nieuws geweest waar men toen om zat te juichen? Ik denk het niet.

Kunnen we stoppen met 'wat als zij...'? Het gaat hier om dit geval en daar mogen we best over gaan uitspreken. Dat zou ik ook doen als Telegraaf of NRC of Joop het nodig vindt om Wilders/Baudet/insert rechtse politicus hun kind te gebruiken om te scoren.
Dan zouden mensen een beetje redelijk en objectief moeten gaan nadenken en dat gaat nooit gebeuren.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188442854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:06 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Als je deze vraag stelt vraag ik me af of het je wel helemaal duidelijk is wat de rol is en hoever de macht reikt van zowel een burgemeester als een moeder.
Volgens mij begrijp je niet wat ik wil zeggen. Een burgermeester heeft een voorbeeldfunctie. Nou, ze weet dus duidelijk niet hoe ze een kind moet opvoeden.
Sorry dat ik het zo bot verkondig, maar ergens zit er natuurlijk wel een bron van waarheid in.
pi_188442857
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klinkt als 'heel veel mensen vinden Halsema een halfgod omdat ik denk dat het zo is'.
Als jij het zo wil lezen, ga je gang!

Wat ik lees is "Ik ga jou toch geen gelijk geven en doe alsof ik niet snap welk punt jij wilde maken".

We overtuigen elkaar toch niet, dus ieder zijn ding! w/
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:18:24 #260
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188442872
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:17 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dan zouden mensen een beetje redelijk en objectief moeten gaan nadenken en dat gaat nooit gebeuren.
Ik vind het jammer om te zien dat het steeds verzandt in een links versus rechts-discussie terwijl het allemaal niet zo moeilijk is.
pi_188442878
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:16 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Zoiets inderdaad.

Dat is denk ik prima te begrijpen. Maar een flink deel op dit forum vindt het prettig als 'grote uitspraken' ook concreet onderbouwd worden ;)
pi_188442879
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Jij wil de mening van jouw collega gaan gebruiken om hele groep mensen in zelfde hokje te smijten.
Er zijn meerdere mensen die deze mening hebben. Als jij dat een hokje wil noemen... ga je gang.
pi_188442882
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:17 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

We overtuigen elkaar toch niet, dus ieder zijn ding! w/
Verschil is alleen dat jouw 'ding' in dit geval natuurlijk gewoon gelul van de bovenste plank is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188442887
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Tja dat heb je nu eenmaal met mensen die qua redeneren niet verder komen dan whataboutism.
pi_188442901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:18 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Er zijn meerdere mensen die deze mening hebben. Als jij dat een hokje wil noemen... ga je gang.
Dus je valt erover wanneer ik 'we' schrijf, maar durft wel te beweren dat Halsema wordt gezien als een 'halfgod' omdat 'meerdere mensen' dat vinden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188442907
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:17 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou ja, op zich is het wel aan te leren wat valide argumenten zijn en wat drogredenen zijn. Dat is geen hogere wiskunde.
pi_188442911
quote:

[..]

Zoiets inderdaad.

Voor mij niet. Ik heb ook zo een "extreem linkse denk" vriend. Die haalt de hele geschiedenis erbij om te bewijzen dat een pot pindakaas van Calve racistisch is.

Bij wijze van spreken.

......tot aan de ijstijd toe.
pi_188442922
quote:
Klinkt alsof je haar reactie alvast invult en die gebruikt om je eigen punt te ondersteunen. Dat heet een stroman.
pi_188442934
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat jouw 'ding' in dit geval natuurlijk gewoon gelul van de bovenste plank is.
Ik schreef al (heb je misschien overheen gelezen, als je net zo leest als jij typt...) dat mensen er over mogen vinden wat zij willen.

Vindt jij het gelul, prima. Als jij jezelf daardoor beter voelt is dat toch prima? Maar je zult mij nooit horen zeggen dat jij gelijk hebt. :P
pi_188442944
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus je valt erover wanneer ik 'we' schrijf, maar durft wel te beweren dat Halsema wordt gezien als een 'halfgod' omdat 'meerdere mensen' dat vinden?
Je snapt dat jij hier geen punt maakt?
pi_188442954
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klinkt alsof je haar reactie alvast invult en die gebruikt om je eigen punt te ondersteunen. Dat heet een stroman.
Ik wist niet dat jij mijn collega kende!
pi_188442968
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:21 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Je snapt dat jij hier geen punt maakt?
Snap je ook dat jij dat niet doet, omdat je telkens vervalt in redenatiefouten?
pi_188442971
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:17 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je niet wat ik wil zeggen. Een burgermeester heeft een voorbeeldfunctie. Nou, ze weet dus duidelijk niet hoe ze een kind moet opvoeden.
Sorry dat ik het zo bot verkondig, maar ergens zit er natuurlijk wel een bron van waarheid in.
Nee, zit geen kern van waarheid in. Haar opvoedkundige skills zijn totaal irrelevant voor haar functie als burgemeester.

Anders zouden we ook geen kinderloze-premier kunnen hebben. Want dan wordt het argument, hoe kan een premier zonder kinderen nou een voorbeeldfunctie hebben en verstand hebben van het opvoeden van een heel land.
pi_188442992
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bij mij heet dat hoofdpijn.
pi_188442999
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:21 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij mijn collega kende!
Je wordt nu wel een beetje erg simpel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')