Liggenquote:
Lekker manquote:
Ik heb de dagelijkse inlichtingen bestudeerd. Ik ga zo denk ik even naar het winkelcentrum. En proberen te sporten (na dat debacle gisteren in jouw stadquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb de dagelijkse inlichtingen bestudeerd. Ik ga zo denk ik even naar het winkelcentrum. En proberen te sporten (na dat debacle gisteren in jouw stad)
Volgende week komt iedereen terug. Dan gaan de mannen hun buik vergelijken (wiens buik is het grootst geworden in de afgelopen vakantie) en de dames gaan hun huid vergelijken (wie heeft het gaarst liggen bakken als een lap vlees in de zon). Beide varianten vorig jaar echt gehoord...quote:
Het is nu wel te rustig ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgende week komt iedereen terug. Dan gaan de mannen hun buik vergelijken (wiens buik is het grootst geworden in de afgelopen vakantie) en de dames gaan hun huid vergelijken (wie heeft het gaarst liggen bakken als een lap vlees in de zon). Beide varianten vorig jaar echt gehoord...
Hahaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgende week komt iedereen terug. Dan gaan de mannen hun buik vergelijken (wiens buik is het grootst geworden in de afgelopen vakantie) en de dames gaan hun huid vergelijken (wie heeft het gaarst liggen bakken als een lap vlees in de zon). Beide varianten vorig jaar echt gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |