@Vanillekwarkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ken er nog wel 1 in de ONZ-SC
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ken er nog wel 1 in de ONZ-SC
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet wegquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Al een tijdje niet meer gepost daar
Wacht maar offiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet weg
Dat is waarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet weg
Jullie hebben zelfde bevoegdheden als V&S toch qua bekeuringen uitschrijven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mocht het zou uitkomen in een minder druk gebied en er zijn toevallig collegaas van vens daar..ja dan hebt die wel een probleem...
Wij mogen best veel, mij mogen schrijven voor alles wat de veiligheid, of de goede bedrijfsgang in de weg staat..
Beetje zoals art5 van de wegen verkeerswet...
Alleen dan...
WTF waarom kots jijquote:
Echt niet. Let jij maar opquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja noob jij hebt voorsprong nu
Enige moment dat je ook kans maakt
Wanneer ga ik eens wat zien danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WTF waarom kots jij
[..]
Echt niet. Let jij maar op
Sowieso!!!quote:
Oké oké oké okéquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer ga ik eens wat zien dan
Geen woorden maar daden flipso
Wanneer kan ik je verwachten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso!!!
Blaas hem omver
[..]
Oké oké oké oké
Ze zijn jaloers in Alkmaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je verwachten?![]()
Wij hebben zelfs een dak hier![]()
Geen ideeeeeeequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je verwachten?![]()
Wij hebben zelfs een dak hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |