Doe iets saais met hem, daar valt hij wel van in slaap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe dan!![]()
Meneertje heeft al als een malle rond zitten racen in zijn loopstoeltje.
Net een hele tijd hem naar slaapliedjes laten kijken en luisteren op Youtube.
Daarna hem in mijn armen gehouden en wiegend door de kamer heengelopen en hem in bed gelegd; blèren geblazen!
Net opeen matje op de grond gelegd in het donker (ik typ nu ook in het pikkedonker) en meneertje kwam naar me toe gekropen en begon meteen aan een kabel op de grond te trekken.
WTF? Ik kan amper mijn toetsenbord zien, hoe heeft hij die kabel zo snel gevonden?![]()
115 gram is echt niks hoor...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zit niet eens vol na die hele zak snacks, wat is er met mij aan de hand vandaag
Hij zit nu weer in zijn stoeltje. Hij leek eerder bijna in slaap te vallen daarin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je breng m'n kindernangst wel aardig omhoog zo![]()
Ik ben geen papa dus ik kan je hiermee weinig advies geven
Er werken ook andere nationaliteiten bij ons. Het is niet geforceerd maar men ziet het als een ongeschreven verplichting.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Werk je ook op een buitenlands kantoor dan? Of is het gewoon heel geforceerd allemaal?
Ach je hebt in ieder geval je zak geleegd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zit niet eens vol na die hele zak snacks, wat is er met mij aan de hand vandaag
Volhouden dan maar denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit nu weer in zijn stoeltje. Hij leek eerder bijna in slaap te vallen daarin.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man man man, lees gewoon voor uit pinkeltje ...
Ahhhh ik kan de boekhouding wel even aan hem voorlezen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Doe iets saais met hem, daar valt hij wel van in slaap.
Ah op die manier. Ja elk kantoor heeft z'n kruisje zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Er werken ook andere nationaliteiten bij ons. Het is niet geforceerd maar men ziet het als een ongeschreven verplichting.
Pak gewoon die XXL zakkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zak chips is toch wel vanaf 150 gram
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volhouden dan maar denk ikNog maar een paar jaar, je bent er bijna!
Of doe een spelletje met hem waar hij moe van wordt en in slaap valt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh ik kan de boekhouding wel even aan hem voorlezen!
Op de middelbare school zaten ook een paar leerlingen die uit oost kwamen. Die schreeuwden dan altijd "I am for the east side". Nou, die kregen blinde codequote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Of doe een spelletje met hem waar hij moe van wordt en in slaap valt.
Maar komt zijn slaapschema nu in de war?
Jij zat in de bijlmer op school?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Op de middelbare school zaten ook een paar leerlingen die uit oost kwamen. Die schreeuwden dan altijd "I am for the east side". Nou, die kregen blinde code![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |