quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hangt het portret van Erdogan 2 meter groot in het kantoor, en zit er een foto van Gülen over het dartbord?
Als dat vaker gebeurt dan is er iets aan de hand daar. Meestal is een keer voldoende.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
en een imam die soms het kantoor komt zegenen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan een Garfield stripje denken; heeft maandenlang gevast om een paar pondjes te verliezen, eet één chipje en op het moment dat die in zijn maag valt zijn alle pondjes weer terug!
Met Ramadan was het dagelijks en ging hij zingen en een vers voorlezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Als dat vaker gebeurt dan is er iets aan de hand daar. Meestal is een keer voldoende.
@lapddance tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef ToT het volgende:
Waas is dat lapdance-kloontje gebleven trouwens?
Zit hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef ToT het volgende:
Waas is dat lapdance-kloontje gebleven trouwens?
Door zelf aanwezig te zijn; ik word lekgeprikt en mini-ToT niet!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe hou jij die kleine insecten dan weg bij mini-ToT?
Hebben jullie op kantoor iftar gehouden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met Ramadan was het dagelijks en ging hij zingen en een vers voorlezen
Tfoe! Met een dhimmi daar?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Hebben jullie op kantoor iftar gehouden?
Nee, plaatselijke moskee geloof ik. Was vrij die dagquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Hebben jullie op kantoor iftar gehouden?
Gelukkig let je goed op. Kleintjes stoppen op een bepaalde leeftijd alles in hun mond, zo ook kleine insectjes die ze 'vangen'. Pas daar inderdaad mee op en gebruik de stofzuiger, die doet het goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Door zelf aanwezig te zijn; ik word lekgeprikt en mini-ToT niet!
Maar een ventilator 's nachts doet ook wonderen!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
DE EERSTE SLOWCHAT IS ER:
https://frontpage.fok.nl/(...)ier-13-augustus.html
Je hebt jezelf al verklapt als een Hagrid, nu wil je onschuldig gaan doen als een Dobbyquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ik mag niet over mijn meesters praten!
Ja laatst toen hij in het gras zat, vrat hij zo een pluk gras met zand op!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig let je goed op. Kleintjes stoppen op een bepaalde leeftijd alles in hun mond, zo ook kleine insectjes die ze 'vangen'. Pas daar inderdaad mee op en gebruik de stofzuiger, die doet het goed.
Je werkt in de moskee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
N
[..]
Nee, plaatselijke moskee geloof ik. Was vrij die dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |