Bedankt voor deze analysequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke goede acties heeft hij tot nu toe gemaakt om goals te voorkomen? Hij staan zelden op de juiste plek, grijpt nooit adequaat in, opbouwend ook niet sterk.
Zoniet dan is er in de afgelopen jaren nog steeds weinig veranderd.quote:
wat jij zegtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Martinez als cvm moeten we inderdaad maar eens gaan proberen, en dan Blind die al coachend die laatste linie compact houdt in de buurt van het middenveld... Wie die andere controlerende rol moet pakken ben ik nog niet uit, Marin ziet er op die plek nog te zwak uit en Mazra mag wel een keer goed op zijn kloten krijgen voor dat laconieke gedoe soms...
Scherpe kritieken en hij ziet zaken die de rest van de werels compleet over het hoofd gaanquote:
Ik vond hem vandaag meer dan prima.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:18 schreef Perrin het volgende:
Hier noemen ze Martinez zelfs de uitblinker van de match bijv:
https://www.voetbalprimeu(...)rote-uitblinker.html
Nu gaat dat misschien wat ver, maar voor zo'n nieuwe aanwinst vond ik hem professioneel, stabiel, hij toonde inzicht en had goede passes.
zeker de best presterende aankoop tot nu toequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag meer dan prima.
die uitwedstrijd vond ik hem erg onstuimig, vandaag was hij goed, maar prima aankoopquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:25 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
zeker de best presterende aankoop tot nu toe
Kijk eens met wat voor opstelling ie aankomtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
In hoeverre wordt Alfred Schreuder gemist?
Deze kundige knakker beweert van wel
https://mobile.twitter.com/lammertalbertus
Voor mij lijkt het meer dat Ajax hongeriger is. Ziyech, Van de Beek, Onana et cetera willen allemaal blijven, terwijl Lozano al langzaamaan de club uit gejaagd wordt en Hendrix zichzelf graag naar Bologna ziet vertrekken. En als aanvoerder straalt Tadic ook meer 'honger' uit dan Rosario.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV komt juist net op stoom.
Hongerig team vergeleken met dit ajax.
ja die is een beetje doorgedraaidquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:27 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Kijk eens met wat voor opstelling ie aankomt
Kotarski
Veltman ekkelenkamp blind
Lang
VDB Taylor
Ziyech
Jensen. Tadic. Neres
Zware drinkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:27 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Kotarski
Lang
VDB Taylor
Ziyech
Jensen. Tadic. Neres
Is Ekkelenkamp niet een middenvelder en Lang een vleugelspeler?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:27 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Kotarski
Lang
VDB Taylor
Ziyech
Jensen. Tadic. Neres
PSVvEL denkt dat als ie het maar vaak genoeg roept, dat het ook waarheid wordt. PSV zal nooit zijn was Ajax is. Het zal altijd "die andere Nederlandse club" zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het meer dat Ajax hongeriger is. Ziyech, Van de Beek, Onana et cetera willen allemaal blijven, terwijl Lozano al langzaamaan de club uit gejaagd wordt en Hendrix zichzelf graag naar Bologna ziet vertrekken. En als aanvoerder straalt Tadic ook meer 'honger' uit dan Rosario.
Dat laatste dacht ik ook, maar werd hier laatst ontkracht. Hoe het ook is, Lang is in ieder geval geen 6quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is Ekkelenkamp niet een middenvelder en Lang een vleugelspeler?
Het probleem van Ajax is dan ook niet een gebrek aan honger. Het probleem is vooral stabiliteit. Het staat in de omschakeling nog echt niet zoals het hoort. Maar vergeet ook niet dat het vorig seizoen nog zeker tot halverwege de eerste seizoenshelft duurde voordat ten Hag een stabiele opstelling had gevonden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het meer dat Ajax hongeriger is. Ziyech, Van de Beek, Onana et cetera willen allemaal blijven, terwijl Lozano al langzaamaan de club uit gejaagd wordt en Hendrix zichzelf graag naar Bologna ziet vertrekken. En als aanvoerder straalt Tadic ook meer 'honger' uit dan Rosario.
Het ging ook om de vergelijking met PSV, die op dit moment ook niet eruit zien alsof ze 'op stoom komen'quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem van Ajax is dan ook niet een gebrek aan honger. Het probleem is vooral stabiliteit. Het staat in de omschakeling nog echt niet zoals het hoort. Maar vergeet ook niet dat het vorig seizoen nog zeker tot halverwege de eerste seizoenshelft duurde voordat ten Hag een stabiele opstelling had gevonden.
Het ging vooral om een trolletje dat even wilde rellen omdat ik stelde dat je het team in dit stadium nog niet moei afschrijven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het ging ook om de vergelijking met PSV, die op dit moment ook niet eruit zien alsof ze 'op stoom komen'
Ik dacht dat PSVCL zijn leven gebeterd had, maar als ik het zo terug lees gaat het toch weer de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het ging vooral om een trolletje dat even wilde rellen omdat ik stelde dat je het team in dit stadium nog niet moei afschrijven.
Toch denk ik dat linksback zijn beste positie is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag meer dan prima.
Eens. Hoewel ik hem denk ik liever op het middenveld zie dan Mazraoui, al heb ik hem daar nog weinig zien spelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch denk ik dat linksback zijn beste positie is.
Je leest nu dat hij maar even op het middenveld moet, maar opbouwen terwijl je het spel voor je hebt is echt 10x zo gemakkelijk als centraal op het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |